2024-01-26, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manny545
Jag är inte ett dugg naiv, jag har aldrig sagt att han inte borde ha blivit utvisad, jag har aldrig påstått att han är gullig och jag har fan aldrig sagt att han inte är en kriminell blatte.
Sluta lägg ord i munnen på mig din jävla fitta.

Men han är död så det finns inga åtgärder att ta nu, därför tycker jag att det är onödigt att ta med att han var kriminell när de uppenbart har intervjuat dottern som förmodligen inte förväntade sig att de skulle ta upp det i artikeln, det är liksom poänglöst med tanke på att han är död.

Hade de gjort en artikel med "körkortsturken 10 år senare" när han fortfarande var i livet så hade jag inte haft några problem med det alls, häng ut honom bara.

Jo, åtgärderna är att lära sig till nästa gång och inte vara lika naiv.
Citera
2024-01-26, 15:36
Medlem
Blondinss avatar
Gillar att hans dotter skriver att han älskade och respekterade alla människor på sitt vis.

Meanwhile : Ismet dömd för rån, grov smuggling av narkotika m.m

Kass person som hade sina 15 minutes of fame. Bra att han är borta så inte fler kan skadas av denna kriminella man.
Citera
2024-01-26, 15:40
Medlem
Bra, en kriminell invandrare mindre. Märkligt att han ens fick utrymme i tidningen
Citera
2024-01-26, 15:53
Medlem
Ringhals3s avatar
Fågelturken mår väl bra får vi hoppas! Och laserturken?
Citera
2024-01-26, 15:57
Avslutad
Inte konstigt att de hyllar idioten i podden, det är ju ett av Sveriges mest sedda klipp genom tiderna så de lär ju ha tjänat några hundratusen i vart fall på honom. Om man tillåts vara cynisk.

På ett mänskligt plan kan jag inte förneka att det var ett rätt skönt möte ändå mellan tre personer. Att dock som F&F göra en utläggning om hur mycket han betytt för dem osv är ju bara patetiskt då de träffat "alla" från Bill Clinton till Gustaf Norén. Folk som faktiskt åstadkommit något av värde till mänskligheten.
Citera
2024-01-26, 15:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Laserturken var nyligen med i ett avsnitt i Mauris show - Vad hände sen? Han verkade må som han brukar må.
Citera
2024-01-26, 16:56
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Laserturken var nyligen med i ett avsnitt i Mauris show - Vad hände sen? Han verkade må som han brukar må.

Länk?
Citera
2024-01-26, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Länk?
Varsågod.

https://www.tv4play.se/
Citera
2024-01-26, 17:07
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 744glx
Att svara ”100 %.” på frågan hur mycket man röker är ju fullständigt genialiskt kul!
100%!
Håller med, men att köra bil till sin egen uppkörning, och sedan skylta med det i tv, är snäppet roligare
Citera
2024-01-26, 17:09
Medlem
XGPs avatar
Folk blir ledsna av den enkla anledningen att inslaget som han medverkade i väcker nostalgikänslor. Det är ju ett tag sedan detta sändes och det var på sätt och vis ett komiskt intryck folk fick av honom. Således dras man tillbaka till en förfluten tid när man tänker på honom och minns det man själv var med om, ofta bra känslor eftersom de dåliga förtrycks, under runtomkring då detta inträffade.
Citera
2024-01-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XGP
Folk blir ledsna av den enkla anledningen att inslaget som han medverkade i väcker nostalgikänslor. Det är ju ett tag sedan detta sändes och det var på sätt och vis ett komiskt intryck folk fick av honom. Således dras man tillbaka till en förfluten tid när man tänker på honom och minns det man själv var med om, ofta bra känslor eftersom de dåliga förtrycks, under runtomkring då detta inträffade.

Håller med, inslaget är jävligt roligt och dessutom inramat i vacker svensk sommaridyll. Redan i klippet anar man väl att körkortsturken kanske inte var guds bästa barn men det är lite tvådimensionellt att karaktärsmörda någon helt p.g.a. att vederbörande suttit inne. Var inga sexbrott i.a.f. Turren kan nog varit en rolig typ och har spridit mkt glädje med det kända klippet. R.I.P
Citera
2024-01-26, 18:14
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3

Och skogsturken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in