2024-01-29, 17:48
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Jag skrev förut att jag tycker att han ser ut som kocken i den där barnfilmen med råttor men jag menade skurken i samma film. Anton Egon heter den tydligen. Såg nån cosplay när jag googlade, då är det helt likt Adde.
Han heter Anton Ego, inte Egon, om nån vill googla.
Citera
2024-01-29, 17:49
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Fast den där Adde hade ju kunnat stå kvar där för sitt eget bästa. Skämde ut sig så fort han kom in i rummet med sin ruttna attityd.
Ja, det var dit jag var på väg men jag fastnade i hur oskönt Christofer är. Förstår inte att hon ser något i den typen men inte C faktiskt, barfota i loafers är fan värre än lila hår.
Citera
2024-01-29, 17:54
Medlem
timpanis avatar
Vi får inte glömma att Adde myntade uttrycket "kryddigt sex". Har dock svårt att det kommer bli lika viralt som "Hej, mitt hjärtas fröjd och eviga längtan"
Citera
2024-01-29, 17:55
Medlem
Tycker Lucas får oförtjänt mycket skit från olika håll och kanter. Han verkade klart vettigare än många andra män i serien. Han var inte för mycket eller för lite. För oss män som någonsin dejtat/träffat en kvinna vi känner mindre attraktion till, går det verkligen att relatera till hans situation. Det finns två olika typer av män som skulle agera på två olika sätt i en sådan situation.

Den okänslige och kalla mannen skulle dissat kvinnan direkt när de ställdes framför varandra medan den snälle skulle spela vidare ett tag för att inte såra tjejens känslor och faktiskt ge det en chans. Lucas gjorde det andra och för det får han skit av alla moralkärringar som menar att han spelade på hennes känslor. Det skär verkligen i en att se Lucas kroppsspråk när han är runt Emilia, han vill inte vara där, han vill bara hem men det skulle innebära att han måste erkänna för sig själv och för programmets tittare att han inte tror på experimentets grundfilosofi. Samt att han skulle såra Emilia förstås. Tänk dig att du klickar jättebra med en person för att ganska direkt inse att du inte känner någon attraktion efter att du sett personen ifråga, det är trots allt känslor som Lucas inte kan lastas för att han hade. Vad skulle han gjort annorlunda?

Det är såklart jättesvårt att dra sig ur en sådan situation och speciellt med TV-kameror framför sig. Att sedan hennes familj kommit från Finland var beklagligt om han ändå visste att han skulle säga nej men vi vet inte hur avtalen sett ut med produktionen osv. Han kanske inte fick säga något i förväg. Det är såklart på egen risk om man deltar i såna här dekadenta underhållningsprogram att något sånt skulle kunna hända.
Citera
2024-01-29, 18:02
Medlem
Finns en bild i expressen på hur Lucas nuvarande tjej Frida ser ut. Det är som dag och natt mellan henne och Fiona..ehm ursäkta Emilia.
Citera
2024-01-29, 18:03
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Han heter Anton Ego, inte Egon, om nån vill googla.

Ok tack för förtydligandet.

Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Vi får inte glömma att Adde myntade uttrycket "kryddigt sex". Har dock svårt att det kommer bli lika viralt som "Hej, mitt hjärtas fröjd och eviga längtan"

Tror inte han är först med att säga kryddigt sex. Btw och helt orelaterat så ser man på hans insta verkar tönten gilla blå badtrosor. Har fått ca 10 följare under dagen. Ajaj, blir nog inte sponsrande inlägg för energidryck som smakar toalettvatten för lilla Addegubben.
Citera
2024-01-29, 18:07
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Att sedan hennes familj kommit från Finland var beklagligt om han ändå visste att han skulle säga nej men vi vet inte hur avtalen sett ut med produktionen osv. Han kanske inte fick säga något i förväg.

Att döma av andra länders säsonger så härdar dom icke-kära paren ut tillsammans den där månaden fram till bröllopet.

Det händer att vissa hoppar av innan bröllopet, men jag gissar att det blir kontraktsbrott och böter.

Och, som sagt, allt orkestreras mot att få till en enorm cliffhanger vid altaret, där den mest osäkra parten alltid får frågan "Tager du denna..." sist.

Ju mer långväga släkt som rest till det inställda bröllopet, desto bättre.
Citera
2024-01-29, 18:09
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Tror inte han är först med att säga kryddigt sex.
Jag menade i reality-tv-sammanhang
Citera
2024-01-29, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iosifmoti
Håller med till 100%. Christofer är sannerligen ingen ängel och visade sitt rätta jag när han fick nog av Catja, men det rättfärdigar ändå inte den elaka idén att ta in Catjas stolpskott till kille för att strö extra mycket salt i såret.
Fast det hör till sådana här program så man ska inte bli förvånad över att Catjas nya dyker upp. Jag som trodde att Adde var den svarta killen. haha Jag tycker att han skötte sig rätt bra i sista avsnittet, betydligt mer samlad än i avsnittet där de gjorde slut.

Hoppsan, det fanns en brandman med. https://metromode.se/noje/love-is-blind-sverige-2024-deltagare/
Senast redigerad av Liljor 2024-01-29 kl. 18:31.
Citera
2024-01-29, 18:10
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RE3dstar
Finns en bild i expressen på hur Lucas nuvarande tjej Frida ser ut. Det är som dag och natt mellan henne och Fiona..ehm ursäkta Emilia.

Länk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RE3dstar

Så fina de är tillsammans. Gott att höra att han hittat en bra tjej. Emilia var lite för mycket i min smak när hon sålde sin kropp så hårt. Det blir lite som med Christoffers kärleksharang, det tar över och ger inte den andre så mycket utrymme att ta plats och ge komplimanger.
Citera
Avslutad
Adde är en genomvidrig narcissist, skulle inte ta i människan med tång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här