Citat:
Ursprungligen postat av
Fatboy05
Oj! Känner du 10000 personer? Du måste verkligen vara en riktig kändis!! Och ALLA 10000 personer har sagt till dig PERSONLIGEN att de följer henne för att få sig en skratt?🤣 Haha.. Så synd om dig att du lever i din egen lilla bubbla.. Låter mer som att du är avundsjuk.. för konståkerskan har mer än 100 tusen gilla markeringar och över 3.2 miljoner visningar på hennes hashtag. Hur många har du? Tråkigt och tragiskt att folk sitter och kommenterar andras liv utan att ens veta fakta.. och vad har du för yrke att du kan avgöra att någon är narcissist? Stinker verkligen sunkråtta här..
Det var ett då jävla hallå från din sida varenda gång ämnet berör Julia så jag är benägen att hålla med föregående talare som påpekade att du antingen är personen i fråga alternativt så är det bara något som inte är som det skall vara med dig för att vara krass.
Dock skulle jag skulle tippa eller rättare sagt jag är säker på det att förstnämnda är korrekt eftersom ditt sätt att tala är nästintill identiskt det sätt Egenfirma12 uttrycker sig & det är tämligen patetiskt att en som skall vara 44 både talar & beter sig som en fjortis.
Du måste vara kraftigt intellektuellt begränsad som anser att "gilla" markeringar & visningar på något sätt skulle vara ett bevis på framgång när huset med rätta såldes med tvångsauktion ackompanjerat av en uppsjö olika "företag" varav alla har gått samma öde till mötes nämligen konkurs.
Sedan talar vi flera hundratusen i skulder om inte miljoner rentav som jag tvivlar starkt på kommer att kunna betalas av utan det blir något som blir dragandes med livet ut & på den fronten så är jag också övertygad om att så är fallet.
Man behöver för övrigt ej ha någon form av yrke för att veta vad definitionen av en narcissist är & det faktum att du ens skrev det är något jag har svårt att ens få in i huvudet men ärligt talat så förvånar mig ingenting längre vad det gäller dig.
Men visst, folk här är absolut avundsjuka på din situation.
Det är synd att barn ej får välja sina föräldrar.