2024-01-25, 18:33
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Hoppas verkligen polisen gör något åt den där människan snart! Det är inte ens nån som har sagt att de ska slå henne. Men hon har hotat von.pigpelt.
Är så jävla förbannad på det där krypet så jag hoppas hon blir av med alla sina sociala medier och får leva konstant hungrig i sin lilla skabbiga knarkarkvart helt utan internet

Hon hittar på.. som någon skrivit innan, projicerar saker om henne på mig. Man tycker att hon borde lärt sig vid detta laget - hon ska väl upp i rätten med Nenne ang. något väldigt liknande detta ganska så snart?
2024-01-25, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon hittar på.. som någon skrivit innan, projicerar saker om henne på mig. Man tycker att hon borde lärt sig vid detta laget - hon ska väl upp i rätten med Nenne ang. något väldigt liknande detta ganska så snart?

Nej jag trodde inte att nånting handlar om nån annan än henne själv. Inte ens nåt nytt kunde hon hitta på. Ska hon i rätten med Nenne?
2024-01-25, 18:39
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Nej jag trodde inte att nånting handlar om nån annan än henne själv. Inte ens nåt nytt kunde hon hitta på. Ska hon i rätten med Nenne?

Vad jag har förstått så har Nenne polisanmält henne för förtal/trakasserier (osäker på vilket) och det ska till domstol 1:a mars (tror jag, jag är osäker på datum). Just för uthängningen av Nennes barn bl.a.
2024-01-25, 18:41
Medlem
esetts avatar
Citat:
Vad jag har förstått så har Nenne polisanmält henne för förtal/trakasserier (osäker på vilket) och det ska till domstol 1:a mars (tror jag, jag är osäker på datum). Just för uthängningen av Nennes barn bl.a.

Vet du vilken tingsrätt ?
2024-01-25, 18:41
Medlem
Citat:

Wow! Gud va bra!
2024-01-25, 18:43
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Vet du vilken tingsrätt ?

Nej, jag vet inte.. Jag har försökt leta själv haha. Kanske von.pigpelt vet mer, han är ju kungen!
2024-01-25, 18:51
Medlem
Haha. Bumbis Onlyfans-konto var nere några timmar. Så mycket var det löftet att sluta slampa sig online värt. 🥳😀
2024-01-25, 19:35
Medlem
Citat:

Finns det något datum satt?

Jag är inte så insatt i N, men vet att jag nyligen sett ett inlägg från henne angående någon anmälan mot Bumbi.
Efter lite efterforskning på N:s TT såg jag ett inlägg publicerat 2024-01-16. Där pratas det om Bumbi och anmälan. Inlägget har hashtagen "minnen". Det står även datumet 2022-01-16 på själva videon.

Min tanke är att N återpublicerat ett inlägg från 2022. Tittade snabbt igenom kommentarerna. Fanns några frågor om det blev någon rättegång och hur det gick. Hittade inget svar från N, men som sagt scrollade jag bara snabbt igenom.

Min fundering är mest om det är någon ny anmälan som skett?

Nu svarar jag på Luzzjes inlägg, men min fundering är riktad till alla er som läser här i tråden.
2024-01-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Haha. Bumbis Onlyfans-konto var nere några timmar. Så mycket var det löftet att sluta slampa sig online värt. 🥳😀

Det är bra att Bumbi inte vill sitta och rulla tummarna. Hon vill verkligen jobba med sin OF. Hon kunde enbart vara "arbetslös" några timmar

Nu visar hon Försäkringskassan att hon mer än gärna vill arbeta. Bra Bumbi, det hedrar dig att du jobbar hårt för att visa FK att du klarar dig utan ersättning från dem.
Senast redigerad av BaronKalleKanon 2024-01-25 kl. 20:03.
2024-01-25, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronKalleKanon
Det är bra att Bumbi inte vill sitta och rulla tummarna. Hon vill verkligen jobba med sin OF. Hon kunde enbart vara "arbetslös" några timmar

Nu visar hon Försäkringskassan att hon mer än gärna vill arbeta. Bra Bumbi, det hedrar dig att du jobbar hårt för att visa FK att du klarar dig utan ersättning från dem.

Det var bara spel för galleriet alltså. Inte oväntat alls. Antagligen så ska hon väl få förvaltaren att tro att hon inte får in några pengar via OF så hon kan fortsätta behålla alla OFpengar på ett undangömt konto samtidigt som hon får hjälp att tex söka socialbidrag. Så lagom i tid också inför förhandlingen. Jävla idiot är du dumbi
2024-01-25, 21:38
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronKalleKanon
Finns det något datum satt?

Jag är inte så insatt i N, men vet att jag nyligen sett ett inlägg från henne angående någon anmälan mot Bumbi.
Efter lite efterforskning på N:s TT såg jag ett inlägg publicerat 2024-01-16. Där pratas det om Bumbi och anmälan. Inlägget har hashtagen "minnen". Det står även datumet 2022-01-16 på själva videon.

Min tanke är att N återpublicerat ett inlägg från 2022. Tittade snabbt igenom kommentarerna. Fanns några frågor om det blev någon rättegång och hur det gick. Hittade inget svar från N, men som sagt scrollade jag bara snabbt igenom.

Min fundering är mest om det är någon ny anmälan som skett?

Nu svarar jag på Luzzjes inlägg, men min fundering är riktad till alla er som läser här i tråden.

Ja, alltså jag har verkligen bara hört ryktesvägen. Att hon laddade upp den videon men la till "tack till alla som ställer upp som vittnen i rättegången", typ? Oklart. Det är därför jag bara gissar. Har försökt luska i det men det är svårt haha.

Hon har nämnt att hon ska till tingsrätten "den 1:a OCKSÅ". Hittar inget som kan stämma in 1:a februari på Helsingborgs tingsrätt (men kan ju va en annan) så det KANSKE är 1:a mars.
2024-01-25, 22:09
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Hon har nyss lagt upp om dig på instagram..nu vill hon få in dig på lss samt att ditt barn ska omhändertas

Skumt. Märkligt tom. för att vara Bumbi. Har du länk till denna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in