2024-01-28, 12:48
Medlem
Hermi-Tages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarklangaren
Höll på o sätta kaffet i halsen!!! Var fan är världen påväg? vad fan är det jag ser på tv'n? Tv4 nyhetsmorgon, hittar ingen länk eller kan hänvisa till klippet (länka gärna i tråden)

Detta är mörkt, riktigt mörkt och dystopiskt, även ett bevis på att vi går bakåt i utveklingen, harmageddon närmar sig, evolutionen stannat upp, demoner och troll från skärselden har tagit över.

Lite bakgrunds historia:

Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan.

Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

09:10 såg jag en Pappa gråta ut på nyheterna, "åk inte till turkiet, det kostar mer än det smakar" något i den stilen, hans dotter åkte dit för och göra en BBL brazilian butt lift och dog. Vilken jävla värld lever han i? Vilken stortänkare och smart person som mig förstår att detta är ju sjukt, men att ha mage till att skriva till nyheterna om det och visa sitt fula tryne i nationell tv är ju som att dumförklara sig själva. Bläää

Så jävla dystopiskt och bizzart.

Hade min dotter gjort något sådant så hade jag först rullat runt på golvet här hemma och skitigt och pissat ner mig utav garv, sedan dumförklarat hon och bett om att investera pengarna istället.

Den här pappan verkar helt väck, "lampan är tänd" men ingen hemma. Verkar helt normalt att åka och lyfta rumpan i turkiet för 70.000:- lika vanligt som o köpa smör och bröd på Ica.

Var är världen påväg?

Vad var syftet med den nya fula röven? fler likes på instagram? locka till sig fler araber som kan panga hon i 1:an och 2:an, porrfilm eller onlyfans?

Sååååå mörkt, detta är riktigt skrämmande utveckling.

Fast det är ju inget konstigt att TV4 visar sånt här.
99.95% vill inte göra ett BBL, av de 0.05% som genomför operationen dör ännu färre.
Få människor dör av BBL trots att det är en väldigt riskfylld operation.
Det beror på att ingen normal människa i hela världen kommer på idén att operera om röven!

När TV4 äntligen får tag på en uppriven och förtvivlad far som har förlorat sitt barn så blir det ett klickmonster och något som inte heller har visats förut. Ut TV4s synvinkel så kanske klippet blir viralt.

Det är djupt oetiskt att exploatera den ledsna föräldern som i sin sorg upplever att han vill berätta.
Det har inget nyhetsvärde med en död flicka.
Det är snuskigt.
TV4 är skit
Citera
2024-01-28, 12:50
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boibuss
Herr Knarklangare.

Såg också inslaget och gjorde exakt samma reflektion som du.

Det blev inte så billigt det där. Hon betalade det högsta priset man kan betala.

Tyvärr anser jag att tatueringar faller in under samma kortsiktiga permanenta "skönhetsförbättringar" som många ägnar sig åt nu för tiden.
Som om det inte fanns en morgondag.

Det kanske det inte gör heller...

Herr Boibuss (som låter skrämmande)

Men frågan är, fick de en faktura på rövjobbet? Misstänker att det blev gjort, men personen avled. Kan man fakturera då?

Fick pappan, ta det hela på avbetalning eller hur tror du att det gick till?

Mina tatueringar anser jag inte är skönhetsförbättringar, det är en provokation till samhället och folket. Jag fyller min kropp för att provocera, inte för att skryta om det eller locka till mig folk, tvärtemot ingen vill dejta mig för att jag ser ut som en kåkfarare på dödsknark. Sen å andra sidan så är det ingen som besvärar mig, för jag ser ut som att jag har en shank i fickan eller är medlem i ryska maffian. Det är positivt dock.
Citera
2024-01-28, 12:54
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Jag är emot all skönhetsoperationer, otroligt osexigt. Men det är ändå viss skillnad på BBL/fettsugning och ankläppar/bröst. Det senare är ändå en förändring av något du inte kan göra naturligt. Du har de bröst och läppar du har.

BBL är dock enbart lat (och farlig) genväg för tjejer som inte orkar gå till gymmet. Har ingen förståelse för det, särskilt när det är såna otroliga risker involverade.

Hehe.. brad pitt har gjort minst två ansiktslyft. Tror inte du uppfattat hans utseende vid 60 års ålder som osexigt om du varit kvinna. Skillnaden är bara att det gjorts bra och set naturligt ut.
Men ja, det som blir överdrivet och misslyckat ser jävligt ut.
Citera
2024-01-28, 12:57
Medlem
Eatlers avatar
En del av att bli vuxen är att komma till insikten att många aldrig blir det utan blir kvar i ett infantil sinne i en vuxen människas kropp. Visst är det ledsamt att bli så besviken och hopplöst uppgiven av sin omgivning men sök tröst i de förståndiga, ignorera de oförståndiga och bygg din egen vardag.
Citera
2024-01-28, 13:05
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Det är inget fel och inget nytt eller annorlunda med att skaffa stor rumpa.
Det är fullkomligt normalt.

Folk har i alla tider gjort extrema ingrepp på sina kroppar.

Tex vikingar skapade konstverk med sina tänder.
Man ändrade formen på sina huvuden.
Storlek på fötterna.
Osv osv.

Låt människor få vara människor.

Hör du det ts?
Din tatuerade kropp är inte bättre än kvinnor med silicon rumpor.
Citera
2024-01-28, 13:10
Medlem
Knarklangarens avatar
https://youtu.be/BODzZUUO-s0?si=q8xrew0_HwRxDcq9

Butt lift.
Citera
2024-01-28, 13:15
Medlem
Manginazs avatar
Fatta att dö bara för att man är för lat för att göra ett par set med squats i veckan....hon hade behövt att lära sig att älska sig själv snarare, vilken värdelös djävla skitman som grinar i teve, han borde pryglas på torget.
Citera
2024-01-28, 13:17
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus

Storlek på fötterna.
Osv osv.

Hör du det ts?

Din moraliska kompass är lika värdelös som dina åsikter, har du möjligtvis fått diagnosen borderline?
Citera
2024-01-28, 13:21
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Din moraliska kompass är lika värdelös som dina åsikter, har du möjligtvis fått diagnosen borderline?
Vad grundar du det på hycklar jävel.
Jag accepterar människor.
Du använder människor till att håna och döma och kasta skit på.
Citera
2024-01-28, 13:22
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Jag är en normal, frisk och intelligent man som hatar hela mänskligheten i det stora hela, tittar aldrig på tv för att det är mest propaganda nyheter, en massa fullvuxna kändisar som leker lekar och annat skit som är skadligt för hjärnan. Jag är värdsvan, smart och en övermänniska i det stora hela, folk ser upp till mig och jag har svar på det mesta och får ofta leda fåren till det mest basala utav lösningar.

Det där låter knappast vare sig normalt, friskt eller intelligent. Riktiga smarta, friska, intelligenta och ”värdsvana”(sic!) män brukar kunna stava och hatar knappast mänskligheten.

Vad gäller ämnet, BBL, så är det förvisso märkliga drivkrafter som leder till att folk vanställer sig för att andra ska se dem som mer attraktiva, men det är samtidigt drivkrafter som är djupt mänskliga. Människan har i alla tider, från förhistoriska till nutida, sminkat, smyckat och smilat upp sig för att kunna öka sitt värde i både mänskliga och andliga sammanhang. Man behöver kanske inte förstå mer än just detta.
Citera
2024-01-28, 13:27
Medlem
Knarklangarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus

Storlek på fötterna.
Osv osv.

Hör du det ts?

Jag hör dig ditt rullstols fetto, (förlåt för alla de som verkligen behöver rullstol)

Det har du rätt i att vi har gjort, vikingarna rispade tänderna o färgade dem blåa för och avskräcka fienden.

Kineser binder fötter och skit.

Men i modernt samhälle och alla dess sociala medier som dominers utav utseendefixering, så med stor sannolik så skulle denna rumpan selfie fotograferas i oändlighet, samt twerkas med, flexas runt med, vilket fyller inget syfte, skulle nog visas upp på onlyfans också.

Mina tatueringar är ett eget experiment inte i syfte att göra mig snygg och vika ut mig, jag har inte sociala medier men en väldigt framgångsrik YT kanal. Men visar inte trynet.

Jag tatuerade mig redan som 15 åring för att jag visste att jag var en upprorsmakare och rebel redan då.

Jag har gjort mig fulare, inte snyggare, (kanske finns folk som tänder på det) Det är mitt sätt att "stick it to the man"

Men att förstora min rumpa som är liten o len redan står inte på menyn, jag ser bra ut men skulle inte operera mig för att se bättre ut.

Risken är för stor, risken för kontaminering kring tatueringar är stor också, jag är tatuerare själv. Fått åka in på akuten med en infekterad arm pga tatueringar. Kan en enda tatuering gå åt pipan så kan jag tänka mig att skära upp en röv kan gå mer snett.

Saken är med hur tankarna går? va det lån på implantatet, vem betalade, pappan?
Senast redigerad av Knarklangaren 2024-01-28 kl. 13:30.
Citera
2024-01-28, 13:45
Medlem
anothes avatar
Citat:
Var pappan nöjd i slutändan?
Det var ju ändå inte hans ända det va frågan om.
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Vad gäller ämnet, BBL, så är det förvisso märkliga drivkrafter
Ja i aktuella tjejens fall blev det visst TBL - Turkish Butt lift
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här