Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Anjo är den förste att hamna under bussen när förtalsmålet involverar Jockiboi. Jockiboi kommer utan tvekan lämna Anjo i kylan för att freda sig själv. Till och med Mike Chrippa Tyson kommer ha det varmare än Anjo
Lisen har tidigare sagt att Anjo ljuger så för hennes del blir detta chansen att komma ifrån ett destruktivt förhållande
#räddabarnen
Ja, det är många kvinnor som lider i det tysta, av rädsla och skräck för att "förlora allt".
Det är plågsamt att bevittna det utifrån, men jag har hopp om en framtid för dessa kvinnor och framförallt barnen.
En sak som slog mig, är att Anjo berättar om att han går in och läser via Lisens konton, det är samma förfarande som Rask har.
"Lisen" har kommenterat på ett icke adekvat Lisen-sätt, utan mer som en frustrerad pappagris, med svordomar och hat. Lisen är väldigt klnflikträdd och beter sig som en strykrädd hund.
När hon sitter i studion och snackar skit om Cluee, så blir Pontus mycket nöjd.
Detta pågår mitt ibland oss inför öppen ridå.
Saken är den att Anjo inte kan lura någon, han dryper av förrakt och avsaknad av empati.
Jockiboi spelar sorgsen ångestfylld liten oälskad pojke, som absolut inte vill bli indragen i drama, ändå är det han som startar draman.
Är kärnan ninetone och Stefan?
Stefan vill inte att Jocke och Jonna gör drama, dom ska göra familjevänliga videor.
Ändå kretsar allt i mångt och mycket kring Joakim Lundell, som oavsett han vill eller inte blir indragen i "andras skit".
Nästan som M0rden i Mids0mer....när man inte tror att fler kan dö, händer det igen...