2024-01-30, 16:47
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Produktionen borde fyllt gården med ett par jokrar, finns det inga reserver eller? Lämnar 3-4 st frivilligt första två veckorna får man väl skicka in några andra som vill/kan vara där istället.

Det kommer säkerligen lite senare - hade varit konstigt annars med så många avhopp.

Reagerade dock på att Tim pratade om att de hade gort halva tiden nu, det kan väl inte stämma?
Det har ju bara gått typ 18 avsnitt, och det brukar väl vara uppemot 50-60 avsnitt per säsong?
2024-01-30, 16:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Torpet
Det kommer nämnas med andra ord
2024-01-30, 17:05
Medlem
Haha va fan snackar Cornelia om, VI har 13 amuletter vem ska kunna ta dom ifrån oss. Har hon ens förstått att det är individuellt och bara en från Torpet kommer till farmen, den med mest amuletter.
2024-01-30, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Tim, wannabe-gangstern . Som om han skulle ha varit i närheten av en polis nångång.
Haha. Om ni visste om historiken i hans tidigare liv kanske ni hade fattat. Han var medlem i x-team som är undergrupp till Bandidos för en massa år sedan.
2024-01-30, 17:47
Medlem
skillad-banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krezzprezz
Haha. Om ni visste om historiken i hans tidigare liv kanske ni hade fattat. Han var medlem i x-team som är undergrupp till Bandidos för en massa år sedan.

Delge oss information
2024-01-30, 18:09
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Den här tråden var nog avsedd att handla om Farmen. Torpet kan man acceptera, eftersom det ändå hör ihop med Farmen.
Men deltagarnas privata liv på hemmafronten har inte med deras liv på Farmen att göra. Att vara så nyfiken och sensationslysten att man måste ta upp såna grejer är enbart barnsligt.
Jag tycker heller inte att inlägg med pubertala fantasier har i tråden att göra. Det är också något hör till den mentala nivån att göra.
Och några inlägg riktar sig mot tidigare inlägg och är av typen "Du är dum i huvet som tycker så där". Jaja, Det är väl till stor del barn som skriver i tråden.
2024-01-30, 19:26
Medlem
lunarluddes avatar
Vad fasen har Torpet-Cornelia för problem egentligen? Jag orkar knappt kolla på torpet när hon och Maxine surrar, får dålig känsla direkt jag ser dessa två tomtar. Fyfan vilka svin det verkar vara..
2024-01-30, 19:51
Medlem
Crapmagics avatar
Nej varmkorvskinn i butiken kommer inte från gristarm, int heller min skinnfria prinskorv

Varför tog Gutta grisen i anus, jag hörde inte

Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Delge oss information
Han gjorde just det
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-30 kl. 20:05.
2024-01-30, 20:19
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nej varmkorvskinn i butiken kommer inte från gristarm, int heller min skinnfria prinskorv

Varför tog Gutta grisen i anus, jag hörde inte

Han gjorde just det
Du har lite fel men rätt om din skinnfria.

"Vid korvtillverkning används naturskinn som är rentvättade djurtarmar, oftast från gris och lamm. Fjälster är ett annat namn på naturskinn."
https://www.scan.se/kottguiden/guider/korvguiden/

Var trodde du korvskinnet till varmkorven kommer ifrån?

Wincent tog grisen i anus för att få tjocktarmspaketet att släppa. Han måste lossa ändtarmen för att det ska lossna.

Gutta är inte med längre för han blev sjuk för flera år sedan och har gått i pension.
Han har inte varit med sedan 2017.
2024-01-30, 20:26
Medlem
canterburys avatar
Torpet cornelia måste ju vara en av de vidrigaste människorna som varit med i farmen. Sur kvinno bebis med noll empati narcissiska drag noll självkritik och dessutom ser hon märklig ut med sina proportioner.

Det roligaste med alla dessa negativa personlighetsdrag är hur hon kan jobba sol livscoach. Jag blir verkligen sugen på att få råd av en plastikopererad hemsk kvinna utan självinsikt....
2024-01-30, 20:30
Medlem
Så allt det här med regelbrott kommer först efter så att säga..
2024-01-30, 20:33
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Kollade första avsnitt igen. För minns tydligt ett klipp i det. Och det klippet är denna veckas ting mest troligtvis insåg jag. I det klippet syns Magnus, Ronja, Anna, Martina, Cornelia, Tim, Jennifer och Fredrik. Det innebär att Andreas står i ting och möter Per!!

Maxine kommer in efter tinget alltså!

Om så är fallet hoppas jag att Per kan välja typ grinden och tjola ut den där Andreas fortare än kvickt.
Hade varit tv-guld!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in