2024-01-26, 09:48
Medlem
Cameltotems avatar
Per Eriksson
Vad fan förvänta sig denna kille av farmen? Verkar väldigt mesig och stött generellt, skulle passa bättre framför datorn med en kopp té

Yorgo Skulis
Denna kille knarkar, 100%. Hans abstinens är så tydligt, kliar sig ofta på armen som många knarkare gör.

Fredrik Trygg Kummertz
Slug jävel. Han är alltså frilansare, någon som skulle vilja ta in denna konsult? Kan snacka för sig men gör inget.

Jennifer Valencia
Hon har en för jävla attityd.

Ronja Lindholm
Gillar inte henne, tycker hon känns som en riktigt skitsnackare och oärlig.

De andra har jag inte så mycket att säga om. Tim verkar rätt trevlig och snäll
2024-01-26, 10:36
Medlem
Abelssuns avatar
Cornelia på Torpet måste vara den största bitterfitta i Farmens historia. Fy fan, vilken vidrig människa dessutom.
2024-01-26, 12:04
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Cornelia på Torpet måste vara den största bitterfitta i Farmens historia. Fy fan, vilken vidrig människa dessutom.

Fan spelar det för roll?har du sett hur hon ser ut! sexigaste bruden i farmens historia.Hon är så jävla fin
Hon skall fan vinna tredje gången gillt! #Team Cornelia
2024-01-26, 12:30
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, fast Ronja hade väl kunnat spelat ut han. Så dålig kan hon väl inte vara? Speciellt när hon väljer gren. Vet inte om Ciro lurar Cornelia, han var ju inte den som sa något till henne. Det var ju Andreas som var på Cornelia och sa att hon kan lita på han. Jag tror ändå att Ciro väljer Freddan. Det är ju han som Ciro har stört sig mest på.

Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
Hur är det med fribrevet F fick?
Gällde det bara om han blev förstekämpe eller gäller det även om han blir vald till andrekämpe?
Om Fredrik blir vald, då kommer kan använda sitt fribrev. Med fribrevet så är han fredad från både förstekämpe och andrekämpe. Fribrevet är giltigt till tredje veckan.
2024-01-26, 13:59
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Hon var lika tråkig och bitter när hon var med i tidigare säsonger, en allmänt slätstruken och ointressant person.
2024-01-26, 14:52
Medlem
Cornelia på Torpet är min nya favorit. Ju mer man ser av henne, ju mer vill man se.

På Farmen får jag väl säga Jennifer som också är söt och har fått orättvist mycket hat i tråden.

Men tycker att det saknas starka personligheter som det fanns flera av förra säsongen.

Det är ingen att direkt tycka illa om. Ronja är lite trist med sin feminism, men har svårt att ogilla henne allt för mycket ändå. Samma med Tim. Hans tatueringar ser dumma ut, men det är inte skäl nog att ogilla honom. Jojje var väl den jag helst hade sett få ta lite konsekvenser av sitt dåliga beteende, men han hoppade av själv innan det kom så långt.

Magnus, Levin, Ciro mfl verkar väl trevliga men inte tillräckligt för att man skall vilja se dem vinna.
2024-01-26, 19:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Alltså, även om jag förstår att vi får se en väldigt liten del av dagarna och att inget av gängen var varesig snälla eller elaka 100% av tiden, så har det ju fångats på kamera hur ortengänget sitter och hånflinar och himlar med ögonen så fort Cornelia öppnar käften. Det har fångats på kamera hur mycket skit de snackade, och precis hur utstuderade deras sabotageplaner var berättades det öppet om i synk (det är stor skillnad mellan spelmässig taktik och att försöka göra sig av med Cornelias enda vän i huset för att hon ska bli helt ensam mot det stora mobbargänget). Det är ju inte direkt CGI produktionen använt sig av.

Men nej, det är såklart bara osis att de lyckats ta precis allt ur kontext, även när Cornelia bryter ihop i tårar för att hon konstant blir hånad eller osynliggjord.

Eller hur?!
2024-01-26, 19:47
Medlem
Svavelvinters avatar
Jag har bara sett t.o.m. avsnitt 9 men...

Jojje verkar ha mentalitet som en 17-åring. Samma med låtsasblatten Andreas.
Tim försöker vara den snälla och opartiska vilket han uppenbarligen inte är.
Ronja Verkar vara en sund och trevlig tjej.

Stor-Pär och Ciro Lugna, genuina och trevliga arbetshästar.

Jennifer och Dessi Ettriga chihuahuaor med Desirèe i samma koppel.
2024-01-26, 20:22
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Hon var lika tråkig och bitter när hon var med i tidigare säsonger, en allmänt slätstruken och ointressant person.

Undra om Cornelia har borderline eller är manodepressiv. Så som hon uppträder på Torpet, är allt annat än normalt. Hoppas hon åker ut med buller och bång snart.
2024-01-26, 21:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Cornelia på Torpet är min nya favorit. Ju mer man ser av henne, ju mer vill man se.

På Farmen får jag väl säga Jennifer som också är söt och har fått orättvist mycket hat i tråden.

Håller med

Maxime skrattar åt sig själv att hon inte kunde nånting när hon klev in på Farmen förra gången,
såpass ödmjuk är hon att hon idag tilldelar sig epitetet "Och jag är klipsk i mitt huvud"
Det räcker med att titta på hennes ansiktsdrag så förstår man att så inte kan vara fallet
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-26 kl. 21:56.
2024-01-26, 22:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Håller med

Maxime skrattar åt sig själv att hon inte kunde nånting när hon klev in på Farmen förra gången,
såpass ödmjuk är hon att hon idag tilldelar sig epitetet "Och jag är klipsk i mitt huvud"
Det räcker med att titta på hennes ansiktsdrag så förstår man att så inte kan vara fallet

Du har väldigt fel i ditt antagande - angående Maxine, hon ÄR någon att räkna med! Hört talas om Underdog?
2024-01-26, 22:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du har väldigt fel i ditt antagande - angående Maxine, hon ÄR någon att räkna med! Hört talas om Underdog?
Vi får vänta & se, jag pratar om hennes smarta huvud inte om hennes styrka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in