2024-01-31, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RE3dstar
Tror också det kan vara pga desperation, hon är 34 år, velat säkert ha barn och familj ett tag nu. Nöjer sig med första bästa som vill göra henne gravid.

Man kan ju tycka att hon kan få vem som helst? Galet snygg ju. Men men.
Citera
2024-01-31, 22:36
Medlem
pumse1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Det tycker jag också är ett problem med alla LiB versioner, det blir inte den riktiga blinddate-utmaningen när alla deltagarna är över genomsnittet i utseende och alla har bra jobb med chefspositioner osv. Det är väl bara i LiB Japan som de har mer normala jobb och är hårfrisörer osv.

Hade varit mycket intressantare om de slängde in lite smala, feta, snygga, fula osv. Men det skulle väl bli för genomskinligt då att "Love is not blind"
Citera
2024-01-31, 22:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
Hade varit mycket intressantare om de slängde in lite smala, feta, snygga, fula osv. Men det skulle väl bli för genomskinligt då att "Love is not blind"
Det hade garanterat inte dragit många tittare. Jfr Love on the spectrum där man följer Adhd/autister. Inte i närheten av antalet tittare.
Citera
2024-01-31, 22:47
Medlem
nina906s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Det är din åsikt. Jag svarade på någon som tyckte att Krissy såg bättre nu därav kompensations faktorn.

Enligt mig så ser väl Ramus helt ok ut. Något mullig kanske, men det vet han nog själv.

Det är intressant hur skönhet betraktas så olika. I mina ögon är han mycket snyggare och sötare. Hon ser tillgjord ut i ansiktet, speciellt kindbenen. Men finns ju de som gillar sånt. För mig är skönhet inte botox
Citera
2024-01-31, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Amanda var bara desperat. Att vilja ha barn med någon som skiter i sitt eget barn är också det en störning.

Han är ju otroligt ful med för korta ben och näsan är platt. Stackars barn..

Ja, något är fel med Amanda.

Jag känner ändå viss respekt för Rasmus och Krisse-ly som berättar om sin resa, att det inte varit så lätt och att de tog hjälp av familjeterapi för att arbeta igenom de svårigheter som uppstod. Det ska de ha all heder för. De har jobbat för sin kärlek och för att få det att fungera. Amanda sväljer allt som Sergio lägger på henne, och de skaffar barn innan han ens hunnit klippa navelsträngen på sitt eget barn. De har ju ingen grund att stå på som par, och ändå tar de in en ny liten individ i familjen med Segio som lynnig opålitlig narc.

Sergio är verkligen en sorglig bad boy som någon tjej sa här eller på reddit. Hennes bad boys brukar åtminstone vara heta vältränade killar.
Citera
2024-01-31, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nina906
Det är intressant hur skönhet betraktas så olika. I mina ögon är han mycket snyggare och sötare. Hon ser tillgjord ut i ansiktet, speciellt kindbenen. Men finns ju de som gillar sånt. För mig är skönhet inte botox

Alltså ska tilläggas att jag inte tycker Krissy ser bra ut haha, men nu tyckte nån det här i tråden.
Enligt mig ser Amanda bäst ut, helt klart
Citera
2024-01-31, 22:54
Avslutad
Amanda verkar vara väldigt välutbildad och haft en del olika jobb. Fattar fan inte hur hon föll för Sergio
Citera
2024-01-31, 23:02
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Kommer inte ta lång tid innan Sergio gaslightar Amanda. Allt har varit hennes fel att han känt eller gjort saker. Röd flagga
Typisk narcissistisk nolla som är wannabe stekare men samtidigt bor i en väldigt sunkig lägenhet. En tragisk figur.
Citera
2024-01-31, 23:04
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Det är ju ett allmänt faktum att kvinnor dejtar män som antingen ser lika bra ut/tjänar lika bra eller mer. Det är ju ett allmänt faktum. Finns hur många artiklar, dokumentärer osv som helst om det. Inget konstigt heller.

Googlar du ”snygga tjejer fula killar” kommer det upp trådar i varenda forum som finns; familjeliv, fb, ungdomsforum, bilforum. Även artiklar osv.

Vi är rätt många som anser att det är vanligt att tjejerna ofta ser bättre ut än kollarna i relationer. Men alla tycker inte så och nu släpper vi det så det inte blir för ot.
Citera
2024-01-31, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Googlar du ”snygga tjejer fula killar” kommer det upp trådar i varenda forum som finns; familjeliv, fb, ungdomsforum, bilforum. Även artiklar osv.

Vi är rätt många som anser att det är vanligt att tjejerna ofta ser bättre ut än kollarna i relationer. Men alla tycker inte så och nu släpper vi det så det inte blir för ot.

Svenska nyheter med Messiah Hallberg hade bokstavligen talat ett 20 minuters segment om att män med låg utbildning har svårt att dejta pga kvinnor dejtar uppåt. Men absolut.
Citera
2024-01-31, 23:36
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Det roliga var ju att han redan hade hennes nummer inlagt.

Faktiskt lite roligt tycker jag!

Då är ni två som har samma humor.
Citera
2024-01-31, 23:44
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iriska
Krissy verkar vara en trevlig tjej. Men något skaver och ibland undrar jag varför en tjej som henne inte träffat någon tidigare. Hon är nästan överdrivet förälskad och dramatisk hela tiden. Lite golddigger vibbar…
Lite omoget att läsa till inredningsstylist i hennes ålder. Inte ens inredningsarkitekter med en 5-årig akademisk utbildning har lätt att få jobb. Nu ska hon starta eget. Kom igen… väx upp

Medelåldern på alla arkitektutbildningar är hög, inte alls ovanligt med studenter i 30- och 40-årsåldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in