Jag är inte ett dugg naiv, jag har aldrig sagt att han inte borde ha blivit utvisad, jag har aldrig påstått att han är gullig och jag har fan aldrig sagt att han inte är en kriminell blatte.
Sluta lägg ord i munnen på mig din jävla fitta.
Men han är död så det finns inga åtgärder att ta nu, därför tycker jag att det är onödigt att ta med att han var kriminell när de uppenbart har intervjuat dottern som förmodligen inte förväntade sig att de skulle ta upp det i artikeln, det är liksom poänglöst med tanke på att han är död.
Hade de gjort en artikel med "körkortsturken 10 år senare" när han fortfarande var i livet så hade jag inte haft några problem med det alls, häng ut honom bara.
Jo, åtgärderna är att lära sig till nästa gång och inte vara lika naiv.
Inte konstigt att de hyllar idioten i podden, det är ju ett av Sveriges mest sedda klipp genom tiderna så de lär ju ha tjänat några hundratusen i vart fall på honom. Om man tillåts vara cynisk.
På ett mänskligt plan kan jag inte förneka att det var ett rätt skönt möte ändå mellan tre personer. Att dock som F&F göra en utläggning om hur mycket han betytt för dem osv är ju bara patetiskt då de träffat "alla" från Bill Clinton till Gustaf Norén. Folk som faktiskt åstadkommit något av värde till mänskligheten.
Folk blir ledsna av den enkla anledningen att inslaget som han medverkade i väcker nostalgikänslor. Det är ju ett tag sedan detta sändes och det var på sätt och vis ett komiskt intryck folk fick av honom. Således dras man tillbaka till en förfluten tid när man tänker på honom och minns det man själv var med om, ofta bra känslor eftersom de dåliga förtrycks, under runtomkring då detta inträffade.
Folk blir ledsna av den enkla anledningen att inslaget som han medverkade i väcker nostalgikänslor. Det är ju ett tag sedan detta sändes och det var på sätt och vis ett komiskt intryck folk fick av honom. Således dras man tillbaka till en förfluten tid när man tänker på honom och minns det man själv var med om, ofta bra känslor eftersom de dåliga förtrycks, under runtomkring då detta inträffade.
Håller med, inslaget är jävligt roligt och dessutom inramat i vacker svensk sommaridyll. Redan i klippet anar man väl att körkortsturken kanske inte var guds bästa barn men det är lite tvådimensionellt att karaktärsmörda någon helt p.g.a. att vederbörande suttit inne. Var inga sexbrott i.a.f. Turren kan nog varit en rolig typ och har spridit mkt glädje med det kända klippet. R.I.P