2024-01-27, 15:45
Medlem
OvissFramtids avatar
Bergvall sägs klar för Barcelona enligt vissa medier. Prislappen blir på 10m euro ca. Vad känner ni i DIF-led om klubbval?

Är rädd att den flytten kommer stävja hans utveckling. Hoppas han har huvudet på skaft väl där och sticker om han får dåligt med speltid.
2024-01-27, 15:46
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Om du nu ska anklaga mig för att inte hålla mig till sanningen så kanske du ska hålla dig till sanningen själv, eller så kanske du menar att er VD ljuger om hur det gick till.

Enligt Söderberg hade aik möte med Universal om andra saker men att spelaren togs upp i mötet, så att Universal skulle vara där på familjens begäran håller inte.

Vi vet att det finns en VFK på Kusi-Asare för att både Söderberg och Berntsen sagt det, sen förstår jag att du inte vill spekulera men du kan väl hålla med om att det finns saker som inte går ihop här om man ser på det utifrån.
Vem representerar Universal i detta sammanhanget, din jävla pajas? AIK eller Petrovic. Skärp dig för fan alltså.

Ja, det har varit väldigt mycket i klubben på senare tid som varit extremt skadligt vilket också reflekteras tydligt av det faktum att vi hade lägre sponsorintäkter än både er och apa sist jag kollade trots att vi är en större klubb. Jag orkar dock inte sitta och svinga i blindo tills alla korten ligger på bordet och jag vet exakt vem som gjort vad, speciellt när hela skiten är så oerhört deprimerande och bara får en att tänka mörka tankar.
2024-01-27, 15:47
Medlem
trazkeis avatar
Vad krävs för att Häcken skall jogga hem guldet i år?

Ny målvakt - Andreas Linde check

Behålla Sonko - Snart check

Ny mittback -
2024-01-27, 15:50
Medlem
Skarparattarns avatar
Jonah Kusi Asare 2 målskytt mot BP idag hoppas vi inte säljer honom vill gärna se honom i Allsvenskan denna säsong inte spela i Bayern Münchens C lag.
2024-01-27, 16:01
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Don Olof blir inte ett mindre fiasko bara för att han har bytt chipspåsen mot en ask jordgubbar.

Det fetade, rinkebysvenska? Tack för att du cementerar bilden av er som Rinkeby United.
Har inte du nått kalas att gå på? Mangas är grekiska.
2024-01-27, 16:02
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Vad ser du i Milleskog? Sirius låter som en utmärkt lösning för samtliga parter.

Jag tyckte han verkade rätt lovande av det jag såg förra säsongen, men ni följde väl honom närmare.
2024-01-27, 16:11
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Vi vet att BP har en vfk på Kusi-Asare som kom efter övergången, vi vet också att gnaget kompenserat BP för att man bröt alliansöverkommelsen. Om dessa nu inte hänger ihop varför fick BP en vfk och vad för kompensation betalade aik ut för att man bröt alliansöverkommelsen?
Ja det är en VFK till BP men det är ingen kompensation, och det är inte känt vad den ligger på men det är inte 30% som falserats i media. AIK har inte gjort nåt fel med Jonah och han ska inte blandas in i diskussionerna om Petrovic. Sociopaten Manuel har dock skadat klubben på många olika sätt, däribland vissa avtal...
2024-01-27, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Bergvall sägs klar för Barcelona enligt vissa medier. Prislappen blir på 10m euro ca. Vad känner ni i DIF-led om klubbval?

Är rädd att den flytten kommer stävja hans utveckling. Hoppas han har huvudet på skaft väl där och sticker om han får dåligt med speltid.
Finns ju en chans han kommer lyckas,xavi är nog den bästa låta unga få chansen.
Men hur bra är egentligen bergvall jämfört med andra 17-18 åriga i barcas läger,där tror jag han kommer falla långt ner.
Ogillar denna flytt.
2024-01-27, 16:21
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
...och det är inte känt vad den ligger på men det är inte 30% som falserats i media.
Är det önsketänk eller sitter du på fakta?
Annars är det inget som säger att denna granskning är fel: https://fotbollsthlm.se/aik/spelet-bakom-bps-30-procent-pa-kusi-asares-vidareforsaljning/
2024-01-27, 16:25
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Är det önsketänk eller sitter du på fakta?
Annars är det inget som säger att denna granskning är fel: https://fotbollsthlm.se/aik/spelet-bakom-bps-30-procent-pa-kusi-asares-vidareforsaljning/
Varför skulle en liten fotbollsblogg vara fakta helt plötsligt?
2024-01-27, 16:28
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Varför skulle en liten fotbollsblogg vara fakta helt plötsligt?
Jag noterar att du undvek att svara på frågan, så då litar jag mer på fotbollsbloggen än på ditt önsketänk tills något annat finns på bordet att ta ställning till.
2024-01-27, 16:41
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag noterar att du undvek att svara på frågan, så då litar jag mer på fotbollsbloggen än på ditt önsketänk tills något annat finns på bordet att ta ställning till.
Du insinuerar att jag sitter och hittar på så då kommer jag inte svara. Du får tro på vad du vill, vi kommer nog få ett hum senare när han säljs och allt senare har redovisats, jag säger bara att det inte är 30%.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in