2024-01-25, 13:03
Medlem
eternussermos avatar
Sadiku tillbaka till Turkiet?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/Q71Az8/kasimpasa-vill-kopa-loss-hammarbys-loret-sadiku
2024-01-25, 13:26
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
Såg Söderbergs förnekande av att övergångarna hänger ihop.

Väcker ju inte färre frågor om varför BP fick den klausulen.

Det han säger är att det inte är kopplat till en annan spelarövergång, vilket säkert stämmer det är inte kopplat till att man värvade Luka Petrovic, det är en kompensation man gett BP i efterhand för hur saker har skett.

Om övergångarna nu inte har något alls att göra med detta väcker det som du säger bara ännu mer frågor vad som skett.
2024-01-25, 16:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
96 miljoners bud på Djukanovic - hoppas det är fake. Vill verkligen inte tappa honom.
2024-01-25, 17:45
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
96 miljoners bud på Djukanovic - hoppas det är fake. Vill verkligen inte tappa honom.
Fan, vi har snart inget lag kvar.
2024-01-25, 17:49
Medlem
trazkeis avatar
Djurgården verkar ducka för kulan Hummet. Satan vad synd!
2024-01-25, 18:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Djurgården verkar ducka för kulan Hummet. Satan vad synd!

Nu är han klar
2024-01-25, 18:29
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nu är han klar
Vad fan? Nyss stod det att han var på väg utomlands....

Tack gode gud för en hysteriskt rolig värvning av Bosse!

Fast Kukräven ser väl detta som Borås Haaland eller Örebros Klose?

För 1 år sedan trodde jag att MFF, Häcken och DIF skulle slåss om guldet i stort sett varenda år närmaste decenniet. Men vad fan sysslar Bosse med? Vad är det för jävla värvningar!? Är Kim och Tolle verkligen nöjda med detta? Eller hoppar dom på självmordsuppdraget och blir tränare för landslaget istället? Ser säkrare ut än att träna DIF 2024..
Senast redigerad av trazkei 2024-01-25 kl. 18:33.
2024-01-25, 18:36
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vad fan? Nyss stod det att han var på väg utomlands....

Tack gode gud för en hysteriskt rolig värvning av Bosse!

Fast Kukräven ser väl detta som Borås Haaland eller Örebros Klose?

För 1 år sedan trodde jag att MFF, Häcken och DIF skulle slåss om guldet i stort sett varenda år närmaste decenniet. Men vad fan sysslar Bosse med? Vad är det för jävla värvningar!? Är Kim och Tolle verkligen nöjda med detta? Eller hoppar dom på självmordsuppdraget och blir tränare för landslaget istället? Ser säkrare ut än att träna DIF 2024..
Förstår inte vad det är som är så fel med denna värvning? Saknas anfallare och så länge detta inte är den enda så är det en bra truppspelare...
2024-01-25, 18:39
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Förstår inte vad det är som är så fel med denna värvning? Saknas anfallare och så länge detta inte är den enda så är det en bra truppspelare...
Behövde ni verkligen ytterligare en "truppspelare"? Det finns inte särskilt mycket spets hos er som det är.

Jag är inte jättenöjd med Martins passivitet hos oss ännu så länge i detta fönster. Men om alternativet är att ösa in alibispelare så är jag hellre utan nyförvärv.
2024-01-25, 18:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Jo men tänk ska ni ha Hummet och Musa som anfallare?

Känns inte så hett
2024-01-25, 18:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo men tänk ska ni ha Hummet och Musa som anfallare?

Känns inte så hett
Dom kommer slåss med Guidetti/Trpcevski om årets hetaste anfallsuppsättning...
2024-01-25, 18:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Behövde ni verkligen ytterligare en "truppspelare"? Det finns inte särskilt mycket spets hos er som det är.

Jag är inte jättenöjd med Martins passivitet hos oss ännu så länge i detta fönster. Men om alternativet är att ösa in alibispelare så är jag hellre utan nyförvärv.
Det kryllar ju inte av val på anfallssidan? Det håller jag med om och det behövs en riktigt vass striker för att inte halka efter i toppen. Så hoppas inte detta är allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in