2024-01-27, 20:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus97
Här försöker hon använda sina köpta "tillgångar" till att försöka snärja in skräddaren, utan att veta att han föredrar att sy kläder........och suga kuk..
Hon lyckas däremot få uppmärksamhet från annat håll: https://imgur.com/a/KJ5JmOA
Jag ser en glad bög iaf, möjligen en enormt vindögt sådan, kanske ser vi en manlig kanalisering där Magnus eller Levin kräver att den andre är med (third eye manifestation) för att bröstet ska uppfattas sexuellt för ögat och inte som en simpel mjölkfabrik för den enes avkomma

Jag tror mer på slumpen, att Cornelia hade ischias i ryggen den där dagen och behövde stå framåtlutad som den äldre kvinna hon är
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-27 kl. 20:49.
2024-01-27, 20:48
Medlem
Puma006s avatar
Farmen imorgon:
2024-01-27, 20:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Med tanke på hur låg nivån är här i tråden den här säsongen så blir det nog förhoppningsvis inga mer "Farmen " framöver .För det är ju så att skitkanalens prod.team läser all kritik..
Det är ju just vår skitkanal här på flashback som är kritiken du efterlyser vi är båda produktionsteam av varandra

Citat:
Ursprungligen postat av azpb
+1

( https://www.hant.se/noje/farmen-2024-alla-deltagares-loner-han-tjanar-mest/10131265 )
Högst intelligens på Farmen i fallande ordningsföljd med andra ord, dom har glömt Maxime där uppe!

Jag tror att min gulleplutt fågelhataren Torpet-Cornelia Morberg hamnar lite lägre ner på listan
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-27 kl. 21:16.
2024-01-27, 21:36
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Smygbög nr 1 Klaus97
Dina fantasier om Magnus är för roliga Är du smygbög och tänder på honom

Smygbög nr 2 Gregers.Werle.03
Magnus gay En smygbög till som tänder på Magnus
Har du hört talas om skräddare?

Magnus har varit gift med HÖR OCH HÄPNA en kvinna i många år.
Skild sedan 2022 och deras 2 barn bor hos honom.

Han jobbar numera på Office Depot: Kontorsmaterial & kontorsvaror.
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag ser en glad bög iaf, möjligen en enormt vindögt sådan, kanske ser vi en manlig kanalisering där Magnus eller Levin kräver att den andre är med (third eye manifestation) för att bröstet ska uppfattas sexuellt för ögat och inte som en simpel mjölkfabrik för den enes avkomma

Jag tror mer på slumpen, att Cornelia hade ischias i ryggen den där dagen och behövde stå framåtlutad som den äldre kvinna hon är
Å där kom tredje smygbögen Din önskedröm eller?
Kan ni hålla era bögfantasier för er själv. Finns trådar för sånt här med.

Är Cornelia en äldre kvinna??? Hon är 30 år. Vad är då en yngre kvinna? Under 15? Är du pedofil?
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Halva den här tråden handlar bara om torpet cornelias meloner
Tråden har spårat ur helt. Handlar bara om utseende och bögfantasier.

Var tog snacket om deras insatser arbetsmässigt på farmen/torpet vägen?
Senast redigerad av Timeout 2024-01-27 kl. 21:46.
2024-01-27, 21:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Är Cornelia en äldre kvinna??? Hon är 30 år. Vad är då en yngre kvinna? Under 15? Är du pedofil?

Det är i din långsökthet att försöka hitta något skit som gör att du missar ånyo den röda tråden, att hon står med krökt rygg som en gammal gumma, omskrivning för gumma blev tydligen en 30 åring, så avancerat var det!

Citat:

Var tog snacket om deras insatser arbetsmässigt på farmen/torpet vägen?
Det står du för! ibland!, det händer iaf! emellanåt när du inte patrullerar dvs

Nej det är för att det är helg, då är det hela 3 dagar till nästa Farmen sändning från torsdag, vilket framkallar det väsentliga eftersnacket
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-27 kl. 21:57.
2024-01-27, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Farmen imorgon:
2024-01-27, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azpb
+1

Själv blir jag orimligt pilsk av att se den där flicksnärtan Ronja i tv-rutan. Det står att hon jobbar vid Polismyndigheten, men som vad? Hon verkar ha känslorna på utsidan så jag har hemskt svårt att kunna se henne i yttre tjänst. Tänkte först att hon troligtvis är sådan receptionist bakom glasluckan eller administratör på hittegodsavdelningen eller nånting sånt, men så snubblade jag över en artikel med deltagarnas löner ( https://www.hant.se/noje/farmen-2024-alla-deltagares-loner-han-tjanar-mest/10131265 ) och hon tycks ju ha ut bra mer än flertalet av grabbarna, så lite högre i rang än typ statsanställd sekreterare verkar hon vara. Inte illa pinkat för en jänta i hennes ålder. Oj oj oj, där hade det hursomhelst verkligen varit trevligt att få glida in. Sen har vi Cornelia den äldre ute på torpet. Oj oj oj så välutvecklad hon är; riktigt sprängfyllda meloner därunder tröjan.
Tjänare lärare SÅ bra? Jag får det till drygt 47 000 kr/ månad. En uska får jag till 38 000kr... Men där tänkte jag att ob:et nog påverkar? Men lärare brukar väl klaga på sin lön?
2024-01-28, 01:23
Medlem
Jag kanske är i minoritet här men jag kan förstå varför vissa av farmarna inte gilla Cornelia och Ronja. Jag vet inte exakt vad det är. Men det känns som vi inte riktigt ser hela bilden av dom. För mig blev jag chockad och arg när hon brusade till där när Chiro gav Cornelia lite konstruktiv kritik. Och sen säga att han haft låg energi, trots att han säger att han har haft mycket med energi och jobbat till kvällen.
2024-01-28, 09:24
Avslutad
Läggmatch. Ciro var inte ens andfådd. Nu blir nån i ortengänget storbonde. Så trist med läggmatch efter läggmatch, avhopp efter avhopp. För varje år blir folk vekare.
2024-01-28, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Läggmatch. Ciro var inte ens andfådd. Nu blir nån i ortengänget storbonde. Så trist med läggmatch efter läggmatch, avhopp efter avhopp. För varje år blir folk vekare.

2024-01-28, 12:15
Medlem
Jag tror nog att det 1000% blir tim som storbonde
2024-01-28, 12:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jag tyckte att det var en av ortenkillarna (Tim) som satt på storbondesätet runt bordet i trailern för veckan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in