2024-01-27, 11:47
Medlem
Klaus97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jaså, jag har inte hört om nån fejkad sjukdom

Levin tittarde på Cornelias oklara bröst det första han gör när han hälsar på henne, där borde hon slagit
till honom
, sedan kom nästa silikon gående, det vart nästan parodiskt

Martina är snygg, enbart utan briller
Oj vad Levin imponerar att han kan kopiera Karl Einar Häckner, och poängen
var enbart att visa att han är sexuellt aktiv
Här försöker hon använda sina köpta "tillgångar" till att försöka snärja in skräddaren, utan att veta att han föredrar att sy kläder........och suga kuk..
Hon lyckas däremot få uppmärksamhet från annat håll: https://imgur.com/a/KJ5JmOA
2024-01-27, 11:50
Medlem
Klaus97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Kan ni inte sluta upp med att skriva om sådana negativa och barnsliga saker som mobbing och vem som paktar med vem?
Skriv om någonting positivt istället. Som åtrå, lusta och sex!
Sant, här har du ett klipp om åtrå, lusta, sex och starka bevis på slutet om vem som är störst Psycho iår.. https://gofile.io/d/Prtxzc
2024-01-27, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus97
Sant, här har du ett klipp om åtrå, lusta, sex och starka bevis på slutet om vem som är störst Psycho iår.. https://gofile.io/d/Prtxzc
Tack, Klaus97!
Det var fanimej det vackraste jag sett sedan jag konfirmerade mig.
Jag blev så kåt så att jag grät...
"All day, all day
Watch them all fall down
All day, all day
CORNELIA dancing"
2024-01-27, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du har väldigt fel i ditt antagande - angående Maxine, hon ÄR någon att räkna med! Hört talas om Underdog?
Underdog?
Är det något ur Kama Sutra?
2024-01-27, 12:46
Medlem
Citat:
Här försöker hon använda sina köpta "tillgångar" till att försöka snärja in skräddaren, utan att veta att han föredrar att sy kläder........och suga kuk..
Hon lyckas däremot få uppmärksamhet från annat håll: https://imgur.com/a/KJ5JmOA
Du har fel om Cornelia Ns "tillgångar", Klaus97, de är inte köpta!
Däremot har du rätt om Magnus. Torparnas "gaydar" borde larmat för fullt långt innan han berättade att han var lärare i mode (vilket är detsamma som att komma ut offentligt).
2024-01-27, 16:05
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Dina fantasier om Magnus är för roliga Är du smygbög och tänder på honom
Citat:
Du har fel om Cornelia Ns "tillgångar", Klaus97, de är inte köpta!
Däremot har du rätt om Magnus. Torparnas "gaydar" borde larmat för fullt långt innan han berättade att han var lärare i mode (vilket är detsamma som att komma ut offentligt).
Magnus gay En smygbög till som tänder på Magnus
Har du hört talas om skräddare?

Magnus har varit gift med HÖR OCH HÄPNA en kvinna i många år.
Skild sedan 2022 och deras 2 barn bor hos honom.

Han jobbar numera på Office Depot: Kontorsmaterial & kontorsvaror.
2024-01-27, 16:37
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Cornelia på Torpet måste vara den största bitterfitta i Farmens historia. Fy fan, vilken vidrig människa dessutom.

Håller med, vem fan beter sig sådär? jag tyckte synd om Martina när hon var på torpet. Hade betalat för att se Martina skicka ut både hon och Maxine främst på grund av deras attityder.

Första året jag ser Farmen förutom säsongen 2003 men brukar dom få så mycket mat i Torpet? känns som att dom gnäller dagligen över maten men ändå får massa mat av Vincent hela tiden.
Senast redigerad av lunarludde 2024-01-27 kl. 16:41.
2024-01-27, 17:01
Medlem
Bakarettans avatar
Med tanke på hur låg nivån är här i tråden den här säsongen så blir det nog förhoppningsvis inga mer "Farmen " framöver.För det är ju så att skitkanalens prod.team läser all kritik.
Alla ni trådskrivare har rätt. Ni utgår ifrån era egna tankar och tycken. Precis som jag.
Att som prod.team tillsätta idioter, blattar, influencers ja det skapar osämja.Eller hur?
Så vad går det här ut på?
Jo, vi tv-tittare ska ta en del av en sjuk jävla såpa som endast ger en massa skit. Tänk på det.
2024-01-27, 17:07
Medlem
Bakarettans avatar
Med tanke på hur låg nivån är här i tråden den här säsongen så blir det nog förhoppningsvis inga mer "Farmen " framöver.För det är ju så att skitkanalens prod.team läser all kritik.
Alla ni trådskrivare har rätt. Ni utgår ifrån era egna tankar och tycken. Precis som jag.
Att som prod.team tillsätta idioter, blattar, influencers ja det skapar osämja.Eller hur?
Så vad går det här ut på?
Jo, vi tv-tittare ska ta en del av en sjuk jävla såpa som endast ger en massa skit. Tänk på det.
2024-01-27, 18:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Underdog?
Är det något ur Kama Sutra?

Sicket trams. Du får väl spana in vilken styrka hon har i tävlingarna, hon jobbar med trädfällning och tränar privat för att orka med jobbet. Dessutom har hon varit med förr i Farmen för några år sedan. Det var år 2019 och hon kom på en 5:e plats den gången.

Hon är ju på Torpet nu och fixar hon att komma in på själva Farmen kan hon bli riktigt farlig för de andra deltagarna!
2024-01-27, 19:37
Medlem
Citat:
Skriv om någonting positivt istället. Som åtrå, lusta och sex!
+1

Själv blir jag orimligt pilsk av att se den där flicksnärtan Ronja i tv-rutan. Det står att hon jobbar vid Polismyndigheten, men som vad? Hon verkar ha känslorna på utsidan så jag har hemskt svårt att kunna se henne i yttre tjänst. Tänkte först att hon troligtvis är sådan receptionist bakom glasluckan eller administratör på hittegodsavdelningen eller nånting sånt, men så snubblade jag över en artikel med deltagarnas löner ( https://www.hant.se/noje/farmen-2024-alla-deltagares-loner-han-tjanar-mest/10131265 ) och hon tycks ju ha ut bra mer än flertalet av grabbarna, så lite högre i rang än typ statsanställd sekreterare verkar hon vara. Inte illa pinkat för en jänta i hennes ålder. Oj oj oj, där hade det hursomhelst verkligen varit trevligt att få glida in. Sen har vi Cornelia den äldre ute på torpet. Oj oj oj så välutvecklad hon är; riktigt sprängfyllda meloner därunder tröjan.
2024-01-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azpb
+1

Själv blir jag orimligt pilsk av att se den där flicksnärtan Ronja i tv-rutan. Det står att hon jobbar vid Polismyndigheten, men som vad? Hon verkar ha känslorna på utsidan så jag har hemskt svårt att kunna se henne i yttre tjänst. Tänkte först att hon troligtvis är sådan receptionist bakom glasluckan eller administratör på hittegodsavdelningen eller nånting sånt, men så snubblade jag över en artikel med deltagarnas löner ( https://www.hant.se/noje/farmen-2024-alla-deltagares-loner-han-tjanar-mest/10131265 ) och hon tycks ju ha ut bra mer än flertalet av grabbarna, så lite högre i rang än typ statsanställd sekreterare verkar hon vara. Inte illa pinkat för en jänta i hennes ålder. Oj oj oj, där hade det hursomhelst verkligen varit trevligt att få glida in. Sen har vi Cornelia den äldre ute på torpet. Oj oj oj så välutvecklad hon är; riktigt sprängfyllda meloner därunder tröjan.

Vincent vill nog inget annat än att hugga in på Torpet-Cornelias juver och vem kan klandra honom. Jag förstår inte folk som kan fokusera på henes attityd när man ser henne i rutan! Tyvärr var det inte mycket sol i somras till vincents och tittarnas förtret

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in