Kan nämna att Nordea inte är bättre.
Blatte försökte blåsa mig på några tusenlappar på försäkringar när jag tog bolån. Så för han personligen handlade det väl om hundralappar i bonus. I korthet hade som banktjänsteman rätt i systemen att skriva in tjänster till en kund där systemet och banken förväntat varit ett påskrivet avtal. Antar han trodde man inte skulle bry sig när helhetssumman är så mycket större eller nåt.
Görs det för hundralappar kan man bara skratta åt hur lätt det görs när större pengar är inblandade. Han var blatte, men ska inte säga att det har med det att göra, snarare att blattarna agerar som bankmän snabbare på lägre nivå än vad en svenne-bankman gör som har vett att vänta med risken till det är stora summor.
Nordea skickade tillbaka pengarna så fort jag skrev till Nordea. Så vet inte om det hände något med parasiten, men tvivlar, han existerar i ett samhälle av parasiter, en tillsägelse av att han var dålig parasit, inte en tillsägelse av att det är dåligt att vara parasit. Skydda sina egna för att skydda sig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
369Q
https://usdebtclock.org/ (Se "secret window" uppe till höger)
Snart slut på cirkusen.
Va?
Det är fiat (debt based) som är new money. Guldstandard är äldre än fiat.
Visst är fiat ett pyramidspel, så är bara en fråga om tid innan det raserar, men det gör inte godsbaserad valuta ny.