Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbe242
”Försvarsmekanik”
”Fängslad i häktet”
”han skrev då en bok i häktet… massa blad”
Jag dör fan. 😁
Det där var fan ren och skär KOMEDI
Vart inte många rätt i den videon.
Ungefär lika stelt som när hon ska dansa sexigt till OF
"Hon var mamma till deras gemensamma dotter Chloe.. Hon var kvinnan som föddes chloe"
Nähä, säger du det? Så fruktansvärt jävla efterbliven den människan. En 10 åring hade summerat det bättre än hon gjorde i den videon.
Sen hur hon står med sina händer, känns som hon tror att hon är reporter för aftonbladet etc.
Det är så mycket motsägelser, borde idioten inte skrivit ett manus innan kanske?