2024-01-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Vem la upp denna story?
Hennes ”kompis” Lia, men texten har någon ändrat efteråt, för så stod det inte. Det stod bara lite om babydaddy nr 4, kvällen får utvisa. Inget om hembränt. Dessutom var videon från en krog, brukar vara dåligt med hembränt där. Även i Örebro.
Citera
2024-01-28, 18:19
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
https://imgur.com/a/dHiKZCX

Jag gör ett försök, här är donator nr 4.

Ahahaha jag dör. Jisses. Varför ens ta bort det när alla redan sett och screenshotat. Too late Linn, bjud på dig själv istället för inget i bilden var ju en lögn
Citera
2024-01-28, 18:22
Medlem
Linn har hittat ett nytt content, Linn packad på krogen engagerar verkligen 😉😆🤣
Citera
2024-01-28, 18:29
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Hembränt…tro fan att hon blev full. Skulle aldrig dricka det, riktig småstadsgrej det där med hembränt…
Nog för att jag druckit hemkört … men det är kanske inte så bra att en influenser med präktig prinsessig image syns så på sociala medier. Det är nästan så man tror hon som lägger ut det medvetet vill skapa negativitet.
Citera
2024-01-28, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Vem la upp denna story?

O*k*r L*n*g*en är killen som la ut storyn på sin Snapchat. Kille från Örebro. Hon var hemma hos han.
Citera
2024-01-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna0909
O*k*r L*n*g*en är killen som la ut storyn på sin Snapchat. Kille från Örebro. Hon var hemma hos han.

Fannys kille. Linns lillasyster.
Citera
2024-01-28, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Såg att pappapappadotters dotter firade tre års kalas. Trodde de var så tighta att L med barn borde vara på sånt firande?
Ja konstigt att inte hon och barnen var bjudna..
Citera
2024-01-28, 19:09
Linns senaste inlägg om orättvisor och allt för barnen etc. Så tydligt att hon läser här…
Citera
2024-01-28, 19:11
Medlem
Linn skriver att det är en orättvis värld med massa ondska vi lever i. Tror ni hon syftar på världens krig och elände eller sin flashbacktråd? 😂
Citera
2024-01-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Linn skriver att det är en orättvis värld med massa ondska vi lever i. Tror ni hon syftar på världens krig och elände eller sin flashbacktråd? 😂
Hon menar nog egentligen flashbacktråden..snart kommer det ett lipigt inlägg om all kritik hon fått, att hon inte får dricka ett glas för att hon är mamma... men Linn det är inte det folk reagerar över, det är din tidigare inställning till alkohol och de som nyttjar alkohol...hur snabbt du vänder kappan efter vinden för att det ska passa dig för stunden
Citera
2024-01-28, 19:21
Medlem
Linn, Lia och Alva jag ett instagram konto som heter ”vilitefinaremammor” det är så hon ser på sig själv.

Dumt att lägga upp att man dricker hembränt. Tror dock att det var annat i glaset men varför vill man framstå som en så ansvarslös förälder och dricka ”hembränt”
Citera
2024-01-28, 19:39
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Får inte många föräldrar en slags identitetskris när barnen växer upp och sen flyttar ut?
Jag har iaf känt mig tom i bland när barnen nu vuxit upp från att vara småbarn och behovs krävande till att inte ha samma behov av oss föräldrar. En av mina har flyttat hemifrån och två till är snart där, den fjärde har några år kvar i skolan och sen blir det nog jäkligt tomt😳.
Linn hittar nog något annat att fylla sitt liv med och då menar jag inte nya män😉. Det finns ju lurviga rackare🐕🐈 att ta hand om🤣.

Jo såklart alla får det till en början, problemet är att Linn kommer ha en identitetskris hela sitt liv när de flyttar hemifrån 😂

Hennes personlighet är bara att vara mammma. Bakom den titeln är det helt tomt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in