2024-01-27, 14:31
Medlem
R5As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Men hon älskar ju mig och jag älskar henne! Jag tror hon blev desperat för att jag höll min kant och inte var påflugen! Hon gav mig signaler men jag förstog inte dom. Nu jag vet bättre men nu är det försent kanske!? Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta och nu vill hon ha mig tillbaka!

Och där föddes en cuck till i detta land.
Vill du fortsätta vara det? Då förlåter du henne och sen erbjuder du att betala för hennes nästa dejt med samma kille.
2024-01-27, 15:40
Medlem
sigurdnaukhoffs avatar
Citat:
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Det finns ju de som kommer vidare från det men det kräver en hel del arbete och kommunikation. Är du och tjejen kapabla till att gå den långa vägen som krävs ?
2024-01-27, 15:50
Medlem
Pillar43s avatar
Jag tror inte "once a cheater always a cheater" är sant MEN jag tror att om någon varit otrogen mot en specifik person så kommer den aldrig vara trogen mot den igen. Hon har uppenbarligen radarn uppe och du kommer aldrig känna dig trygg. Så lägg ner det, både du och hon har förändrats av vad hon gjorde.

Rent fysikt - om du nu skulle tänka dig att bara ligga med henne (vilket jag har svårt att tro skulle funka för dig) - så är det väl ingen skillnad mot att ligga med någon som har legat med andra tidigare, vilket är majoriteten av vuxna kvinnor.
2024-01-27, 16:04
Medlem
dandelion47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Otrohet är fan inte okej, skit i ludret!
Håller med dig
2024-01-27, 16:15
Medlem
KjellKjellborns avatar
Nej hon har säkert kvar spermiepartiklar i munnen och på ansiktet. Ha åtminstone en gnutta självrespekt.
2024-01-27, 16:17
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Det hanslar inte bara om sex utan mera om att hon haft en annan kile mellan sian ben och hur hon troligen jämför oss.

Hahaha, i så fall verkar du ju ligga bra till eftersom hon vill fortsätta vara med dig, eller?

Men frågan är väl om du vill binda dig känslomässigt till någon som redan varit otrogen mot dig?
Hon kommer sannolikt att vara det igen förr eller senare, enligt min erfarenhet av andra som håller på/hållit på så.
2024-01-27, 16:47
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Jag kan inte säga till dig vad du ska göra men jag hade gått vidare.

Sådant hade absolut inte fungerat för mig alls överhuvudtaget. Vill du fortsätta leva hela livet med att hon är äcklig, du knullar en äcklig otrogen hora som haft annan kuk i sig under ert förhållande? Nej. Dumpa och gå vidare.

Ser även risker. Tänk om ni får barn och hon börjar hora igen, och sticker så blir du ensamstående pappa med allt det skitet innebär.

Dessutom uppstår ju lätt frågan vem som egentligen är biologisk far till barnet, tänker jag...
Senast redigerad av sykkelpump 2024-01-27 kl. 16:54.
2024-01-27, 16:58
Medlem
Citat:
Det hanslar inte bara om sex utan mera om att hon haft en annan kile mellan sian ben och hur hon troligen jämför oss.
Hon struntar fullst i hur den andra kuken kände, hon har glömt det om d inte var en totalt exceptionell kuk. Kuk är en jävla köttbit, inget mer. Försök själv komma ihåg hur nån random fläskkotlett du åt till lunch i oktober smakade. För tjejer är sex enormt mkt mer än kuk. Bra kuk är max bonus, def inte avgörande.
2024-01-27, 17:08
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Har man varit ihop ett tag så är det väl bara typ inte upphörande drog/alkoholmissbruk, lång sexvägran, spelmissbruk, dataspelsmissbruk där man aldrig gör nåt tillsammans, att jag konstant ljugit, jag har blivit fet o inte brytt mig mm som skulle vara ok skäl för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Inte rimligt att vara otrogen i något av de lägena, det man gör då är att 1. Fucking prata om det, och om inte det händer något utav det då 2. Fucking gör slut istället för att hora ut sig.

Funderar på att ta upp med min fru, om vi inte haft sex på länge, om det är OK att man kan få frikort att ligga med andra. Vad säger ni? Är det OK att ligga med någon annan om man diskuterar det innan, och är ärlig och öppen med det?
2024-01-27, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Dessutom uppstår ju lätt frågan vem som egentligen är biologisk far till barnet, tänker jag...
Finns fina faderskapstest numera, tar minuter o få svar.
2024-01-27, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Funderar på att ta upp med min fru, om vi inte haft sex på länge, om det är OK att man kan få frikort att ligga med andra. Vad säger ni? Är det OK att ligga med någon annan om man diskuterar det innan, och är ärlig och öppen med det?
Det kan enbart din fru svara på. Men om t o m din fru känner extremt äckel inför blotta tanken på att ta i dig så kanske du inte är jättehet på knullmarknaden s a s. Själv hade jag ba Go ahead make my day.
2024-01-27, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellKjellborn
Nej hon har säkert kvar spermiepartiklar i munnen och på ansiktet. Ha åtminstone en gnutta självrespekt.
The incel has spoken. Du består själv av partiklar som nån förmodl har bajsat ut, child.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in