Citat:
Ursprungligen postat av
eldrattan
Va kul att du hittat ett nytt ord på wikipedia som du kände dig manad att testa att applicera här. Ungefär som processtrappan. Fast nu är det såhär att jag inte debatterar med f.d sexarbetaren. Det var en analys och konstaterande bara.
https://sv.wiktionary.org/wiki/konstatera
Även om du inte debatterar
med henne, så debatterar du
om henne på det vis som ämnar att slå sönder på hennes ställningstaganden etcetera genom personpåhopp.
Jag säger det och är själv till viss del skeptisk mot det här konceptet även om jag numera följer det flitigt och att du ens skriver fd. sexarbetaren för att återigen framställa henne som klandervärd istället för att fokusera på det arbete hon utför och de olika åsikter det kan väcka- är ytterligare ett led av det jag säger om att du själv saknar vettiga argument och därmed använder dig av personangrepp. Och precis som du säger- mot en person som inte ens är här för att försvara sig. Ditt syfte är givetvis att påstå att hon både är galnare och mer sexuellt klandervärd än människor som våldtar och systematiskt letar efter brottsoffer de kan manipulera för att skada.
Det säger mycket om dig.
Förövrigt så är det inte något nytt ord jag "hittat på Wikipedia" utan en del av Flashbackdebattörernas kultur här på sidan. Det är alltså inte
jag utan främst andra debattörer som använder vissa uttryck vilket jag brukar strunta i men nu ett decennium senare börjar att använda för att visa er att ni saknar allt förnuft när ni debatterar. Det är med andra ordet ne
kulturell del av Flashback , inte mig själv. Jag hoppar gärna på människor tillbaka utan att prata om Adhominen eller halmdockor osv.
Sätt in det du säger i ett vettigt sammanhang eller acceptera att det bara är rappakalja när du annars ska "kritisera" henne och därav bara räknas som näthat och varken åsikter eller argumentation.