2024-01-26, 05:21
Avslutad
2019 Var Lisen och Anjo arbetslösa, misslyckade BL med 1 miljon i skulder. Dem har gjort en fettmaoperation som, när man ser dem idag, misslyckades. Dem är lika stora idag som dem var för 5 år sedan. Dem hånar flashbackare som troligen lever både sundare och med bättre ordning på ekonomin än dem. Dem gör som många andra youtuber, räknar människors värde i antal följare på yt samtidigt som dem köper likes och följare själva. Jag har en yt-kanal på hobbynivå. Jag gillar mina följare och talar om det för dem. Anjo säger ofta att han skiter i vad hans följare tycker, han skiter alltså i sina följare. Varför bryr sig hans följare om han då.
Varför följer man någon som visar ett så öppet förakt för sina följare?
Citera
2024-01-26, 07:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
2019 Var Lisen och Anjo arbetslösa, misslyckade BL med 1 miljon i skulder. Dem har gjort en fettmaoperation som, när man ser dem idag, misslyckades. Dem är lika stora idag som dem var för 5 år sedan. Dem hånar flashbackare som troligen lever både sundare och med bättre ordning på ekonomin än dem. Dem gör som många andra youtuber, räknar människors värde i antal följare på yt samtidigt som dem köper likes och följare själva. Jag har en yt-kanal på hobbynivå. Jag gillar mina följare och talar om det för dem. Anjo säger ofta att han skiter i vad hans följare tycker, han skiter alltså i sina följare. Varför bryr sig hans följare om han då.
Stor i orden, liten på jorden...
ANJO har äntligen fått tillhöra ett gäng, frågan är om dom backar upp honom när det verkligen gäller?
Han saknar empati och är fylkd av hat och gamla surdegar.
Arbetslös pissluffare har jag hört många gånger, Anjo läser ju inte här, ändå refererar han till flashback varenda dag. Han sitter och lurkar runt googlar sitt namn, nästlar sig in i pinkroom för att se vad som skrivs om honom som kan ge negativ publicitet...
Han kanske borde ägnat sig åt att trygga sina barns framtid.

#ekobrott
#droger
#barnfridsbrott
#kvinnofridskränkning
#psykisk misshandel
#dumpen
Citera
2024-01-26, 07:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Stor i orden, liten på jorden...
ANJO har äntligen fått tillhöra ett gäng, frågan är om dom backar upp honom när det verkligen gäller?
Han saknar empati och är fylkd av hat och gamla surdegar.
Arbetslös pissluffare har jag hört många gånger, Anjo läser ju inte här, ändå refererar han till flashback varenda dag. Han sitter och lurkar runt googlar sitt namn, nästlar sig in i pinkroom för att se vad som skrivs om honom som kan ge negativ publicitet...
Han kanske borde ägnat sig åt att trygga sina barns framtid.

#ekobrott
#droger
#barnfridsbrott
#kvinnofridskränkning
#psykisk misshandel
#dumpen

Anjo är den förste att hamna under bussen när förtalsmålet involverar Jockiboi. Jockiboi kommer utan tvekan lämna Anjo i kylan för att freda sig själv. Till och med Mike Chrippa Tyson kommer ha det varmare än Anjo
Lisen har tidigare sagt att Anjo ljuger så för hennes del blir detta chansen att komma ifrån ett destruktivt förhållande

#räddabarnen
Citera
2024-01-26, 08:28
Avslutad
Citat:
Anjo är den förste att hamna under bussen när förtalsmålet involverar Jockiboi. Jockiboi kommer utan tvekan lämna Anjo i kylan för att freda sig själv. Till och med Mike Chrippa Tyson kommer ha det varmare än Anjo
Lisen har tidigare sagt att Anjo ljuger så för hennes del blir detta chansen att komma ifrån ett destruktivt förhållande

#räddabarnen
Ja, det är många kvinnor som lider i det tysta, av rädsla och skräck för att "förlora allt".
Det är plågsamt att bevittna det utifrån, men jag har hopp om en framtid för dessa kvinnor och framförallt barnen.

En sak som slog mig, är att Anjo berättar om att han går in och läser via Lisens konton, det är samma förfarande som Rask har.
"Lisen" har kommenterat på ett icke adekvat Lisen-sätt, utan mer som en frustrerad pappagris, med svordomar och hat. Lisen är väldigt klnflikträdd och beter sig som en strykrädd hund.
När hon sitter i studion och snackar skit om Cluee, så blir Pontus mycket nöjd.

Detta pågår mitt ibland oss inför öppen ridå.

Saken är den att Anjo inte kan lura någon, han dryper av förrakt och avsaknad av empati.

Jockiboi spelar sorgsen ångestfylld liten oälskad pojke, som absolut inte vill bli indragen i drama, ändå är det han som startar draman.

Är kärnan ninetone och Stefan?
Stefan vill inte att Jocke och Jonna gör drama, dom ska göra familjevänliga videor.
Ändå kretsar allt i mångt och mycket kring Joakim Lundell, som oavsett han vill eller inte blir indragen i "andras skit".
Nästan som M0rden i Mids0mer....när man inte tror att fler kan dö, händer det igen...
Citera
2024-01-26, 08:34
Avslutad
Linnea skrev redan i September om vikten av att "Våld mot kvinnor" måste få ett slut
I SEPTEMBER. Är det en slump att det är samma månad hon insåg att förhållandet med Mike Chrippa Tyson inte var sunt?

#jagtrorintepåslumpen
Citera
2024-01-26, 08:37
Medlem
Citat:

Tror han är att jämföra med en olycka...man vill inte kolla men man kan inte låta bli. Han är YouTubes motsvarighet till tittköer på e6an 🫣
Citera
2024-01-26, 08:44
Avslutad
Citat:
Linnea skrev redan i September om vikten av att "Våld mot kvinnor" måste få ett slut
I SEPTEMBER. Är det en slump att det är samma månad hon insåg att förhållandet med Mike Chrippa Tyson inte var sunt?

#jagtrorintepåslumpen
När var maskeradfesten?
Linneas sjukhusbesök och Julias sjukhusbesök i Spanien, är det intd lite konstigt att dom "drabbars" av samma åkommor?

Varför slänger inte Chrippa upp sina videor igen, han har ju "lyckats hitta" dom i sin dator...

Anjo är en mycket tragisk människa som bara ger sig på dom som är svagare.
Att han inte på något vis tar upp Chrippas drogmissbruk, saker han är dömd för, talar sitt tydliga språk.
Citera
2024-01-26, 08:52
Avslutad
Citat:
När var maskeradfesten?
Linneas sjukhusbesök och Julias sjukhusbesök i Spanien, är det intd lite konstigt att dom "drabbars" av samma åkommor?

Varför slänger inte Chrippa upp sina videor igen, han har ju "lyckats hitta" dom i sin dator...

Anjo är en mycket tragisk människa som bara ger sig på dom som är svagare.
Att han inte på något vis tar upp Chrippas drogmissbruk, saker han är dömd för, talar sitt tydliga språk.

Maskeradfesten

https://www.youtube.com/watch?v=pKjgkBw985I

Eller när Jockiboi åkte ur masked singer och som ett tjurigt barn går till media och "avslöjar" bluffen i programmet. Samma sak var det nu på Guldbaggegalan
Fan väx upp Jockiboi

Det är som sagt ingen slump att Chrippas tjejer faller som käglor bakom han. Men det är inte av kärlek utan för att han helt enkelt slår ner dem (med våld)
Citera
2024-01-26, 08:57
Avslutad
https://ibb.co/L1ZH1Xp
https://ibb.co/FXGHky9
Nu sitter blobben och skickar ut klipp om män som stöttar varandra, brotherhood, vänner som inte pratar bakom din rygg🙄😬🤣

Och en video om en kvinna som slår sig med en hammare och anklagar maken för misshandel..

Vad är det lille Pontus inte förstår?
Dom dokumenterade skadorna på Linnea är dokumenterade och läkare kan avgöra om det är egenförvållade skador, som nyp osv.

Jag undrar över Linneas blå rygg, när skulle det ha inträffat? Hon ska enligt Chrippa varit blåslagen på ryggen och påstått att hon blivit påkörd av en bil...

Borde hon inte ha uppsökt sjukvården om hon blivit påkörd? Det låter snarare som en bortförklaring i förebyggande syfte över vilka bilder som han känner till finns bevarade.
Citera
2024-01-26, 08:59
Avslutad
Citat:
https://ibb.co/L1ZH1Xp
https://ibb.co/FXGHky9
Nu sitter blobben och skickar ut klipp om män som stöttar varandra, brotherhood, vänner som inte pratar bakom din rygg🙄😬🤣

Och en video om en kvinna som slår sig med en hammare och anklagar maken för misshandel..

Vad är det lille Pontus inte förstår?
Dom dokumenterade skadorna på Linnea är dokumenterade och läkare kan avgöra om det är egenförvållade skador, som nyp osv.

Jag undrar över Linneas blå rygg, när skulle det ha inträffat? Hon ska enligt Chrippa varit blåslagen på ryggen och påstått att hon blivit påkörd av en bil...

Borde hon inte ha uppsökt sjukvården om hon blivit påkörd? Det låter snarare som en bortförklaring i förebyggande syfte över vilka bilder som han känner till finns bevarade.

Det är skillnad på blåmärken som kommer från en olycka med bil inblandad och slag från en våldsam partner.
Vad blir nästa steg? "Här har hon gått in i en dörr"
Citera
2024-01-26, 09:27
Avslutad
Citat:
Det är skillnad på blåmärken som kommer från en olycka med bil inblandad och slag från en våldsam partner.
Vad blir nästa steg? "Här har hon gått in i en dörr"
Anjos "tårar" om han inte har gjort det här då ska Chloe ha sin pappa tillbaka...

Nu senast så förklarar Anjo att Chrippa har agerat i självförsvar?

OM han har gjort det där, så är det befogat?

Varför filmar hon inte innan han börjar bråka?
Eh, det är inte normalt att filma sig själv hela dagarna och prata med sig själv för att övertyga internet? om att man är duktig...
Citera
2024-01-26, 09:32
Avslutad
Citat:

Nu senast så förklarar Anjo att Chrippa har agerat i självförsvar?

Om han agerat i självförsvar, som ALLA kvinnoboxare gör, varför då detta drev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in