2024-01-17, 19:03
  #4957
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Nu är Bumbi News uppe på Youtube! 😁
2024-01-17, 19:42
  #4958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu är Bumbi News uppe på Youtube! 😁

”Försvarsmekanik”

”Fängslad i häktet”

”han skrev då en bok i häktet… massa blad”

Jag dör fan. 😁
2024-01-17, 20:24
  #4959
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
”Försvarsmekanik”

”Fängslad i häktet”

”han skrev då en bok i häktet… massa blad”

Jag dör fan. 😁


Hon är sist på bollen som vanligt. Allt om C har valsat runt på sociala medier sen nyår.
2024-01-17, 21:15
  #4960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
”Försvarsmekanik”

”Fängslad i häktet”

”han skrev då en bok i häktet… massa blad”

Jag dör fan. 😁

Det där var fan ren och skär KOMEDI

Vart inte många rätt i den videon.

Ungefär lika stelt som när hon ska dansa sexigt till OF

"Hon var mamma till deras gemensamma dotter Chloe.. Hon var kvinnan som föddes chloe"
Nähä, säger du det? Så fruktansvärt jävla efterbliven den människan. En 10 åring hade summerat det bättre än hon gjorde i den videon.

Sen hur hon står med sina händer, känns som hon tror att hon är reporter för aftonbladet etc.

Det är så mycket motsägelser, borde idioten inte skrivit ett manus innan kanske?
__________________
Senast redigerad av PsychoBlonde 2024-01-17 kl. 21:22.
2024-01-17, 21:30
  #4961
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu är Bumbi News uppe på Youtube! 😁

"Skrivit en bok.. massa blad.." - hon kan ju liksom inte formulera en simpel mening längre? Gud så sorgligt.
2024-01-17, 21:36
  #4962
Medlem
Hon har tydligen 10-15 hål i tänderna och hon kan se hålen. Fantastiskt vad hon kan!
Måste vara stora hål om hon kan se de med blotta ögat..
2024-01-17, 21:38
  #4963
Medlem
Luzzjes avatar
Nu tigger den äckliga tiggaren igen till sina äckliga tänder. Hade hon sparat ihop det hon spelat bort bara i år hade hon haft de där 84.000 med råge. Satans idiot.
2024-01-17, 21:39
  #4964
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Nu ska skatan ha en ”insamling” på youtube, hon måste ju gå till tandläkaren och det kommer kosta henne 84 000:- och hon och hennes förvaltare har det tufft just nu och går inte runt så hon vill ha en insamling till hennes telefonnummer via swish. Nenne har ju minsann haft en insamling och det har ALDRIG dåren haft så folk borde ju hjälpa henne…

Den dumme fan som swishar henne kan jag meddela att det kommer gå oavkortat till spel… Slutar aldrig förvånas av detta vandrande psykfall
2024-01-17, 21:43
  #4965
Medlem
Hej, bästa Emelie!

Tänk på att du måste skatta på alla eventuella donationer!

Sedan förstår nog alla att de inte kommer gå till några tänder utan direkt till ditt spelmissbruk.
2024-01-17, 21:47
  #4966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Nu ska skatan ha en ”insamling” på youtube, hon måste ju gå till tandläkaren och det kommer kosta henne 84 000:- och hon och hennes förvaltare har det tufft just nu och går inte runt så hon vill ha en insamling till hennes telefonnummer via swish. Nenne har ju minsann haft en insamling och det har ALDRIG dåren haft så folk borde ju hjälpa henne…

Den dumme fan som swishar henne kan jag meddela att det kommer gå oavkortat till spel… Slutar aldrig förvånas av detta vandrande psykfall

Såg det precis jag med.
Hon behöver garanterat inte rotfylla 15 tänder, hon hade inte kunnat leva på den sockerbomb då som hon dagligen gör.

Hon får väl göra som andra som inte har råd att rotfylla, DRA UT SKITEN!

Dessutom har häxan haft insamling till dator och annan skit tidigare.

Ena dagen skryter hon om hur rik hon är & 2 dagar senare drunknar hon i en offerkofta och gråter om hur kasst med pengar hon har. Hon kommer ALDRIG gå till tandläkare, pengarna går till spel. Perfekt med insamling via swish för då kan ingen se hur mycket som kommit in.

Hon har ju fan inte ens vart hos tandläkaren och fått ett kostnadsförslag ens. Men inte ens då hade det vart normalt att starta insamling i hennes position.
2024-01-17, 21:51
  #4967
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Såg det precis jag med.
Hon behöver garanterat inte rotfylla 15 tänder, hon hade inte kunnat leva på den sockerbomb då som hon dagligen gör.

Hon får väl göra som andra som inte har råd att rotfylla, DRA UT SKITEN!

Dessutom har häxan haft insamling till dator och annan skit tidigare.

Ena dagen skryter hon om hur rik hon är & 2 dagar senare drunknar hon i en offerkofta och gråter om hur kasst med pengar hon har. Hon kommer ALDRIG gå till tandläkare, pengarna går till spel. Perfekt med insamling via swish för då kan ingen se hur mycket som kommit in.

Hon har ju fan inte ens vart hos tandläkaren och fått ett kostnadsförslag ens. Men inte ens då hade det vart normalt att starta insamling i hennes position.

Precis, det är sånna lögner dag ut och dag in… Med tanke på hennes diagnoser är hon garanterat berättigad till F-tandvård dessutom men åter igen så är det inte intressant för pengarna hon försöker få in är öronmärkt till spel, vi är inte dumma… Det tragiska är ju att det finns människor som känner för henne när hon sitter och bölar på internet, usch…
2024-01-17, 21:56
  #4968
Medlem
Äh hon kan sitta där och filma sin tandkrämstub och låtsasgråta 😂 Hon kommer få Max några hundralappar av förståndshandikappade som följer henne.

Inget nytt under bumbisolen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in