2024-01-17, 13:05
Medlem
flashbackawards avatar
Schysst med proviron! Du ska inte börja Cruisa lite testo hemma i svedala sen? Du känns lite nere, kanske är testo nivåerna som är låga?
Hoppas du har det bra i Gambia vännen. Må bäst roidbert
Citera
2024-01-17, 15:13
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackaward
Schysst med proviron! Du ska inte börja Cruisa lite testo hemma i svedala sen? Du känns lite nere, kanske är testo nivåerna som är låga?
Hoppas du har det bra i Gambia vännen. Må bäst roidbert

Tack! Ja, man känner sig lite deppig ärligt talat. Misstänker att mitt testosteron är ganska lågt, men det är förstås omöjligt att säga utan blodprov. Ska försöka vara naturlig ett tag till, men jag är öppen för att börja trycka testo igen under 2024 om välmåendet inte blir bättre.

Har du erfarenhet av Proviron? Hur var din upplevelse i så fall? Har själv varit nyfiken på detta preparat länge och det skall bli spännande att ge det en chans.
Citera
2024-01-19, 16:55
Medlem
Roidberts avatar
Hittade Proviron från Bayer på ett apotek idag! Köpte två paket med totalt 40x25mg tabletter för 1600GMD (ca 260kr). Kommer inte ihåg vad för dos som rekommenderas, så tog 2st 25mg tabletter till att börja med.
Citera
2024-01-19, 17:00
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag befinner mig nu i Gambia sedan snart två veckor tillbaka. Varit och frågat runt på ca 10 olika apotek och fick idag bekräftat på ett lite större apotek att de tydligen har mesterolon (Proviron) här! De hade slut på mesterolon idag, men de kommer kanske få in mer på torsdag. Känns lite tråkigt att jag inte var på detta apotek tidigare, men ändå skönt att jag lyckades hitta ett ställe som faktiskt har tillgång till mesterolon till slut. Han jag pratade med sa att det är importerat från USA.

Kommer bli kvar i Gambia till slutet av februari, så mycket möjligt att det blir några fler uppdateringar inom de närmsta veckorna. Min plan är att använda medicinen under min vistelse och förhoppningsvis få en bättre sexlust och ha skönare sex. Visserligen är inte sexlusten så dålig. Jag klarar av att ha sex en gång per dag, men efter att jag har sprutat en gång försvinner intresset nästan helt och då känns det inte skönt rent fysiskt heller även om jag har stånd.
Det beror på prolaktin

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16095799/
Citera
2024-01-21, 14:30
Avslutad
Citat:
Tack! Ja, man känner sig lite deppig ärligt talat. Misstänker att mitt testosteron är ganska lågt, men det är förstås omöjligt att säga utan blodprov. Ska försöka vara naturlig ett tag till, men jag är öppen för att börja trycka testo igen under 2024 om välmåendet inte blir bättre.

Har du erfarenhet av Proviron? Hur var din upplevelse i så fall? Har själv varit nyfiken på detta preparat länge och det skall bli spännande att ge det en chans.

Jag har bara goda erfarenheter av provironet.
Speciellt när det kommer till välmående och morgon bongen. Soldaten står alltid givakt på 25-50mg ed 😁

Hoppas det hjälper dig på samma sätt🙏
Citera
2024-01-25, 17:44
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Det beror på prolaktin

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16095799/

Tack för din synpunkt. Tror du att prolaktinet kan börja spöka när man kliver av testosteron efter att ha varit på länge? Eller tror du att det kan bero på någonting annat?

Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Jag har bara goda erfarenheter av provironet.
Speciellt när det kommer till välmående och morgon bongen. Soldaten står alltid givakt på 25-50mg ed 😁

Hoppas det hjälper dig på samma sätt🙏

Tack för att du delar med dig. Efter att ha kört mesterolon i snart 1 vecka märker jag tyvärr inte någon dramatisk förändring. Jag upplever att jag känner mig mer sugen på morgonen, that's it. Men visst är det bättre än ingenting alls. Hade kanske lite för höga förväntningar.
Citera
2024-01-25, 19:36
Avslutad
Citat:
Tack för din synpunkt. Tror du att prolaktinet kan börja spöka när man kliver av testosteron efter att ha varit på länge? Eller tror du att det kan bero på någonting annat?

Tack för att du delar med dig. Efter att ha kört mesterolon i snart 1 vecka märker jag tyvärr inte någon dramatisk förändring. Jag upplever att jag känner mig mer sugen på morgonen, that's it. Men visst är det bättre än ingenting alls. Hade kanske lite för höga förväntningar.

Du käkar 50mg ed nu va? Du kan köra doser upp till 100mg ed.

Jag hade provat att höja dosen till 100mg ed uppdelat på 2 intag under dagen.

Och nu kommer folk skriva att det inte är nödvändigt att dela upp det för halveringstiden är 24h. Men jag har själv märkt att man känner av provironet dem första timmarna på morgonen och sedan klingar det av under dagen.

Du kan behandla prolaktinet med:
bromokriptin
kabergolin
kinagolid.

Kabergolin har i studier visat sig vara den mest effektiva i att normalisera prolaktin.

För att minska risken för biverkningar insättes preparaten i låg dos, gärna till natten, med långsam doshöjning utifrån svar på prolaktinnivå.

Lycka till kompisar. Hoppas allt löser sig.
Citera
2024-01-25, 20:03
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Du käkar 50mg ed nu va? Du kan köra doser upp till 100mg ed.

Jag hade provat att höja dosen till 100mg ed uppdelat på 2 intag under dagen.

Och nu kommer folk skriva att det inte är nödvändigt att dela upp det för halveringstiden är 24h. Men jag har själv märkt att man känner av provironet dem första timmarna på morgonen och sedan klingar det av under dagen.

Du kan behandla prolaktinet med:
bromokriptin
kabergolin
kinagolid.

Kabergolin har i studier visat sig vara den mest effektiva i att normalisera prolaktin.

För att minska risken för biverkningar insättes preparaten i låg dos, gärna till natten, med långsam doshöjning utifrån svar på prolaktinnivå.

Lycka till kompisar. Hoppas allt löser sig.

Ja, det stämmer. Tack för din input. Jag skall prova 100mg per dag fr.o.m. imorgon istället eftersom det ändå är ett så pass milt preparat. Jag läste att man kan använda uppemot 150mg per dag utan att bli nedstängd.

Angående prolaktinet vill jag kontrollera mina värden innan eventuell medicinering. Det blir ändå att ha sex varje kväll, så det kanske inte är särskilt högt. Mest troligt blir det dock inte av eftersom det är tufft ekonomiskt just nu.
Citera
2024-01-25, 20:21
Avslutad
Citat:
Ja, det stämmer. Tack för din input. Jag skall prova 100mg per dag fr.o.m. imorgon istället eftersom det ändå är ett så pass milt preparat. Jag läste att man kan använda uppemot 150mg per dag utan att bli nedstängd.

Angående prolaktinet vill jag kontrollera mina värden innan eventuell medicinering. Det blir ändå att ha sex varje kväll, så det kanske inte är särskilt högt. Mest troligt blir det dock inte av eftersom det är tufft ekonomiskt just nu.

Till och med 150mg. Det blir några piller ed😅
Jag utgick från att du skullebta ett prov innan medicinering såklart😁

Som sagt hoppas det löser sig för dig.
Citera
2024-02-06, 16:06
Medlem
Roidberts avatar
Körde 100mg ca en vecka och märkte ändå inte någon större skillnad. Tror inte att jag kommer använda mer mesterolon den här gången, men kanske blir ett nytt försök nästa gång jag är i Gambia.

Annars går livet bra. Var på stranden med yngsta dottern, hennes mamma och hennes mostrar och morbröder igår. Det var kul. Hon är 7 månader gammal, har börjat krypa sedan ca 2 veckor tillbaka och kan även stå upp kortare stunder samt prata lite. Börjar sakna min äldsta dotter i Sverige och hon saknar även mig, men kommer snart se henne igen.
Citera
2024-02-06, 17:31
Avslutad
Citat:
Körde 100mg ca en vecka och märkte ändå inte någon större skillnad. Tror inte att jag kommer använda mer mesterolon den här gången, men kanske blir ett nytt försök nästa gång jag är i Gambia.

Annars går livet bra. Var på stranden med yngsta dottern, hennes mamma och hennes mostrar och morbröder igår. Det var kul. Hon är 7 månader gammal, har börjat krypa sedan ca 2 veckor tillbaka och kan även stå upp kortare stunder samt prata lite. Börjar sakna min äldsta dotter i Sverige och hon saknar även mig, men kommer snart se henne igen.

Mysigt 😁

Låter som en toppen dag.
Ja jag klarar knappt va ifrån mina ungar en vecka. Har varannan vecka med 2 av 4 ungar.
Så jag kan absolut sätta mig in i saknaden🙏
Citera
2024-11-09, 21:53
Medlem
Roidberts avatar
Börjar känna mig sugen på att trycka testo igen. Sexlusten är dålig och livet känns tråkigt. Känner mig känslomässigt avtrubbad och apatisk. Inte gått till gymmet på över en månad nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in