2024-01-25, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Fia kommer att försvara sin åsikt in i döden och antagligen är rättspsyk i maskopi med människohandlande pedofiler🤷🏻‍♀️

Absolut är det så..finns bara pedofiler och våldtäcktsmän som åker MC
2024-01-25, 13:43
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Fia kan inte reda ut sina egna byxben. Hon är helt väck och toxic as hell för dom hon påstår sig företräda. Bara hennes framträdande i Marlenes live i kväll bevisar att hon måste spärras in och få både ECT och Trilafon.

Det övergår mitt förstånd hur människor kan tycka att hon är vettig och att de vill visa att de tillhör den gruppen.
Med tanke på alla konspirationsteorier som florerar i den gruppen hade jag definitivt inte velat affilieras med dem.
2024-01-25, 13:48
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Jag såg liven igår med gullimax o marlene. Det är såna som gulli som marlene behöver. Någon som stöttar henne och får henne att hålla huvudet ovanför ytan. Inte nån sån som fia som trycker ner huvudet under ytan och berättar hur dåligt sonen har det hos ”kriminella”. Faktum är att ingen av dem vet hur sonen har det och han kan lika gärna ha det väldigt bra också.

Min analys är att fia vet att det är kört för henne att få hem sina barn efter såhär lång tid och är därav bitter och ska då försöka rädda alla andra barn ifrån att bli omhändertagna. Men hon vet att marlenes son inte varit borta så länge och att det kan finnas hopp för henne bara hon söker vård och gör så som gulli säger och det gör henne avundsjuk. För ska inte fia få hem sina så ska inte marlene heller få det och därav sätter hon käppar i hjulet för hon skulle aldrig klara av att se marlene med sin son tillbaks då även fia ser marlene som lite galen.

En annan iakttagelse jag gjorde var när fia, rebecca, marlene och tror det var två till som skulle göra en gemensam anmälan till nån högre enhet. Alla gjorde sin anmälan och livesände men när fia skulle göra sin så sa hon att marlene skulle stänga sin live. Hon litade alltså inte på att marlene skulle ta bort ljudet när hon berättade känsliga uppgifter om sina barn. Varför fick de andra sända live då tänker jag? Då måste ju fia ta marlene för att vara lite dum i huvudet.

Håller med om den analysen.
Nu sitter hon och pratar med M*rlene om hur smart och duktig hon är och vilket bra jobb hon gör.
Det va en alldesled innan, som kom upp i liven och ville ta detta med Fia att hon gör fel som stöttar det beteendet, det föll inte i god jord.
Den mänskan som kom upp har jag sett lite av innan och hon verkar rätt väck I huvudet hon också men ändå är hon vettigast av dem tre.
2024-01-25, 13:49
Medlem
Citat:
Jag måste ändå säga att hispan är det bästa bode för henne och andra, tyvärr.
Jag hoppas jag blir tvångsvårdad pronto om jag får psykos eller vad det nu är hon har. Synd att det ska vara så frivilligt allting.
Hon lider som fan ju och sprider skit om Sverige som eldar på alla härliga terrorister som längtar efter att spränga sig eller nåt 🤷🏻‍♀️
Hon har varit tvångsvårdad tidigare och fått injektioner så det blir nog aktuellt igen
2024-01-25, 13:52
Medlem
Citat:
Fia kommer att försvara sin åsikt in i döden och antagligen är rättspsyk i maskopi med människohandlande pedofiler🤷🏻‍♀️
Ja , hon tycker att lejonmamma gör ett bra jobb trots att det enda hon gör är att göra anmälningar till polis och ivo och ringa runt till fel instanser samt inte fatta varför anmälningar läggs ned .
2024-01-25, 14:49
Medlem
Citat:
Håller med om den analysen.
Nu sitter hon och pratar med M*rlene om hur smart och duktig hon är och vilket bra jobb hon gör.
Det va en alldesled innan, som kom upp i liven och ville ta detta med Fia att hon gör fel som stöttar det beteendet, det föll inte i god jord.
Den mänskan som kom upp har jag sett lite av innan och hon verkar rätt väck I huvudet hon också men ändå är hon vettigast av dem tre.

Hörde det oxå men Sofia var måttligt road av henne
2024-01-25, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3

Min analys är att fia vet att det är kört för henne att få hem sina barn efter såhär lång tid och är därav bitter och ska då försöka rädda alla andra barn ifrån att bli omhändertagna. Men hon vet att marlenes son inte varit borta så länge och att det kan finnas hopp för henne bara hon söker vård och gör så som gulli säger och det gör henne avundsjuk. För ska inte fia få hem sina så ska inte marlene heller få det och därav sätter hon käppar i hjulet för hon skulle aldrig klara av att se marlene med sin son tillbaks då även fia ser marlene som lite galen.

Tror du har helt rätt där.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon vill köra buss vilket hon gjort förut och har utbildning för , vill du åka buss med henne eller att hon ens framför tunga fordon i hennes tillstånd

Eller hur.

Citat:
Jag tycker ofta att när de sitter där och ringer så säger de de pratar med inte rakt ut varför de inte kan göra något eller varför de ringer fel person och jag undrar lite varför?
Varför inte bara säga men du du har en psykos med vanföreställningar, du måste söka vård för att ens ha chansen att träffa ditt barn..

Jag har tänkt samma sak men dom kan säkert bli anmälda för kränkning eller nåt i dessa tider om dom är ärliga och säger rent ut till henne.

"Det är varken kidnappning eller lagbrott din dumma kossa" vill dom nog vråla i luren så fort dom hör henne.
2024-01-25, 19:33
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ja , hon tycker att lejonmamma gör ett bra jobb trots att det enda hon gör är att göra anmälningar till polis och ivo och ringa runt till fel instanser samt inte fatta varför anmälningar läggs ned .

Precis och Fia tittar på och tycker det är sååå bra! Hur vore det om hon upplyste Lejonmamma om att advokaten inte har ett skit att göra med hennes barn utan det är ju endast den kommande rättegången mot henne för att hon hotat personal.
Är det så svårt att kraxa fram?
Vet hon ens att Lejonmamma inte har vårdnaden längre?
2024-01-25, 19:35
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Hon har varit tvångsvårdad tidigare och fått injektioner så det blir nog aktuellt igen

Ja jag vet men det borde för allas bästa vara så att slutar hon medicinen som hon gjort så går det automatiskt tillbaka till tvång.
2024-01-25, 19:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
Nu sitter tanten från Borås och ljuger igen om sin vuxna kidnappade son.
Fia älskar henne också såklart!
Inte ett ljud om att det hela låter ju väldigt märkligt.
Idag sabbade hon ett av sina bevis, hon har en lapp med sonens adress där även hon står med me hon har aldrig varit skriven där, hon har bott där hon bor i 26år och idag konfirmerade hon det 🤷🏻‍♀️ oooops
2024-01-25, 19:51
Medlem
Citat:
Precis och Fia tittar på och tycker det är sååå bra! Hur vore det om hon upplyste Lejonmamma om att advokaten inte har ett skit att göra med hennes barn utan det är ju endast den kommande rättegången mot henne för att hon hotat personal.
Är det så svårt att kraxa fram?
Vet hon ens att Lejonmamma inte har vårdnaden längre?

borde hon veta när hon sa flera ggr i dag att de är vänner privat
2024-01-25, 20:49
Medlem
Citat:
Nu sitter tanten från Borås och ljuger igen om sin vuxna kidnappade son.
Fia älskar henne också såklart!
Inte ett ljud om att det hela låter ju väldigt märkligt.
Idag sabbade hon ett av sina bevis, hon har en lapp med sonens adress där även hon står med me hon har aldrig varit skriven där, hon har bott där hon bor i 26år och idag konfirmerade hon det 🤷🏻‍♀️ oooops
Och den andre stackars sonen som är 35 år har heller inget liv.
Idag berättade hon att hon gick och lämnade mat till sonen på hans jobb när han var 30 + .
Hon tog med sig mat till sjukhuset åt sonen ockdå men det stoppades
Hon hade dessutom nyckel till sonens lägenhet och kom och gick som hon ville . Sonen blev tvingad att flytta eftersom han och flickvännen satt i mörkret och gömde sig från mamman efter att han kommit ut från sjukhuset .
Kvinnan sa att sönerna alltid var tillsammans , verkar som hon inte fattat att de var vuxna och kanske tänkte att de hellre ville umgås med ev. flickvän än med mamma och bror .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in