2024-11-21, 22:40
Medlem
Roidberts avatar
Betalade precis för ett testosteronprov som jag ska försöka ta vid ett lämpligt tillfälle nästa vecka. Ska bli spännande att se hur man ligger till. Inte tryckt testosteron sedan mars 2022 och har varit nästan helt naturlig sedan sommaren 2023 (förutom lite Proviron i början av 2024 då).

Oavsett vad resultatet visar kommer jag efter provtagningen att använda mina sista tabletter Clomid inför min resa för att träffa min fru och yngsta dotter. Räknade dem och blir ca 25mg under en månad samt att jag kommer köpa mer Clomid samt Proviron när jag är på plats. Vill ha högre sexlust samt mer tryck i både kuken och pungkulorna helt enkelt.

Skulle det bli ett dåligt resultat kommer jag förmodligen att börja trycka testosteron igen under 2025.
Citera
2024-11-24, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Börjar känna mig sugen på att trycka testo igen. Sexlusten är dålig och livet känns tråkigt. Känner mig känslomässigt avtrubbad och apatisk. Inte gått till gymmet på över en månad nu.

Känns som det är dags att komma in i värmen igen min vän😁🫶💪💪
Citera
2024-12-03, 11:54
Medlem
Roidberts avatar
Då har jag varit och kollat upp mitt totala testosteron. Landade på 6.9nmol, vilket självklart är något av en besvikelse. Det positiva är väl att mina chanser att få testosteron på recept bör vara goda, men å andra sidan känner jag mig inte särskilt intresserad av att använda Testo U eller kladda med salva eller gel. Tills vidare blir det 25mg Klomifen/dag. Kommer antagligen att köra på Klomifen tills jag upplever att det inte längre ger effekt och då byta till testosteron.
Citera
2024-12-19, 14:53
Medlem
Roidberts avatar
Börjar hända en del spännande saker nu.

Har legat på 25mg Clomid per dag under ca 2 veckor. Upplever att tabletterna inte funkar lika bra som förut, men jag tror att det beror på att det handlar om gamla 50mg tabletter från 2022 som jag dessutom har delat på mitten. Detta kan påverka potensen negativt över tid. De kommer ta slut i början av januari. I vilket fall har sexlusten ökat och det känns också som att mina satser har börjat bli större.

Även lagt till Anastrazole (Arimidex) tidigare denna vecka för att kompensera för att min Clomid verkar ha förlorat potens samt att jag inte har så många tabletter kvar. Det handlar om gamla tabletter jag har kvar sedan 2018-2019 och jag kommer inte ihåg styrkan, men jag tror att det är 1mg tabletter. När jag kommer fram till Gambia i början av januari kommer jag köpa mer Clomid på plats och även Proviron. Går att köpa båda på apotek utan recept där.

Funderade på att använda gammal Letrozole som jag köpte redan 2016, men läste att det är vanligt att sexlusten påverkas negativt och valde därför att avstå. Får spara den till ett senare tillfälle. Har ärligt talat inte läst särskilt mycket om kombinationen Clomid+Anastrazole heller, men verkar som att det kan fungera bra baserat på det lilla jag har läst.

När jag kommer hem från Gambia någon gång i februari kommer jag bestämma mig om jag vill fortsätta med Clomid eller kanske börja trycka testosteron igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in