2024-01-27, 11:16
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Men hon älskar ju mig och jag älskar henne! Jag tror hon blev desperat för att jag höll min kant och inte var påflugen! Hon gav mig signaler men jag förstog inte dom. Nu jag vet bättre men nu är det försent kanske!? Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta och nu vill hon ha mig tillbaka!
Inte en chans att ta tillbaka, du låter som en cuckold fast du knappast passerat 30 ens!

Väx lite bollar och dumpa!
Citera
2024-01-27, 11:36
Medlem
Bassplays avatar
Du vet ju redan vad du tycker om henne nu, självklart ska du varken ligga med henne eller bli tillsammans igen. Hon har gjort sitt val.

Gör ditt nu.
Citera
2024-01-27, 12:25
Medlem
Klas-Vegass avatar
Om det handlar om sex och vem hon haft i slidan tycker jag att du skall gå tillbaka till henne.

Handlar det om ditt värde är det en annan sak. jag skulle aldrig tillåta att någon gör så mot mig.
Citera
2024-01-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Säg "ha det fett hejdå!"

Case closed.
Citera
2024-01-27, 12:32
Medlem
Men varför äckligt
Var hon oskuld då ni träffades?
Hade ni lovat varandra evig trohet?
Vad är egentligen otrohet?
Om hin haft sex med andra innan är det ju också äckligt efter hur du tänker.

Gillar du henne så kör

Kanske bjuda upp till trekant eller annat skoj

En del människor gillar sex med fler och inte ha samma livet ut
Citera
2024-01-27, 12:33
Medlem
Gå inte tillbaka hon kommer göra det igen sen kommer du hit igen och gör ettt annat inlägg på hur krossad du är

Just dont.
Citera
2024-01-27, 12:35
Medlem
BorgeHs avatar
Av egen erfarenhet är mitt råd: Gå inte tillbaks. Gå vidare!

Om du går tillbaks till ditt ex är det mycket stor risk att hon gör om samma sak en gång till. Låt henne vara, det finns bättre kvinnor.

Undvik också att gå i konflikt med henne. Säg att du hittat en ny kvinna och att du inte vill lämna din nya. Låtsas också som att om du varit ensam hade du gått tillbaks. Annars är det stor risk att hon kan börja jävlas med dig...
Citera
2024-01-27, 13:11
Medlem
Kukspår hit och dit är skitsnack från osäkra småpojkar.

Det här handlar mer om sveket. Det finns inte en chans att jag hade försökt igen med någon som varit otrogen mot mig. Helt oförlåtligt.

Det finns fler fiskar i havet.

Tolerera inte otrohet. Vänd dig bort, se aldrig tillbaka och hitta någon ny istället. Är du fortfarande kär så kommer de känslorna att dö bort inom några månader så länge du inte sitter och idisslar gamla bilder och minnen.
Citera
2024-01-27, 13:26
Medlem
Hade aldrig tagit tillbaka ett otroget ex. Be henne fara åt helvete.
Citera
2024-01-27, 13:49
Medlem
rex144s avatar
Undvik att slicka hennes fitta, där en annan svettig kuk varit och du riskerar slicka i dig rester av hans sperma.

Det stora problemet är att du kan inte lita på henne, har hon varit otrogen en gång och du tar henne tillbaka så är risken mycket stor att hon gör det igen. Hon verkar ha problem att säga nej. Varje ny kille som visar henne intresse är oemotståndlig.
Hon har dåligt självförtroende eller är horaktig.
Den här killen som knullade henne vill inte vara ihop med henne för annars hade hon lämnat dig.
Men å andra sidan är det så att de flesta kvinnor har varit otrogna nån gång men utan att hennes man får reda på det. Sedan kan de ångra sig, ha skuldkänslor men utan att berätta för sin man, för en sådan ärlighet gör mer skada än nytta.
Senast redigerad av rex144 2024-01-27 kl. 13:56.
Citera
2024-01-27, 14:18
Medlem
StigHelmutts avatar
Du är en beta om du tar tillbaka hans rester
När hon repar sig kommer hon dessutom se ner på dig, du kommer bli hennes springpojke när hon gör sig iordning för nästa som hon har crush på
Citera
2024-01-27, 14:25
Medlem
Om jag vore du skulle jag bryta ty hon kommer att se dig som en cuckboy och du lär väl se henne som en hora (vilket hon ju är). Du vet bäst själv om du kan acceptera vad hon har gjort.

Once a cheater, always a cheater. Ni är dock inte exklusiva för vore det så hade hon väl haft en ring på fingret vid det här laget. Hoppas ni inte har några ungar ihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in