2024-01-25, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WasellIII
Kan ingen hjälpa henne hon är ju helt förvirrad! Sitter på TikTok live hela dagarna eller gör långa inlägg när hon ringer runt...blockar folk vid minsta lilla ifrågasättande!
Har hon inget jobb?

Naturligtvis inte. Detta är totalt ickefungerande varelser som endast drar ner alla runt omkring dem. Kostar oss oerhörda summor genom att ta upp tjänstemäns tid med dravel. Man kan ju säga att dom jobbar heltid med just det och jävlar vad dom ligger i!

Det enda positiva är att dom troligen aldrig kommer att få träffa sina barn igen och därmed inte uppfostra dem att bli lika värdelösa och samhällstärande.
2024-01-25, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
skulle du villa anställa hemme?
nej det har du rätt i!
2024-01-25, 10:54
Medlem
Jag såg liven igår med gullimax o marlene. Det är såna som gulli som marlene behöver. Någon som stöttar henne och får henne att hålla huvudet ovanför ytan. Inte nån sån som fia som trycker ner huvudet under ytan och berättar hur dåligt sonen har det hos ”kriminella”. Faktum är att ingen av dem vet hur sonen har det och han kan lika gärna ha det väldigt bra också.

Min analys är att fia vet att det är kört för henne att få hem sina barn efter såhär lång tid och är därav bitter och ska då försöka rädda alla andra barn ifrån att bli omhändertagna. Men hon vet att marlenes son inte varit borta så länge och att det kan finnas hopp för henne bara hon söker vård och gör så som gulli säger och det gör henne avundsjuk. För ska inte fia få hem sina så ska inte marlene heller få det och därav sätter hon käppar i hjulet för hon skulle aldrig klara av att se marlene med sin son tillbaks då även fia ser marlene som lite galen.

En annan iakttagelse jag gjorde var när fia, rebecca, marlene och tror det var två till som skulle göra en gemensam anmälan till nån högre enhet. Alla gjorde sin anmälan och livesände men när fia skulle göra sin så sa hon att marlene skulle stänga sin live. Hon litade alltså inte på att marlene skulle ta bort ljudet när hon berättade känsliga uppgifter om sina barn. Varför fick de andra sända live då tänker jag? Då måste ju fia ta marlene för att vara lite dum i huvudet.
2024-01-25, 10:55
Medlem
Citat:
nej det har du rätt i!

det skulle vara som att dra på sig ett problem..
2024-01-25, 11:06
Medlem
Citat:
Kan ingen hjälpa henne hon är ju helt förvirrad! Sitter på TikTok live hela dagarna eller gör långa inlägg när hon ringer runt...blockar folk vid minsta lilla ifrågasättande!
Har hon inget jobb?
Hon vill köra buss vilket hon gjort förut och har utbildning för , vill du åka buss med henne eller att hon ens framför tunga fordon i hennes tillstånd
2024-01-25, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon vill köra buss vilket hon gjort förut och har utbildning för , vill du åka buss med henne eller att hon ens framför tunga fordon i hennes tillstånd

har hon kört buss?,,tyckt mig läsa att hon sökt praktikplats men fick inte
2024-01-25, 11:48
Medlem
Citat:
lyssnade på samtalet med svea hovrätt..oväntad kommentar av intilligena sulle på sluet
2024-01-25, 12:45
Medlem
Citat:
Hon har kört buss förut om det var i Brasilien bara eller även i Sverige är lite oklart.
Om det var en praktikplats som förare och där Af sa nej är vad som är troligt men Lejonmamma tror stt Af stoppade en anställning där hon skulle arbeta med att köra
2024-01-25, 13:07
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Hon ändrar sina storys helt efter dagsform och humör. I bland är pappan till de första två barnen pedofil, i bland har han mutat en ädvokät med massa pengar för att lura av Lejonmamma barnen, och just för tillfället är han en helt ok pappa som tar bra hand om ungarna så hon behöver inte oroa sig för dom mer. Nu är det hennes "5 årig chocolate pojke" som är det enda viktiga.

Hon är psykotisk och fruktansvärt osympatisk, en sabla kombination.

Jag ger det ett halvår till sen har hon tröttnat. Häromdagen filade hon på en plan att dra till Gambia, hon har hört att Jimmie Åkesson vill ge folk 10000:- om dom lämnar landet och dom pengarna siktar hon på. Söönen lär hon lämna i de rökande mc-pedofilernas klor.

När hon sen blivit genomknullad av en gambian kommer hon hit med en ny liten chocolate pojke. Som hon vanvårdar så han blir omhändertagen....rinse & repeat.

Alternativt sitter hon på hispan så full av neuroleptika att hon bara kan dräggla, det är nog det mest ekonomiska för landet.

EDIT: Jag har lagt märke till att varje gång Lejonmamma börjar med "Det är så att..." så kommer det en lögn.

Jag måste ändå säga att hispan är det bästa bode för henne och andra, tyvärr.
Jag hoppas jag blir tvångsvårdad pronto om jag får psykos eller vad det nu är hon har. Synd att det ska vara så frivilligt allting.
Hon lider som fan ju och sprider skit om Sverige som eldar på alla härliga terrorister som längtar efter att spränga sig eller nåt 🤷🏻‍♀️
2024-01-25, 13:08
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ända kommetarer Sulle sufflerar med är..de följer inte lagen

Det har han lärt sig av Fia, hon är nog väldigt stolt nu 😂
2024-01-25, 13:13
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Istället för att heja på lejonmamman kunde väl Fia reda ut lite begrepp åt henne som exempelvis att den advokat hon nu har inte har något med lvu att göra utan brottmålet .
Gullimax försökte förklara att hon ska skaffa sig ett ombud och stämma angående umgänge och vårdnad damt upphörande av lvu .
Socialen och lejonmamma har inget med varandra att göra gällande sonen längre eftersom hon inte har vårdnad längre

Jag tycker ofta att när de sitter där och ringer så säger de de pratar med inte rakt ut varför de inte kan göra något eller varför de ringer fel person och jag undrar lite varför?
Varför inte bara säga men du du har en psykos med vanföreställningar, du måste söka vård för att ens ha chansen att träffa ditt barn.
Samma när soc rings, säg rakt av, du har inte vårdnad om barnet längre så därför är vårt ärende avslutat och det hjälper inte att ringa oss.
Enda ärliga jag hört är när Lejonmamma läste nåt papper där de bestämt att hon inte får byta advokat igen för sjuttielfte gången. Där skrev advokaten att hon ringer varje dag och ibland flera gånger om dagen samt utanför arbetstid och det är ohållbart.
2024-01-25, 13:15
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Får se om Fia o rättspsyk har samma uppfattning efter undesökningen på Maelene om hennes staus

Fia kommer att försvara sin åsikt in i döden och antagligen är rättspsyk i maskopi med människohandlande pedofiler🤷🏻‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in