2024-01-30, 11:40
Medlem
Hon visade upp ett mail som någon hade skickat till tingsrätten precis.

https://ibb.co/b7DN6d5

Så ni som sitter på mycket bevis kan ju göra likadant. Ju fler dess bättre! Där har ni adressen och målnumret. Lite svårt att se vad det står, men går att uttyda.
2024-01-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Hon visade upp ett mail som någon hade skickat till tingsrätten precis.

https://ibb.co/b7DN6d5

Så ni som sitter på mycket bevis kan ju göra likadant. Ju fler dess bättre! Där har ni adressen och målnumret. Lite svårt att se vad det står, men går att uttyda.
Jag kan inte läsa har för dålig syn uppenbarligen 😬😜 vad står det?
2024-01-30, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Förvaltningsrätten går väl på alltid på Försäkringskassans dom? Det är väl ganska svårt att ”vinna” liksom?

Jag vann mot FK. Förvaltningsrätten dömde till min fördel och skrev ungefär " gör om och gör rätt"
Jag var då utförsäkrad efter långtids sjukskrivning.
Jag hade ingen arbetsförmåga alls, utförsäkrad och fick sochjälp. Jag hade FKs egna uteamutredningar, smärtläkar, behandlande läkare och utredning på arbetsförmedlingen.

Så inte en chans Bumbi får tillbaka bidraget. FK kommer skicka bevis om att Bumbi har arbetsförrmåga och att Bumbi tjänat pengar hela 2023 och även denna månad.

Men i Bumbis fall är det helt kört, det är jag 100% på 😁
2024-01-30, 12:43
Medlem
mrDarcys avatar
Oh my!! Hon är tokig..
Nyss skrev hon o visade live..att hemligheten var att hon vann 9 miljoner igår..sen radera hon det direkt. Sen visade hon upp privata konversationer där man han se privata namn o adresser till den här nya kompisen Ro.anna..folk i chatten satt o sa att hon inte skulle visa detta privata i liven
2024-01-30, 13:05
Medlem
Tack för all go info idag :F
2024-01-30, 13:28
Medlem
Bumbi har försökt avbryta uttaget med vinstpengarna. Nu precis gick hon loss med glåpord på roxanna hennes nya vän som skrev på bumbis Instagram att hon ville bli avblockad på Twitch. Så bumbi avinstallera de appen precis.
2024-01-30, 13:43
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Oh my!! Hon är tokig..
Nyss skrev hon o visade live..att hemligheten var att hon vann 9 miljoner igår..sen radera hon det direkt. Sen visade hon upp privata konversationer där man han se privata namn o adresser till den här nya kompisen Ro.anna..folk i chatten satt o sa att hon inte skulle visa detta privata i liven

Snälla säg att du spelat in det här? 🙏
2024-01-30, 13:46
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag vann mot FK. Förvaltningsrätten dömde till min fördel och skrev ungefär " gör om och gör rätt"
Jag var då utförsäkrad efter långtids sjukskrivning.
Jag hade ingen arbetsförmåga alls, utförsäkrad och fick sochjälp. Jag hade FKs egna uteamutredningar, smärtläkar, behandlande läkare och utredning på arbetsförmedlingen.

Så inte en chans Bumbi får tillbaka bidraget. FK kommer skicka bevis om att Bumbi har arbetsförrmåga och att Bumbi tjänat pengar hela 2023 och även denna månad.

Men i Bumbis fall är det helt kört, det är jag 100% på 😁

Ah okej! Grattis till det. Du hade ju bra grunder iaf. Men har hört att det är väldigt svårt.

Så ja det borde vara helt kört för Bumbi
2024-01-30, 13:55
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Snälla säg att du spelat in det här? 🙏
Vet ej hur man spelar in? Tog nån snabb skärmis dock
2024-01-30, 13:56
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Vet ej hur man spelar in? Tog nån snabb skärmis dock

Det är lugnt. Du kan ladda upp dom här i tråden så får folk se 🤩
2024-01-30, 13:57
Medlem
Citat:
Ah okej! Grattis till det. Du hade ju bra grunder iaf. Men har hört att det är väldigt svårt.

Så ja det borde vara helt kört för Bumbi

Det är helt kört 🤣🤣🤣🤣 och hon önskade ju att hon skulle bli av med bidraget 🤣🤣
2024-01-30, 13:58
Medlem
mrDarcys avatar
Den här R.xanna heter nåt annat ..såh jennes riktiga namn o adress..hann ej ta skärmdump..men såg namnet o staden hon bor i. Synd o outa henne då hon säkert snart dumpar EB ändå när hon insett hennes riktiga jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in