2024-02-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Hela bråket visades inte men hotet visades, då behövs inte anledningen upprepas när Anna kom till gården då alla redan visste om detta.

https://www.youtube.com/watch?v=gDclR1dTYdo

Andreas ljög i programmet om sin otrohet med Cia, efteråt kom det fram bevis på att han varit ottrogen med Cia.

Jo, ett hot visades och man hade kunnat ana att det var därför. Men hade jag inte läst något om programmet utöver vad som visades på TV så hade jag nog ändå uppfattat det som att han själv valde att hoppa av. Det var vad som visades.

Det var tydligen fler hot + att Andreas hade sex med minst en av de kvinnliga deltagarna, troligen två.

Innan hela historien kom fram så var även väldigt många som kommenterade på nätet förstående över att han blivit arg då de trodde att Christoffer spred falska rykten om honom. De första programmen med Christoffer var även vinklade så att han skulle framstå som jobbig. Senare program framställde honom dock snarare som sympatisk.
2024-02-03, 13:51
Medlem
När det misstänkta regelbrottsavsnittet sänds.
2024-02-03, 13:59
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Att ställa frågor om andra när man träffar dem brukar vara ett tecken på att man vill lära känna dem. Dessan frågar ju inte ut torparna om deras sexpreferenser eller vad de har i lön, utan helt vanliga frågor som i vilken del av Sverige bor du, vad jobbar du med. Jag tror inte hon hade haft något emot om nån av torparna hade ställt samma frågor tillbaka till henne, och visat lite intresse av att lära känna henne. Men Cornelia tar på sig sura minen direkt som man är sååå trött på att se. Som en tjurig 3-åring så fort nåt inte passar. Fy fan vilken mardröm att ha runt sig.

Och ang att styra och ställa - Dessan vaknade tidigt och ställde sig och diskade. Borde inte torparna säga ”tack”? Hon gjorde som på Farmen och släppte ut hönsen. Och? Då berättar man väl lugnt att ”Här släpper vi ut dem först till lunch”. Vad är det att reta sig på? Det är riktigt pinsamt att se de tre torparna sitta i synk och härma Dessans dialekt och överdriva hennes kroppsspråk. Äckligt mobbarbeteende. Hoppas de får smaka samma på Farmen. Nån kan ju härma Maxines gång, manhaftig som om hon bär meloner. Cornelia ständigt sura min är också tacksam att härma.

Den där stirriga och spända blicken samt armarna i kors är inte tecken på att hon vill dominera. Utan snarare så har det o göra med osäkerhet och nervositet.
Dessutom så är det beteendet Dessi visa upp Levin exakt samma beteende Cornelia hade mot Martina, när Martina knep en amulett av Cornelia.
Senast redigerad av Brajebrasomfan 2024-02-03 kl. 14:15.
2024-02-03, 15:16
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Hela bråket visades inte men hotet visades, då behövs inte anledningen upprepas när Anna kom till gården då alla redan visste om detta.

https://www.youtube.com/watch?v=gDclR1dTYdo

Andreas ljög i programmet om sin otrohet med Cia, efteråt kom det fram bevis på att han varit ottrogen med Cia.

"Jag sätter dig i väggen, hajjaru?"
2024-02-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
"Jag sätter dig i väggen, hajjaru?"

Tur för Andreas att det inte var den äldre generationen Hammarlöf han skulle "sätta i väggen" för då hade han själv fått en smäll på käften
2024-02-03, 21:30
Medlem
kukflashs avatar
Har kollat torsdagens avsnitt och herrejävlar vilken surmupp Torpet-Cornelia är. Man vill bara spy på henne, en riktig jävla energitjuv.

Nu ska dom börja stjäla ägg också för torparna ska minsann ha det bättre än farmarna. Borde vara tvärtom, 3 losers som redan åkt från farmen en gång.
2024-02-03, 21:46
Medlem
Det är inte först nästa söndag, den 11 februari, som vi får veta om regelbrottet. Detta enligt tv.nu som precis la upp bilder från kommande avsnitt. Och nästa söndag är det just bilden från reklamen som snurrat runt. Så det blir spännande att se vad denna vecka har att bjuda på, för något går snett.
Men vad? Ingen vet, förrän på måndag 😉

Och nej inget spoil här. Om man vill ha spoil är tv.nu en sida att ha koll på då de skriver vad som händer i varje program åtminstone en-två veckor framåt.
2024-02-04, 00:36
Medlem
Jag tror att regelbrottet handlar om att vissa kan ha haft sex med varandra där inne. Alternativt att vissa har blivit utfrysta?
2024-02-04, 01:31
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tror att regelbrottet handlar om att vissa kan ha haft sex med varandra där inne. Alternativt att vissa har blivit utfrysta?

Inget av det där är väl mot reglerna?
2024-02-04, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Inget av det där är väl mot reglerna?
Jo sex är haram utanför äktenskap. Och sedan överdriven mobbning är mot reglerana.
2024-02-04, 10:10
Avslutad
Tror på insmugglad mat som regelbrott. Ortengänget har ingen moral, de har definitivt fått hjälp.
2024-02-04, 10:11
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Tror inte wincent bryr sig om dessa regelverk. Då hade nog Anna tagit upp det och inte Wincent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in