2024-01-26, 15:17
Medlem
Demyxs avatar
Någon som vet om/när nästa säsong drar igång?
Citera
2024-01-26, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demyx
Någon som vet om/när nästa säsong drar igång?
Premiär på Viaplay 6 februari
Citera
2024-01-26, 21:17
Medlem
Som NickLidstrom skrev 6/2

Säsong 34 Avsnitt 1: Andreas i Enköping

Citera
2024-01-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Fast de som följer henne, gör ju det för att få sig ett skratt.
På samma sätt folk som följer Bumbi, man är fascinerad hur narcissistiska de där två är.

Folk tycker synd om Peter, det kan inte vara lätt för honom att tvingas bo med svärmor med alla barnen och detta bara för att Julia inte klarar verkligheten.

Oj! Känner du 10000 personer? Du måste verkligen vara en riktig kändis!! Och ALLA 10000 personer har sagt till dig PERSONLIGEN att de följer henne för att få sig en skratt?🤣 Haha.. Så synd om dig att du lever i din egen lilla bubbla.. Låter mer som att du är avundsjuk.. för konståkerskan har mer än 100 tusen gilla markeringar och över 3.2 miljoner visningar på hennes hashtag. Hur många har du? Tråkigt och tragiskt att folk sitter och kommenterar andras liv utan att ens veta fakta.. och vad har du för yrke att du kan avgöra att någon är narcissist? Stinker verkligen sunkråtta här..
Citera
2024-01-27, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatboy05
Oj! Känner du 10000 personer? Du måste verkligen vara en riktig kändis!! Och ALLA 10000 personer har sagt till dig PERSONLIGEN att de följer henne för att få sig en skratt?🤣 Haha.. Så synd om dig att du lever i din egen lilla bubbla.. Låter mer som att du är avundsjuk.. för konståkerskan har mer än 100 tusen gilla markeringar och över 3.2 miljoner visningar på hennes hashtag. Hur många har du? Tråkigt och tragiskt att folk sitter och kommenterar andras liv utan att ens veta fakta.. och vad har du för yrke att du kan avgöra att någon är narcissist? Stinker verkligen sunkråtta här..

Det var ett då jävla hallå från din sida varenda gång ämnet berör Julia så jag är benägen att hålla med föregående talare som påpekade att du antingen är personen i fråga alternativt så är det bara något som inte är som det skall vara med dig för att vara krass.

Dock skulle jag skulle tippa eller rättare sagt jag är säker på det att förstnämnda är korrekt eftersom ditt sätt att tala är nästintill identiskt det sätt Egenfirma12 uttrycker sig & det är tämligen patetiskt att en som skall vara 44 både talar & beter sig som en fjortis.

Du måste vara kraftigt intellektuellt begränsad som anser att "gilla" markeringar & visningar på något sätt skulle vara ett bevis på framgång när huset med rätta såldes med tvångsauktion ackompanjerat av en uppsjö olika "företag" varav alla har gått samma öde till mötes nämligen konkurs.

Sedan talar vi flera hundratusen i skulder om inte miljoner rentav som jag tvivlar starkt på kommer att kunna betalas av utan det blir något som blir dragandes med livet ut & på den fronten så är jag också övertygad om att så är fallet.

Man behöver för övrigt ej ha någon form av yrke för att veta vad definitionen av en narcissist är & det faktum att du ens skrev det är något jag har svårt att ens få in i huvudet men ärligt talat så förvånar mig ingenting längre vad det gäller dig.

Men visst, folk här är absolut avundsjuka på din situation.

Det är synd att barn ej får välja sina föräldrar.
Citera
2024-01-28, 08:41
Medlem
Citat:

Är du riktigt klok?
Du vet att Tiktok och Instagram är stort va? Folk har lives där pratar man om ALLT.
Citera
2024-01-28, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Är du riktigt klok?
Du vet att Tiktok och Instagram är stort va? Folk har lives där pratar man om ALLT.
Du vet att hon har köpt likes
https://mediabooster.se/service/tiktok-likes/
Citera
2024-01-28, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Du vet att hon har köpt likes
https://mediabooster.se/service/tiktok-likes/

Det var mitt svar till att Julia inte är så populär och omtyckt som personen jag svarade tyckte 😁.
Vi tycker alltså samma sak. Hon följs nog av samma orsak som Bumbi följs.
Citera
2024-01-29, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thassarian
Det var ett då jävla hallå från din sida varenda gång ämnet berör Julia så jag är benägen att hålla med föregående talare som påpekade att du antingen är personen i fråga alternativt så är det bara något som inte är som det skall vara med dig för att vara krass.

Dock skulle jag skulle tippa eller rättare sagt jag är säker på det att förstnämnda är korrekt eftersom ditt sätt att tala är nästintill identiskt det sätt Egenfirma12 uttrycker sig & det är tämligen patetiskt att en som skall vara 44 både talar & beter sig som en fjortis.

Du måste vara kraftigt intellektuellt begränsad som anser att "gilla" markeringar & visningar på något sätt skulle vara ett bevis på framgång när huset med rätta såldes med tvångsauktion ackompanjerat av en uppsjö olika "företag" varav alla har gått samma öde till mötes nämligen konkurs.

Sedan talar vi flera hundratusen i skulder om inte miljoner rentav som jag tvivlar starkt på kommer att kunna betalas av utan det blir något som blir dragandes med livet ut & på den fronten så är jag också övertygad om att så är fallet.

Man behöver för övrigt ej ha någon form av yrke för att veta vad definitionen av en narcissist är & det faktum att du ens skrev det är något jag har svårt att ens få in i huvudet men ärligt talat så förvånar mig ingenting längre vad det gäller dig.

Men visst, folk här är absolut avundsjuka på din situation.

Det är synd att barn ej får välja sina föräldrar.

Tycker bara synd om er som verkligen tror på er egna sanning. Fortsätt med det. Jag tror fortfarande att konståkerskan är en superfin förälder och det märks på hennes inlägg och lives att barnen verkligen älskar sina föräldrar. Tråkigt att jag inte känner henne personligen. Men tycker synd om er som måste sitta och snacka skit om folk som ni verkligen inte känner.
O.a.t.
Citera
2024-01-29, 07:54
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Premiär på Viaplay 6 februari

Läggs programmen upp på Pluto TV?
Citera
2024-01-29, 07:58
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Tycker bara synd om er som verkligen tror på er egna sanning. Fortsätt med det. Jag tror fortfarande att konståkerskan är en superfin förälder och det märks på hennes inlägg och lives att barnen verkligen älskar sina föräldrar. Tråkigt att jag inte känner henne personligen. Men tycker synd om er som måste sitta och snacka skit om folk som ni verkligen inte känner.
O.a.t.

Konståkerskan 😂

Henne minns jag. Hon som grät när hon inte fick utföra sin sport. Vad det inte hon som inte kunde åka buss? Ha, ha. Hon är en riktig nolla, även hennes töntiga man är en nolla. Två nollor som har funnit varandra.
Citera
2024-01-29, 10:02
Medlem
Citat:
O.a.t.

Ungefär som "Julias sanningar" som hennes löjeväckande radioprogram heter?
Där talar vi verkligen om att skriva om historien om något men det verkar dock inte heller ha blivit en succé det åtagandet men det var väntat för ingen orkar lyssna på självutnämnda offer som inte besitter minsta självrannsakan eller ansvarstagande, alltid finns det något/någon att skylla på.

För övrigt valde hon själv att medverka i ett TV-program som folk sedan kunde ta del av & visade knappast upp några personlighetsdrag som folk uppfattade som sympatiska så återigen finns här inget offer utan bara en självisk narcissist då hela hon är ett unikum.

Barnen är för unga för att fullt kunna förstå hur deras situation ser ut men även de kommer att växa upp framöver.
Sedan kvarstår det obestridliga faktum att deras föräldrars idioti har kostat dem deras hus & besparingar så jag orkar inte lyssna mer på ditt evinnerliga tjat om hur bra föräldrar de är & dina övriga "argument" som enbart går i cirklar utan någon form av substans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in