2024-01-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Vem var det som spoilades då? (skriv inom spoilertag)
2024-01-25, 23:01
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jennifer verkar tillfriskna så fort hon slipper vara nära andra blattar, nu använde frisörskan
ett så kocket ord som "fallera" nu gillar jag henne nästan

Den där tjejen med fula brillorna som varit på torpet har en stor tatuerad stjärna på sidan på röven, tatueraren var full så den hamnade på sniskan

Det är Cornelias röv som agerar lockfågel till paradise hotel degenerationens tittande
på Farmen i början på introt varje dag!!!!, den stjärten sätter sig inte för
den har formen av en ankas
Jennifer har ändrat attityd av en enda anledning. Efter att hon sa att hon skulle fejka och inte kunna jobba har produktionen varnat henne så nu MÅSTE hon skärpa sig om hon vill vara kvar.
Det är därför hon inte gapar, skriker och är otrevlig och säger fuck hela tiden nu. Det är bara ett spel...
2024-01-25, 23:11
Medlem
En sak också som man undrar.. varför valde inte cornelia freddan till förstekämpe? Vem som helst hade kunnat slå han i tinget
2024-01-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer har ändrat attityd av en enda anledning. Efter att hon sa att hon skulle fejka och inte kunna jobba har produktionen varnat henne så nu MÅSTE hon skärpa sig om hon vill vara kvar.
Det är därför hon inte gapar, skriker och är otrevlig och säger fuck hela tiden nu. Det är bara ett spel...
Hur vet du att produktionen varnade henne? Det är definitivt ett spel från hennes sida... men vet inte om produktionen har varnat henne dock
2024-01-25, 23:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalGuy
Ciro verkar stå på svenskarnas sida.
Står du fast vid det uttalandet idag?

Blod är tjockare än gyttja

Citat:
Ja det låter väldigt troligt att just hon skulle bli varnad, med tanke på att Brolin i varje avsnitt påminner oss om sin arbetsmoral utan att få gult kort av produktionen
2024-01-25, 23:23
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hur vet du att produktionen varnade henne? Det är definitivt ett spel från hennes sida... men vet inte om produktionen har varnat henne dock
Om du tror att någon kan stå på farmen och säga att dom ska fejka på alla sätt för att slippa jobba och vägra jobba för att dom är "låtsas" sjuka för att sabotera så är du ute och cyklar.
Hade Jennifer gjort som hon sa hade hon blivit utslängd. Självklart är hon varnad.
Citat:
Ja det låter väldigt troligt att just hon skulle bli varnad, med tanke på att Brolin i varje avsnitt påminner oss om sin arbetsmoral utan att få gult kort av produktionen
Det är en viss skillnad på att medvetet fejka sjukdom eller skada för att sabotera och att vara allmänt lat.
Freddy gör ju jobb i alla fall även om det går väääääääääääääldigt långsamt.
2024-01-25, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Ja, det fattar jag, men vem är det??
2024-01-25, 23:28
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Om du tror att någon kan stå på farmen och säga att dom ska fejka på alla sätt för att slippa jobba och vägra jobba för att dom är "låtsas" sjuka för att sabotera så är du ute och cyklar.
Hade Jennifer gjort som hon sa hade hon blivit utslängd. Självklart är hon varnad.

Det är en viss skillnad på att medvetet fejka sjukdom eller skada för att sabotera och att vara allmänt lat.
Jaså, jag har inte hört om nån fejkad sjukdom

Levin tittarde på Cornelias oklara bröst det första han gör när han hälsar på henne, där borde hon slagit
till honom, sedan kom nästa silikon gående, det vart nästan parodiskt

Martina är snygg, enbart utan briller
Oj vad Levin imponerar att han kan kopiera Karl Einar Häckner, och poängen
var enbart att visa att han är sexuellt aktiv
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-25 kl. 23:51.
2024-01-25, 23:35
Medlem
Citat:

Fast han gör väl också de medvetet? Men ja jag förstår vad du menar. Tror du att jennifer också blev ombedd att be om ursäkt till cornelia innan var hon ju inte riktigt mottaglig att godta cornelias ursäkt
2024-01-25, 23:51
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Jaså, jag har inte hört om nån fejkad sjukdom

Levin tittarde på Cornelias oklara bröst det första han gör när han hälsar på henne, där borde hon slagit
till honom, sedan kom nästa silikon gående, det vart nästan parodiskt
Du kanske skulle titta på något mer i programmet än bröst och rumpor.

Jag skrev om det direkt efter att det avsnittet sändes. Den fetade texten är det Jennifer säger.
Citat:
Jennifer behöver ingen trigger mer än att Cornelia existerar. Titta på hennes minspel så fort Cornelia öppnar munnen oavsett vad hon säger eller till vem.
Jennifers miner säger allt och hennes ideliga kladdande på dom där uppumpade läpparna äcklar mig
Det är precis det Cornelia inte gör. Det räcker med att Cornelia finns för Jennifer hatar henne.
Vet inte vilket program du tittar på men jag tittar på farmen på TV4.
I kväll när Cornelia tog upp veckans uppdrag så fanns det inget som kunde trigga Jennifer och hon sitter där med hån i ansiktet.

Tim, Andreas och Jennifer vill vara i köket alla tre. Alessia klarade köket ensam men dom här tre vill lata sig.
Sen säger Jennifer att hon ska göra det tufft för Cornelia. Hon ska ska fejka. Hon kan inte jobba, har brutit benet, har huvudvärk, har brutit en nagel, låt mig vara, kan inte jobba.
Vad ska Cornelia göra... bli arg för att hon är sjuk. Hon ska få det jobbigt den här veckan säger Jennifer.

Hoppas verkligen att ledningen tar itu med Jennifer om hon sätter sin plan i verket.
Hon är ju helt korkad som säger såna saker framför kameran. Nu finns ju bevis mot henne om hon försöker fejka.
Arbetsvägran och fejka sjukdom eller skada ska inte vara tillåtet. Släng ut subban.
2024-01-25, 23:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Du kanske skulle titta på något mer i programmet än bröst och rumpor.

Jag skrev om det direkt efter att det avsnittet sändes. Den fetade texten är det Jennifer säger.
Tackar, bättre om jag får det rättat och facit av er istället efterhand, så fortsätter jag att kolla på ansikten också utöver bröst & rumpor
2024-01-25, 23:57
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Fast han gör väl också de medvetet? Men ja jag förstår vad du menar. Tror du att jennifer också blev ombedd att be om ursäkt till cornelia innan var hon ju inte riktigt mottaglig att godta cornelias ursäkt
Jag tror att ursäkten kom efter att Jennifer fick varningen. Så där ändrar inte den sortens brudar attityd.
Hon var ju tvungen att försöka tagga ner pga varningen. Men ursäkten var bara ett spel.
Citat:
En sak också som man undrar.. varför valde inte cornelia freddan till förstekämpe? Vem som helst hade kunnat slå han i tinget
Freddan hör ju till "ortengänget" och då hade han troligen valt Ronja och det var för riskabelt.

Men funderar på om Ciro har lurat Cornelia...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in