2024-01-27, 00:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Gillar att hans dotter skriver att han älskade och respekterade alla människor på sitt vis.

Meanwhile : Ismet dömd för rån, grov smuggling av narkotika m.m

Kass person som hade sina 15 minutes of fame. Bra att han är borta så inte fler kan skadas av denna kriminella man.

Han älskade dom han kunde zuuugaaa pengar av o råna - o knarkarna som han tjänade pengar på
tycker hela hans liv visar vilka människor sossar mp flintfelt hellner o andra mpare kdare vill ha in
i landet
Citera
2024-01-27, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Och skogsturken

Bussturken
Manisk Big Mama från Sudan
Citera
2024-01-27, 02:40
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
En turk mindre som belastar samhället. Vinst för oss.
Citera
2024-01-27, 03:00
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Haha, är humorn för komplicerad? Tror Robert Gustafsson är din grej
Robert Gustafsson har aldrig varit rolig. Inte min humor, alls.

Detta Filip och Fredrik-inslag, förklara för mig vad som är roligt med att en utlämning inte är så bra på svenska. Det finns ingen igenkänningsfaktor, ingen uppbyggnad och ingen komedisk tajming med ett tydligt skämt på slutet. Men det finns två mobbare i form av nollorna Filip och Fredrik.

Det som sägs vara roligt tycks vara mobbningen, som lyckligtvis mest äger rum i publikens huvuden och jag är ingen mobbare som driver med andra för mitt eller någon annans nöje, så jag delar inte uppfattningen att det skulle vara något roligt.

Körkorts-, laser- och fågelturken. Alla dessa följer samma mönster. Invandrare som inte är bra på svenska och det är tydligen roligt. Att alla kallas för turkar utan att det framgår att det skulle vara sant är märkligt - invandrare är väl inte enbart turkar?
Citera
2024-01-27, 06:36
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Fanns det inte nån från Malmö också, han som jagade Peter Magns och körde runt?

Vila i frid
* ’Laser Turken’
https://youtu.be/esVuKP7k974
Citera
2024-01-27, 07:43
Medlem
citymormors avatar
Bra!

En mindre parasit i Sverige som inte bidrog med någonting. Undra vad hans närvaro kostade svenska skattebetalare?
Citera
2024-01-27, 08:09
Medlem
Kanastras avatar
När han svarar 100% på frågan röker du mycket menar han väl att han röker cigaretterna som heter 100's. Dom är extra långa.
Ungefär som nån skulle fråga mig om jag snusar mycket och jag svarar 'ja, grov portion'.

Han verkade ju inte förstå alls vad dom pratade om så att han skulle beskriva sitt rökande som sådant som hundra procent tror jag inte.
Citera
2024-01-27, 08:51
Medlem
DrunkenZealots avatar
Tragiskt att dö för tidigt. Men det är lika tragiskt att Filip och Fredrik har tjänat pengar på att en kriminell har fullkomligt pissat på landet.

De som gnäller på turken, skall först och främst gnälla på Filip och Fredrik. Människor som gör pengar på människor som pissar på landet skall ha skit.
Citera
2024-01-27, 08:56
Medlem
superbioks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Robert Gustafsson har aldrig varit rolig. Inte min humor, alls.

Detta Filip och Fredrik-inslag, förklara för mig vad som är roligt med att en utlämning inte är så bra på svenska. Det finns ingen igenkänningsfaktor, ingen uppbyggnad och ingen komedisk tajming med ett tydligt skämt på slutet. Men det finns två mobbare i form av nollorna Filip och Fredrik.

Det som sägs vara roligt tycks vara mobbningen, som lyckligtvis mest äger rum i publikens huvuden och jag är ingen mobbare som driver med andra för mitt eller någon annans nöje, så jag delar inte uppfattningen att det skulle vara något roligt.

Körkorts-, laser- och fågelturken. Alla dessa följer samma mönster. Invandrare som inte är bra på svenska och det är tydligen roligt. Att alla kallas för turkar utan att det framgår att det skulle vara sant är märkligt - invandrare är väl inte enbart turkar?

Jag är väl enkel, men jag roas mycket av folk som försöker prata ett språk, men misslyckas och ändå fortsätter. Det är nån skön självkänsla i det. Jag blir alltid road av invandrare med dålig svenska, svenskar med dålig engelska o.s.v.

Vad tycker du är roligt?

Kan hålla med dig om att robert gustafsson inte är så rolig, men det beror mest på att man är så jävla less på honom
Citera
2024-01-27, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
* ’Laser Turken’
https://youtu.be/esVuKP7k974
🙏 Tack
Han får väl räknas som den första😆
Citera
2024-01-27, 10:19
Medlem
bluntcunts avatar
Han var ett as och kunde lika gärna ha dött långt tidigare om ni frågar mig.
Citera
2024-01-27, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Tragiskt att dö för tidigt. Men det är lika tragiskt att Filip och Fredrik har tjänat pengar på att en kriminell har fullkomligt pissat på landet.

De som gnäller på turken, skall först och främst gnälla på Filip och Fredrik. Människor som gör pengar på människor som pissar på landet skall ha skit.
Filip och Fredrik var kul när de körde VM i nazi referens, och åkte runt i USA och träffade halvkändisar.
Men det var ju 20år sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in