Hei,
har ventet noen dager på å få skrevet her, da jeg dessverre sliter med å få endret passordet på min egentlige profil og endte med å lage en ny en for å kunne kommentere, men måtte da vente i 3 dager.
Jeg er fra lokalområde og er lokalkjent. Jeg kjører også forbi Ebru til og fra jobb hver eneste dag.
Politiet holder fortsatt vakt der døgnet rundt, det er alltid minst 2 biler der når jeg passerer, samme når tid på dagen og noen dager kjører jeg denne strekningen 2-3 ganger tur/retur.
Noen kommentarer og andre ting jeg har tenkt på:
1. Dessverre så forsto jeg fort at dette var en svært alvorlig sak og at noe merkelig hadde foregått på denne gården.
2. Det har alltid stått mye biler der, og den Dogde RAM bilen som er nevnt har jeg sett der mye. Denne ble sist solgt av VH på Finn.
https://www.finn.no/car/used/ad.html...ntactInfo=true - men det virker som om det er hun sjøl som har brukt bilen. (hun liker jo å gi inntrykk av at alt av maskiner og biler tilhører henne, samt at hun er "modell" og det virker som hun forsøkte seg på å bli en eller annen form for "influencer", mye filter og mye fake. Bilde av dyre vesker og Porche-nøkler..)
3. Både OA som er forsvunnet og VH som er nevnt her flere ganger er fra Skien, begge driver med bygg/anlegg av det jeg kan se og både OA og VL (hovedmistenkte) har likt flere av bildene på VH sin FB-profil og det er nok ingen tvil om at disse 3 kjente hverandre. Tenker at en blanding av forhold, arbeid på gården, sjalusi og penger kan være årsak.
4. Lavvoen det er snakk om ligger godt baki skogholtet litt øst for gården, den er STOR og det er kun naboer på vestssiden av gården (som også har en gård med hester) og dermed vil det ikke være lett for dem å oppdage om noen driver i denne lavvoen (kan aldri si jeg har sett ett menneske i nærheten eller rundt den) som ligger bakenfor ridebanene. Man ser den fra vegen, men ville f.eks. ikke kunne se om noen gjorde noe "mistenkelig".
5. Vet om folk som kjenner andre som både har latt unga ta ridetimer der og oppstalling. Noe firma har ikke eksistert siden konkursen i 2020 av det jeg kan se, man finner ingenting på Proff.no f.eks. på hennes navn eller gården, men vet det har blitt tatt betalt på Vipps, så økonomisk kriminalitet er vel det minste hun blir tatt for....