Nej blir nog Per faktiskt klart är iallafall att Andreas skickas till torpet då han inte var med på bilderna från nästa vecka när farmarna dansade vilket Magnus var
Desirée S till torpet nästa vecka, enligt spoilern efter senaste torpetavsnittet när de glömt att klippa bort hennes ansikte. Nu såg jag att Andreas är med där i dansens virvlar med ljus hatt och skägg, du missade nog att upptäcka det
Senast redigerad av Luxors 2024-01-28 kl. 13:08.
Desirée S till torpet nästa vecka, enligt spoilern efter senaste torpetavsnittet när de glömt att klippa bort hennes ansikte. Nu såg jag att Andreas är med där i dansens virvlar med ljus hatt och skägg, du missade nog att upptäcka det
Ja fan Andreas missade jag helt var nog lite trött när jag såg programmet
Jag har NOLL respekt för Ciro. Människor som drar in sina anhöriga i sina lögner för att ge trovärdighet till lögnen är verkligen låga. ”Min mamma har lärt mig att man ska kämpa” och vad han nu sa, för att sen köra en läggmatch.
Orkar inte ens bli upprörd över faktumet att Ciro var en syltrygg och gjorde läggmatch mot Andreas för att idioterna i ortengänget skulle få eig en vecka till i storbondestugan.
Grädde på moset kommer bli imorgon när han väljer Jennifer till storbonde så att hon är fredad och kan välja Cornelia eller Ronja till förstakämpe.
Att det skulle bli denna utgången kunde man räkna ut med röven när Jennifer i torsdagens trailer inför programmet avslöjade att Ciro spelade med dem.
Jag kanske är i minoritet här men jag kan förstå varför vissa av farmarna inte gilla Cornelia och Ronja. Jag vet inte exakt vad det är. Men det känns som vi inte riktigt ser hela bilden av dom. För mig blev jag chockad och arg när hon brusade till där när Chiro gav Cornelia lite konstruktiv kritik. Och sen säga att han haft låg energi, trots att han säger att han har haft mycket med energi och jobbat till kvällen.
Ronja - Kan inte den bruna heta Nazze? jävla vänsterhora!
Ja fan Andreas missade jag helt var nog lite trött när jag såg programmet
Fan varför måste de spoila så förbannat för?
Du tittar inte på torpet då? Det sändes på linjär tv i torsdags.
Det var mera TV4 som spoilade eftersom det var med som trailer för kommande torpet avsnitt, kom väl med när de klippte den trailern på produktionsbolaget Strix pga av slarv antagligen.