Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoBlonde
Nej hade du läst hade du sett att jag tillfälligt är sjukskriven. & jodå, empati har jag... för dom som förtjänar det, bumbi är tyvärr inte en av dom. Vill du backa en psykopat som blåser staten på pengar, lurar människor som kanske har svårt att stå på sig på pengar för att sen blocka dom o skita i att betala tillbaka. Hota barn med våld för att dom inre ger henne sina pengar etc, etc. Tycker du det är ett okej beteende, kul för dig!
Jag har betett mig som ett AS i missbruket men har stått för min skit och mina misstag och vackert fått stå för konsekvenserna av mina egna handlingar. Bumbi slingrar sig undan all skit hon gör och får NOLL konsekvenser, tycker du på riktigt det är okej?
Tänk på alla människor hon skadar med sina uttalanden, alla hon hänger ut så fort de inte dansar efter hennes pipa. Det finns ju en anledning att bumbi inte har några vänner, för att hon är en riktigt elak människa.
Jag skulle dö för dom jag älskar utan tvekan. Och då menar jag det bokstavligen, inte bara lite löst som vissa säger.
Backa en narcissistisk mytoman bäst du vill, du hör väl till dom 2% som fortfarande står bakom henne. Helt sanslöst faktiskt 🤷♀️🤦♀️
Nej, jag "försvarar" inte henne eller "står bakom" dåligt beteende.
Det jag är frågande till är hur du inte kan fatta att beteendet beror på kombinationen schizofreni och utvecklingsstörning samt att hon får fel hjälp.
Att du liksom inte verkar kunna särskilja på saker.
Du verkar tycka att bara för att du själv inte fungerar på ett visst sätt, så ska även andra kunna fungera som du.
Tyvärr fungerar det inte så, och den inställningen fungerar inte när man ska jobba med att hjälpa människor.