2024-01-27, 11:37
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Aftonbladets journalister måste va dom sämsta man kan hitta
Gör en artikel om en meningslös person som va med på F&F
Citera
2024-01-27, 13:45
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Och skogsturken

VEM VARE SOM KASTA?
Citera
2024-01-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Robert Gustafsson har aldrig varit rolig. Inte min humor, alls.

Detta Filip och Fredrik-inslag, förklara för mig vad som är roligt med att en utlämning inte är så bra på svenska. Det finns ingen igenkänningsfaktor, ingen uppbyggnad och ingen komedisk tajming med ett tydligt skämt på slutet. Men det finns två mobbare i form av nollorna Filip och Fredrik.

Det som sägs vara roligt tycks vara mobbningen, som lyckligtvis mest äger rum i publikens huvuden och jag är ingen mobbare som driver med andra för mitt eller någon annans nöje, så jag delar inte uppfattningen att det skulle vara något roligt.

Körkorts-, laser- och fågelturken. Alla dessa följer samma mönster. Invandrare som inte är bra på svenska och det är tydligen roligt. Att alla kallas för turkar utan att det framgår att det skulle vara sant är märkligt - invandrare är väl inte enbart turkar?

Att laserturken blev så populär var helt obegripligt. En psyksjuk människa som säger att han ska döda en människa och alla i hans familj, sen ska han ta hans efternamn och döda alla som heter likadant.

En fullständig livsfarlig människa som blev Sverige lilla gullegris. Sverige var ett sjukt land för 10-15 år sen.
Citera
2024-01-27, 16:14
Medlem
KjellKjellborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Aftonbladets journalister måste va dom sämsta man kan hitta
Gör en artikel om en meningslös person som va med på F&F

Kom du på det först nu att Abs journalister är slöseri på utrymme?
Citera
2024-01-27, 16:40
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatwhat83
Han körde väl. Han sa ju att han jobbar med att "köra bil"
Zigenare anser att bilkörning är ett jobb, men jag har hört att cykelåkning räknas som hobby och cigarettrökning som livsstil.
Citera
2024-01-27, 16:42
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Är väl nån sorts förmildrande omständighet med de här killarna. De belastar sällan samhället fram till pensionsdagar.
Man undrar vad som hänt med övriga "turkar"? Jag tänker ex på "skogsturken" ("vem va de som kasta")?
Eller "kaosturken"?
Citera
2024-01-27, 17:03
Medlem
Åååh nej!

Så hemskt! Vad ska vi göra nu?
Citera
2024-01-27, 17:04
Medlem
Caltherions avatar
Hur död är du? 100%
Citera
2024-01-27, 18:38
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
En turk mindre som belastar samhället. Vinst för oss.
Nu blev jag nyfiken, vika är ni?
Citera
2024-01-27, 18:55
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Robert Gustafsson har aldrig varit rolig. Inte min humor, alls.

Detta Filip och Fredrik-inslag, förklara för mig vad som är roligt med att en utlämning inte är så bra på svenska. Det finns ingen igenkänningsfaktor, ingen uppbyggnad och ingen komedisk tajming med ett tydligt skämt på slutet. Men det finns två mobbare i form av nollorna Filip och Fredrik.

Det som sägs vara roligt tycks vara mobbningen, som lyckligtvis mest äger rum i publikens huvuden och jag är ingen mobbare som driver med andra för mitt eller någon annans nöje, så jag delar inte uppfattningen att det skulle vara något roligt.

Körkorts-, laser- och fågelturken. Alla dessa följer samma mönster. Invandrare som inte är bra på svenska och det är tydligen roligt. Att alla kallas för turkar utan att det framgår att det skulle vara sant är märkligt - invandrare är väl inte enbart turkar?
Att de kallas turkar tycker jag är ointressant, den humoristiska poängen enligt mig är att han har kört bil till uppkörningen och jobbar som chaufför.
Citera
2024-01-27, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Att laserturken blev så populär var helt obegripligt. En psyksjuk människa som säger att han ska döda en människa och alla i hans familj, sen ska han ta hans efternamn och döda alla som heter likadant.

En fullständig livsfarlig människa som blev Sverige lilla gullegris. Sverige var ett sjukt land för 10-15 år sen.
haha tror du på riktigt laserturken skulle döda alla med ett visst efternamn?
Citera
2024-01-27, 20:18
Medlem
Crerands avatar
Bra att han är död. Han behövs inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in