Citat:
Ursprungligen postat av
easy_dan
Om du nu ska anklaga mig för att inte hålla mig till sanningen så kanske du ska hålla dig till sanningen själv, eller så kanske du menar att er VD ljuger om hur det gick till.
Enligt Söderberg hade aik möte med Universal om andra saker men att spelaren togs upp i mötet, så att Universal skulle vara där på familjens begäran håller inte.
Vi vet att det finns en VFK på Kusi-Asare för att både Söderberg och Berntsen sagt det, sen förstår jag att du inte vill spekulera men du kan väl hålla med om att det finns saker som inte går ihop här om man ser på det utifrån.
Vem representerar Universal i detta sammanhanget, din jävla pajas? AIK eller Petrovic. Skärp dig för fan alltså.
Ja, det har varit väldigt mycket i klubben på senare tid som varit extremt skadligt vilket också reflekteras tydligt av det faktum att vi hade lägre sponsorintäkter än både er och apa sist jag kollade trots att vi är en större klubb. Jag orkar dock inte sitta och svinga i blindo tills alla korten ligger på bordet och jag vet exakt vem som gjort vad, speciellt när hela skiten är så oerhört deprimerande och bara får en att tänka mörka tankar.