[quote=Esteban-II|87228411]Jo, det gör de.
Nej, det gör de inte. Din konstlade och malplacerade kanslisvenska blockerar din läsförståelse om du inte begriper att det där ghettofierade aptjattret är allt annat än klarspråk.
Tack och lov.
Då är jag lite extra trygg med att jag har rätt.
Menar du, på fullaste allvar, att det är ett bevis på att ett brott har skett när någon gör en polisanmälan…?
Hörsägen. Helt i målsägarens kontroll.
Att hon bjuder in en fuckboy som hon vet att hon ”omedvetet” flirtat med och tar emot honom i trosor och nattlinne…?
Kom igen…
Ah, två andra killar hindrar intresse av en tredje? Trams.
Tvärt om.
Du blir fjantigare och fjantigare.
Snart är du på Tomatkungen och micros trollnivå, hur mycket du än försöker lägga till med ett löjligt högtravande språk.
Nej, det gör de inte. Din konstlade och malplacerade kanslisvenska blockerar din läsförståelse om du inte begriper att det där ghettofierade aptjattret är allt annat än klarspråk.
Citat:
Därom äro vi oense.
Tack och lov.
Citat:
Eftersom du baserar din slutsats på godtyckligt utvalda delar av utredningen och inte helheten så är jag dessutom trygg i min bedömning.
Då är jag lite extra trygg med att jag har rätt.
Citat:
Menar du, på fullaste allvar, att det faktum att BO inleder en rättsprocess inte är en indikator på att brott har begåtts?
Menar du, på fullaste allvar, att det är ett bevis på att ett brott har skett när någon gör en polisanmälan…?
Citat:
Hennes bevittnade sinnesstämning efter övergreppet?
Hörsägen. Helt i målsägarens kontroll.
Citat:
Hennes precis före övergreppet dokumenterade ointresse att ha sex med GM?
Att hon bjuder in en fuckboy som hon vet att hon ”omedvetet” flirtat med och tar emot honom i trosor och nattlinne…?
Kom igen…
Citat:
Hennes uppenbara intresse för två helt andra killar?
Ah, två andra killar hindrar intresse av en tredje? Trams.
Citat:
Som allt logiskt överensstämmer sinsemellan och med BO:s vittnesmål om övergreppet?
Tvärt om.
Du blir fjantigare och fjantigare.
Snart är du på Tomatkungen och micros trollnivå, hur mycket du än försöker lägga till med ett löjligt högtravande språk.

Först går man till domstolen och berättar var sin version av det sexuella mötet med alla smaskiga detaljer, sedan går man hem och sitter bredvid varandra i soffan och tittar på TV...
), att du är en jubelåsna.