2024-01-26, 11:56
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det har jag inte sagt. Jag har dock försökt med Dumpen-Sara en gång i tiden men blev nobbad. Då hade jag givetvis räknat med lite sånt men idag är det ok. Hon är en kärring för mig.

Nobbad säger du?! Intressant. Det innebär två saker. Antingen är du riktigt snål eller så ser du ut som han i goonies.

Det märks att Sara har haft/har klippkort inom psykiatrin. Hon pratar som dom gör där. Antagligen ger det henne någon tillfredställelse att själv få rollen att sitta på andra sidan bordet och omyndighetsförklara gäddorna samt rekommendera olika vårdinrättningar. Dessa har hon garanterat själv vandrat igenom sen tidig ungdom.

Följer man hennes utveckling från de första gäddorna där hon mer betedde sig som en patient på psyket mot gäddorna. Så har hon nu skiftat över och tagit på sig vitrocken.
Citera
2024-01-26, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Livet raseras för varje fångst? För vem?
Barnens liv då? Har du tänkt på dem?
Varje fångst är en gädda som gett sig på ett flertal barn vars liv raserats.
Det är hög tid att tänka på offren framför förövarna.
Vilka barn? Tydlig bevisföring för att varje gädda begått övergrepp på verkliga barn saknas.
Citera
2024-01-26, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Som moralens väktare hos Dumpen har du ett större krav på dig att du bakom dina vackra ord inte själv kör 3st ungar rakt ner i fördärvet.

Jag är helt övertygad om att en sabbad barndom är värre än att som 13-14 -åring få lite kuk i sig. För övrigt oftast de med sabbad barndom som får den där kuken som en liten bonus.

Ok, jag tackar i alla fall för ditt svar och dina tankar.
Även om vi inte är överens där, så respekterar jag din åsikt.
Allt gott, och trevlig helg.
Senast redigerad av Wippet 2024-01-26 kl. 13:55.
Citera
2024-01-26, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vilka barn? Tydlig bevisföring för att varje gädda begått övergrepp på verkliga barn saknas.

Det är sant.
Och ju tidigare man kan fånga gäddan desto bättre, helst när noll övergrepp har hunnit ske.
Det är ju där lagen haltar.
Att du ens tänker, planerar och går så långt som att ta dig till ett fysiskt möte - det är tillräckligt för att jag ska finna personen i fråga skyldig.
Lite som "förberedelse till brott", vilket idag är straffbart bara vid särskilt allvarliga brott, t. ex. mord, terroristbrott och grov misshandel.
Citera
2024-01-26, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Även om de var dömda för övergrepp så skulle du fortfarande vara emot att dumpen hänger ut dem
Citera
2024-01-26, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili
Även om de var dömda för övergrepp så skulle du fortfarande vara emot att dumpen hänger ut dem
Då är vi i en annan doskussion. Väljer Dumpen att kvalitetsäkra om en gädda är dömd och sedan enbart exponera de med dommar, så hade jag sett på det med betydligt mer blida ögon.
Citera
2024-01-26, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wippet
Det är sant.
Och ju tidigare man kan fånga gäddan desto bättre, helst när noll övergrepp har hunnit ske.
Att du ens tänker, planerar och går så långt som att ta dig till ett fysiskt möte - det är tillräckligt för att jag ska finna personen i fråga skyldig.
Lite som "förberedelse till brott", vilket idag är straffbart bara vid särskilt allvarliga brott, t. ex. mord, terroristbrott och grov misshandel.
Ungefär som att fånga bilister eller motorcyklister som varvar motorn då... du "tänkte" köra för fort....

Lika bra att övervaka absolut all kommunikation i hela samhället så att tidiga eventuella signaler om sexuella tankar gällande barn kan uppdagas?
Citera
2024-01-26, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wippet
Det är sant.

Jag förstår dina tankar. Dock finns det de som har haft andra orsaker till ett möte och som visste/förstod att det inte var en fjortis, vilket inte kommer fram. De flesta absolut, där håller jag med.
Citera
2024-01-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Jag förstår dina tankar. Dock finns det de som har haft andra orsaker till ett möte och som visste/förstod att det inte var en fjortis, vilket inte kommer fram. De flesta absolut, där håller jag med.

Ursäkta!
Men är du så jävla korkad så du tror att din man eg va hemlig pedofiljägare
Eller att han skulle möta upp dom minderåriga för att tala dem till rätta?
Citera
2024-01-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili

Nu är ju ytterst få dömda för övergrepp av dem som hängs ut. Vetenskapliga studier: "Människor som är sexuellt intresserade av barn förverkligar inte alltid sin böjelse. Intresset kan förbli på en nivå med föreställningar och fantasier." Förvisso klandervärt , men knappast brottsligt. Med tanke på ditt nick, ska vi då tolka det som att pedofili är ok??
Citera
2024-01-26, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Nobbad säger du?! Intressant. Det innebär två saker. Antingen är du riktigt snål eller så ser du ut som han i goonies.

Det märks att Sara har haft/har klippkort inom psykiatrin. Hon pratar som dom gör där. Antagligen ger det henne någon tillfredställelse att själv få rollen att sitta på andra sidan bordet och omyndighetsförklara gäddorna samt rekommendera olika vårdinrättningar. Dessa har hon garanterat själv vandrat igenom sen tidig ungdom.

Följer man hennes utveckling från de första gäddorna där hon mer betedde sig som en patient på psyket mot gäddorna. Så har hon nu skiftat över och tagit på sig vitrocken.
Oavsett om hon har eller inte har haft kontakt med psykiatrin så innebär det ingenting annat än Adhominen https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem-argument

Citat:
Ad hominem-argument eller argumentum ad hominem (latin "argument mot personen"), innebär att en debattör fokuserar på den person han eller hon debatterar med, bland annat meningsmotståndarens karaktär, förmåga eller avsikter i stället för själva sakfrågan. Motsatsen är en debatt som tar sin utgångspunkt i sakfrågan, argumentum ad rem.

Hennes eller andras psykiska hälsa eller ohälsa är ovidkommande i sammanhanget då det inte innebär grönt ljus för människor att begå sexualbrott.

Ni män hoppar alltid på kvinnor med Hon är galen!- kortet. När ska ni lära er att era lögner (du ljuger till exempel om hon nu inte är inskriven hos psykiatrin), förvrängningar eller ens annat som faktisk ohälsa inte innebär att ni kan legitimera vad som helst.

Det är klart och tydligt Sara som är den friska parten jämte alla människor hon konfronterar så om hon nu är "sjuk" som du insinuerar bör dem du försvarar sitta i tvångströja för att varenda rörelse de gör är mycket skadligt till skillnad från Sara som då kan fortsätta röra sig omkring i samhället obehindrat.
Citera
2024-01-26, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan

.

Ingen aning. Det är bara Sara som kan svara på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det finns inte massvis med killar som är 15-17 år och som är ihop med 13-14 åringar.
Möjligt att det är så i din inavelsby!
Är det därför du tycker att det är normalt att både unga och vuxna försöker att knulla med minderåriga?
Vilken skev verklighetsuppfattning ni måste ha!
Inga problem att killar och män jag minderåriga, problemet är att det kommer fram?

Däremot finns det massa 18-22 åriga killar som är ihop med fjortisar men detta skiter Dumpen i så länge dom gör slut senast dagen innan snubben fyller 23 år. Dumpen jagar feta gubbar som har noll chans att få till det med en fjortis. Man kan sammanfatta det som att män som gör det på riktigt kommer undan medan snuskgubbar på nätet får sitt liv förstört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in