2024-01-30, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Folk på flashback som direkt anklagar en för incell är otroligt komiskt. Undra om du/ni inte är inceller själva för ni verkar vara väldigt besatta av begreppet
Nej det komiska är att dina incelteorier är fel. Du ser väl att folk inte håller med dig.
Citera
2024-01-30, 19:33
Medlem
dialektikers avatar
Alltså jag måste bara säga en sak till. Hon som gav sina trosor som romantisk present till sin dejt och blev helt förkrossad i olycklig kärlek då hon dumpades.

Jag undrar, OCH DETTA ÄR SOLKLART TRÅDENS VIKTIGASTE FRÅGESTÄLLNING,

Fick hon tillbaka sina trosor???????
Citera
2024-01-30, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Att folk ens är på Catjas sida. Sure, hon blev inte kär i Christoffer det köper jag. Han hade inte direkt en rolig personlighet, kvinnor blir kära i män som får de att skratta. Vilket han inte gjorde. Men att Catja är så van vid toxic relationer, med höga toppar o dalar så att hon blir uttråkad i en relation där hon inte får någon utmaning? Wtf? Varför i helvete vill man ha motstånd? Det här är anledningen till kvinnor som säger "det finns inga bra män". Ja för att ni medvetet väljer skitstövlar så att ni kan få er adrenalinkick när ni bråkar om skit saker. Liksom klaga på ett en kille är för snäll??? Nej, Catja behöver gå till en psykolog och jobba på sin självkänsla. Hon anser inte att hon är värd en kille som är snäll.
Det handlar inte främst om ”motstånd” utan mer om respekt och att bli sedd. Om någon hade sagt till dig, varje gång du sa något, varje gång du steg upp ur sängen på morgonen, att du är vacker, fantastiskt, fulländad hade du också börjat ifrågasätta om personen över huvudtaget brydde sig om dig som person eller enkom levde i sin egen respektlösa dimma av ytligt smickrande. Med motstånd menar man väl vanligtvis inte bråk utan mer intressanta diskussioner och utveckling.
Att smickra någon för mycket är också manipulativt eftersom det blir svårare för den andra att ”inte vara perfekt”, att säga emot osv.
Senast redigerad av bazaar 2024-01-30 kl. 19:59.
Citera
2024-01-30, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Räcker upp handen, jag hade sett denna special edition. Men det hade även varit kul att följa Chris resa för att försöka hitta kärleken i något annat sammanhang. Kanske hittar han kärleken efter all exponering han har fått en del hjärtan och fina ord från tjejer på sin insta. Att han är i bajsbranschen bryr de sig inte om.

Näää…vi kvinnor bryr oss inte om var pengarna kommer ifrån 😉 Tycker att Netflix faktiskt borde utnyttja materialet de redan sitter på nu när alla tv/streamingkanaler går på knäna. Tycker själv att jag tappat intresset för US och BR utgåvorna för de nya personerna känns mest som varianter på de gamla. Mer intressant att se t ex Chris som du nämner och hur det går för honom.
Citera
2024-01-30, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Kolla in hans Instagram, känns som en meme-sida.

Hjälp. Världens mest mysko insta - typ inga kommentarer alls från kompisar d v s riktiga. Badbyxbilden med sexpack gömd bakom chipsmage - vore det ironi skulle han vara fantastisk men det är väl tyvärr inte det. Ska bli intressant att se hur långlivade de här profilerna blir som kändisar. Om de t ex kommer att kunna casha in som influencers eller om det för snabbt.
Citera
2024-01-30, 19:46
Medlem
Nosstocks avatar
Krisse-Ly är en typisk Borderline-brud.
Citera
2024-01-30, 19:57
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Krisse-Ly är en typisk Borderline-brud.

Vad grundar du det på?
Citera
2024-01-30, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Det handlar inte främst om ”motstånd” utan mer om respekt och att bli sedd. Om någon hade sagt till dig, varje gång du sa något, varje gång du steg upp ur sängen på morgonen, att du är vacker, fantastiskt, fulländad hade du också börjat ifrågasätta om personen över huvudtaget brydde sig om dig som person eller enkom levde i sin egen respektlösa värld av ytligt smickrande. Med motstånd menar man väl vanligtvis inte bråk utan mer intressanta diskussioner och utveckling.
Att smickra någon för mycket är också manipulativt eftersom det blir svårare för den andra att ”inte vara perfekt”, att säga emot osv.
Det är normalt att folk som är kära och älskar en person ger mycket komplimanger, men du har väl aldrig upplevt sån kärlek.

Jo, för att hjärndöda Catja är nog mycket för intressanta diskussioner. Och vi får bara så korta frekvenser av deras liv. Vi vet inte vad de pratat och diskuterat som produktionen inte valt att visa.

Säger som sagt inte att Christoffer är perfekt. Han är ju töntig. Det jag reagerar på är bara sättet Catja uttrycker sig, som att hon vill ha en toxic relation.
Citera
2024-01-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Det är normalt att folk som är kära och älskar en person ger mycket komplimanger, men du har väl aldrig upplevt sån kärlek.
Nej det är inte normalt. Det normala är att läsa av personen och situationen, att använda sin empatiska och sociala förmåga, för att avgöra vad som passar.
Citera
2024-01-30, 20:15
Medlem
Vem är den andra kvinnan Sergio har barn med? Undra vad hon säger om situationen?
Otroliga varningsklockor att S gör Amanda gravid så direkt, även hur kränkt han blir är också sådana varningsklockor.
Citera
2024-01-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Verkligen, om han beskriver att nån kommer fram till han i en bar och säger att han är snygg som en rolig historia kan han inte ha varit med om mycket roligt i livet.

Det roliga var ju att han redan hade hennes nummer inlagt.

Faktiskt lite roligt tycker jag!
Citera
2024-01-30, 20:19
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Adde. Känns som Netflix borde släppa en special edition med bara hans dater och snack med killarna. Fascinerande märklig människa bara efter att ha sett honom i 2 minuter. Kanske kan man få se när Katja och han går på mingelfest också…
Adde känns som en kille som Katrin Z hade slängt sig om halsen på för 20 år sen...

Adde påminner mig om familjen Ingrosso, typ en ung Emilio, vilket är lite märkligt, då Catja påminner mig en liten aning om Pernilla Wahlgren,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in