2024-01-29, 15:34
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Vanliga bankkonton på SEB omfattas om insättningsgarantin.

Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Man har ju insättningsgaranti om banken skulle gå i konkurs.

Insättningsgarantin täcker dock inte allt, och det är därför vanskligt att ge sken av detta.

/AI
Citera
2024-01-29, 15:36
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Insättningsgarantin täcker dock inte allt, och det är därför vanskligt att ge sken av detta.

/AI
Varför citerade du inte hela mitt inlägg?
Citera
2024-01-29, 15:37
Medlem
Citat:

/AI
Vad täcker inte insättningsgarantin?
Citera
2024-01-29, 15:40
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazze1
Varför citerade du inte hela mitt inlägg?

För att resten ej var relevant med avseende på mitt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Vad täcker inte insättningsgarantin?

Insättningsgarantin täcker knappt miljonen. Överstigande belopp går förlorat.

/AI
Citera
2024-01-29, 15:44
Medlem
Citat:

/AI
Lägg ner. Det vet väl för fan precis alla.
Citera
2024-01-29, 15:45
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
För att resten ej var relevant med avseende på mitt svar.

/AI
Jag påstod inte att insättningsgarantin täckte nåt förutom konkurs.

Däremot så undrade jag om det fanns nåt liknade om det scenario skulle hända som står i TS.

Ska du citera och leka allan ballan så gör det åtminstone korrekt.
Citera
2024-01-29, 16:41
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
https://www.di.se/nyheter/knarkrazzia-avslojade-lanebluff-i-seb/ låst artikel

"En 37-årig medhjälpare till den efterlyste gängledaren Rawa Majid ska ha samarbetat med SEB-anställda för att fixa krediter på falska grunder. Enligt Di:s uppgifter har mannen även erbjudits jobb i banken. Redan för 13 år sedan avslöjades att 37-åringen och hans bror hade en insider inom SEB."

De muslimska blattarna har infiltrerat även bankerna nu och kan plocka ut pengar rakt från "ditt" konto med förlust för banken genom falska lån som de inte har grund för. Genom att de har insiders inne i SEB får de ut lån som de sedan kan sticka med utomlands.

Detta upptäcktes i samband med en razzia kopplat till den kurdiske räven. Således, det som man normalt betraktar som säker förvaltning, till skillnad från offentliga myndigheter där det finns blattar överallt, så har även bankerna nu samma problem där blattarna närmast obehindrat kan ta ut kapital.

Vill ni behålla era pengar får ni granska eran bank om de har blattar på kontoret. Om så är fallet får ni allvarligt ta att byta innan det lokala kontoret går omkull.
Det här är ett utmärkt exempel på hur klansamhällen fungerar. Några klanmedlemmar är helt kriminella, några är helt laglydiga och sitter på nyckelpositioner, några rör sig i gråzonen mellan lagligt och olagligt. De senare kan då fungera som mellanhand mellan de två andra.

Detta upplägg gör det oerhört lönsamt för dem och samtidigt oerhört svårt att komma åt. Efterhand som Sverige övergår från att vara ett demokratiskt samhälle byggt på koncensus och tillit till att bli ett klansamhälle kommer vi att se mer och mer av detta.

Jag är fruktansvärt ledsen över att mitt hemland håller på att förvandlas till ett klansamhälle. Tyvärr är mina landsmän inte så bekymrade utan en majoritet av dem tycker att fördelarna överväger.
Citera
2024-01-29, 17:03
Medlem
powlices avatar
Citat:
https://www.di.se/nyheter/knarkrazzia-avslojade-lanebluff-i-seb/ låst artikel

"En 37-årig medhjälpare till den efterlyste gängledaren Rawa Majid ska ha samarbetat med SEB-anställda för att fixa krediter på falska grunder. Enligt Di:s uppgifter har mannen även erbjudits jobb i banken. Redan för 13 år sedan avslöjades att 37-åringen och hans bror hade en insider inom SEB."

De muslimska blattarna har infiltrerat även bankerna nu och kan plocka ut pengar rakt från "ditt" konto med förlust för banken genom falska lån som de inte har grund för. Genom att de har insiders inne i SEB får de ut lån som de sedan kan sticka med utomlands.

Detta upptäcktes i samband med en razzia kopplat till den kurdiske räven. Således, det som man normalt betraktar som säker förvaltning, till skillnad från offentliga myndigheter där det finns blattar överallt, så har även bankerna nu samma problem där blattarna närmast obehindrat kan ta ut kapital.

Vill ni behålla era pengar får ni granska eran bank om de har blattar på kontoret. Om så är fallet får ni allvarligt ta att byta innan det lokala kontoret går omkull.

Vad är det här för skittråd, sen när blev Rawa Majid muslim? Och sen när har SEB tagit folks pengar? Det finns ju för fan garantier, de har gjort MILJARDER i vinst, du tror inte SEB har möjlighet o kompensera de kunder som blivit av med pengar?

Med din logik borde du gömma dig hemma och inte ta ett steg utanför ditt hem för blattarna kommer knulla dig i röven!
Citera
2024-01-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powlice
Vad är det här för skittråd, sen när blev Rawa Majid muslim? Och sen när har SEB tagit folks pengar? Det finns ju för fan garantier, de har gjort MILJARDER i vinst, du tror inte SEB har möjlighet o kompensera de kunder som blivit av med pengar?

Med din logik borde du gömma dig hemma och inte ta ett steg utanför ditt hem för blattarna kommer knulla dig i röven!
Det är bättre du flyttar hem till MENA. SEB har blivit en riskbank tillsammans med alla andra institutioner som släpper in klanerna.
Citera
2024-01-29, 17:29
Medlem
Citat:
Ta bara Barings bank i Hong Kong där en man fick omkull hela banken.

Singapore*
Citera
2024-01-29, 17:41
Medlem
JoeDoughs avatar
Alltid alltid ALLTID !!! dessa svartskallande jävla parasiter som förstör för vanliga arbetande, och sedan decennier rövknullade folk. Jag hoppas att hämnden ska utkrävas och VERKSTÄLLAS inom kort å det grövsta! Jag är iaf redo!
Citera
2024-01-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powlice

Din beskrivning stämmer, de kommer att knulla dig i röven. Det är det som deras religion förspråkar.
Analsex med övriga män/pojkar och du har ett klokt resonemang.

Här är det SEB och insiderjobb vi övriga vill veta mer om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in