2024-01-30, 21:56
Medlem
Bandituzs avatar
Kan det vara så att Jennifer är så dryg bara för att hon är avundsjuk på Cornelias utseende?
Det finns många orten-tjejer som är uppkäftiga som henne..

Tycker båda Corneliorna är riktiga babes på sitt sätt iaf.
2024-01-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
NEJ, det finns inte på Play, det är isåfall på Tv4Play Plus! Det är bara när det sänts på Gratis Play som det får skrivas om det.
Så tack för den spoilern!

Är så enkel regel och ändå går det inte att följa den.

Det är det avsnittet som läggs ut idag isåfall från Torpet på vanliga play så vete fåglarna om det är en spoil. För torpet läggs väl upp ett avsnitt om dagen för vanliga tv4play? Och det är i dagens avsnitt det isåfall nämns..
Eller är det i morgondagens håller faktiskt inte koll. Så förlåt. Tänkte inte så långt...
Brukar inte kommentera här så ofta så tänkte nog inte igenom det så noga. Jag ber så ödmjukt om ursäkt! Var inte meningen.
Senast redigerad av AlwaysCrazyInCats 2024-01-30 kl. 22:05.
2024-01-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Eh nej. Maxine kommer in denna vecka själv, kvar på torpet blir Levin och Cornelia så tror alla kan komma in faktiskt.
Och nej inget spoil, torpet avsnittet finns på play

Jo de va en spoil för oss som inte pröjsar. Ja hänger inte med i nya upplägget. Så alla tre kommer in till farmen. Då är de ju lite lönlöst att kämpa på torpet kan man ju tycka. Hade varit bättre att om bara en kommer till farmen från torpet för då är ju även sin "överlevnad" på spel. Amuletter kan man ju samla på tinget och om man blir storbonde.
2024-01-30, 22:12
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Visas i var och varannan reklampaus på TV4 denna veckan.
Det är TV4 som spoilar, vi måste väl få diskutera det som visats?
Inget som visats i programmet ännu, då skall använda spoiler
2024-01-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jo de va en spoil för oss som inte pröjsar. Ja hänger inte med i nya upplägget. Så alla tre kommer in till farmen. Då är de ju lite lönlöst att kämpa på torpet kan man ju tycka. Hade varit bättre att om bara en kommer till farmen från torpet för då är ju även sin "överlevnad" på spel. Amuletter kan man ju samla på tinget och om man blir storbonde.

Vi vet inte om alla kommer in. Men det känns inte som en surprise ändå att Maxine med alla sina amuletter skulle komma in. För det kan inte vara så många veckor kvar av torpet och antar att hon hade för många för att ens kunna åka ut från Torpet..
Men som sagt vi vet inte om alla kommer in. Vi har ingen aning.

Menade som sagt inte att spoila. Tänkte mig inte för. Men rekommenderar att se avsnittet ändå. En ny farmare kommer in bl.a
2024-01-30, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Inget som visats i programmet ännu, då skall använda spoiler

Men snälla nån, det är ju för fanken tv4 som spoilar och inte vi.
2024-01-30, 22:32
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Jag har blockat reklamen, med andra får jag ej se klippet som det skrivs om i tråden.

Jag antar det är något som tas upp i söndags avsnittet. Ska bli intressant se vad det handlar om, om någon blir diskad.

Kan det ha med köttet från dagens slakt att göra?
Wincent var ju noga med att påpeka att de inte fick äta utav köttet innan provsvaren för trikiner kommit tillbaka.
Det skulle inte förvånamig det minsta om grabbarna i ortengänget, med Tim i spetsen, smusslat undan och ätit kött inne i storbondestugan samma kväll.
Då borde ju iallafall storbonden, som är ansvarig, bli diskad.

Kan inte minnas att någon blivit diskad för något som inte haft att göra med kränkning/fysiskt övertramp eller liknande tidigare?
2024-01-30, 22:34
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

TV4 Spoilers. Redan visat på TV4 och Play utan +. Tar det bakom spoiler för säkerhets skull trots att alla har tillgång om de vill.

Senast redigerad av Noxyl 2024-01-30 kl. 22:43.
2024-01-30, 22:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canterbury
Torpet cornelia måste ju vara en av de vidrigaste människorna som varit med i farmen. Sur kvinno bebis med noll empati narcissiska drag noll självkritik och dessutom ser hon märklig ut med sina proportioner.
Och när du säger oproportionell åsyftar du dom dubbla D'na?

Hon är storväxt, alltså passar man i stora pukor, betydligt bättre än smala klena brudar
(eller 7 månaders brudar som Christer Petterson sa) som Cornelia 2 typen

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
3D-printer, syntetisk Finns inget syntetiskt i den
Du skrev för tidigt innan jag editerat klart, jag backade upp kollagenskiten med följande
Citat:
Fjälster är de rengjorda djurtarmarna från gris, får eller nötkreatur, som används som korvskinn. Det finns även konstfjälster.

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Gutta ledde Farmen 2001-2016. Han heter Karl Gustaf Andersson och Gutta är hans smeknamn som är en förkortning av Gustaf.
Så om du vill kalla alla programledare för Gutta så är du nog lite korkad.
Hans Wincent heter nuvarande programledare och hans efternamn används.
Hans hela namn är Hans Göran Gunnar Wincent.
Å tack för upplysningen om herr Andersson Tänk om jag bara inte accepterade Wincent helt enkelt
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-30 kl. 22:43.
2024-01-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
TV4 Spoilers. Redan visat på TV4 och Play utan +. Tar det bakom spoiler för säkerhets skull trots att alla har tillgång om de vill.

2024-01-30, 22:44
Medlem
När Magnus säger att Levin väger 115 kg 😂😂
Han måste menat Maxine ??
2024-01-30, 22:48
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats

Jupp, jag la precis till det i spoiler texten. Troligtvis sker "reklamspoilern" inte denna veckan utan nästa.
Kan det vara så att TV4 trollar oss?

Är det inte förrän nästa söndag kan det ju faktiskt bara vara 1 deltagare som saknas. 2 i kämpestugorna och 1 på torpet.
Senast redigerad av Noxyl 2024-01-30 kl. 22:53.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in