2024-02-01, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Skjønner ikke hva han mener med urørt åsted når det er funnet både blod og beinrester der.

Og i tillegg så er det observasjoner av både bål og gravemaskin på stedet.

Han mener kanskje at hun aldri ville latt det være spor av et åsted på sin egen gård, fordi hun er smartere enn som så? Hvis man tenker at med urørt åsted menes at gm ikke har gjort alt mulig og umulig, for å kvitte seg med alle spor.

Merkelig utsagn av advokaten hennes uansett.
Citera
2024-02-01, 02:02
Medlem
Når jeg tenker meg om så er det vel en ny vei som går over VL sin eiendom, hun fikk sikkert en god del penger i erstatning for det.
Citera
2024-02-01, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
men det händer så otroligt sällan att någon går så långt med kroppen av någon som dött i en olycka, lägger kroppen i frysen ja, kremerar den nej...

Vann/sjø er vel kanskje de mest vanlige gjemmestedene, men når man bor på innlandet så må man kanskje bli kreativ og tenke nytt? 🤭
Citera
2024-02-01, 02:05
Medlem
Citat:
Når jeg tenker meg om så er det vel en ny vei som går over VL sin eiendom, hun fikk sikkert en god del penger i erstatning for det.

Det ville jo isåfall gitt svar på mange spørsmål. Noen som vet hvordan man finner slik info?
Citera
2024-02-01, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crinna
Det ville jo isåfall gitt svar på mange spørsmål. Noen som vet hvordan man finner slik info?

Blir ofte millionbeløp i sånne saker
Citera
2024-02-01, 02:33
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevillest
Jeg kom til og med borti «legg til venn»-knappen 🙊😆

Vel det kunne jo vært verre, hvis du f.eks. hadde kommet borti "legg til venn" knappen på ABB's side, før siden hans ble stengt.
Citera
2024-02-01, 02:45
Medlem
Brukar man kunna få ut Fup i norska fall? Vet att den inte kommer på ett bra tag men läslusten är redan triggad..
Citera
2024-02-01, 03:01
Medlem
Citat:
Blir ofte millionbeløp i sånne saker

Det spørs i dette tilfellet, for det ser ut som det er kun utmark som eventuelt er erveret til den nye veien. Ingen bygniger eller ridebaner er berørt.
Citera
2024-02-01, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GBskaina
Brukar man kunna få ut Fup i norska fall? Vet att den inte kommer på ett bra tag men läslusten är redan triggad..

Nei, dessverre. All info vi får kommer via media.
Citera
2024-02-01, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
men det händer så otroligt sällan att någon går så långt med kroppen av någon som dött i en olycka, lägger kroppen i frysen ja, kremerar den nej...

Nøtteliten?

Kan man få be om en sammanfattning? Gärna på svenska om vad som hänt såhär långt? Trengs inget stort men litt punkter för oss som inte helt hänger med...
Citera
2024-02-01, 07:12
Medlem
Ellevillests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidragsyter
Det jeg postet der er det viktigste fra saken, den er lang, og resten av innholdet er gammelt nytt

Takk Redd for å gå glipp av noe ser du 😬
Citera
2024-02-01, 07:14
Medlem
Ellevillests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidragsyter
Det jeg postet der er det viktigste fra saken, den er lang, og resten av innholdet er gammelt nytt

Da har jeg lest, opplysningen er interessant! HA har jo også skrevet om «beslag etter beslag» så håper på mer informasjon snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in