Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Istället för att heja på lejonmamman kunde väl Fia reda ut lite begrepp åt henne som exempelvis att den advokat hon nu har inte har något med lvu att göra utan brottmålet .
Gullimax försökte förklara att hon ska skaffa sig ett ombud och stämma angående umgänge och vårdnad damt upphörande av lvu .
Socialen och lejonmamma har inget med varandra att göra gällande sonen längre eftersom hon inte har vårdnad längre
Jag tycker ofta att när de sitter där och ringer så säger de de pratar med inte rakt ut varför de inte kan göra något eller varför de ringer fel person och jag undrar lite varför?
Varför inte bara säga men du du har en psykos med vanföreställningar, du måste söka vård för att ens ha chansen att träffa ditt barn.
Samma när soc rings, säg rakt av, du har inte vårdnad om barnet längre så därför är vårt ärende avslutat och det hjälper inte att ringa oss.
Enda ärliga jag hört är när Lejonmamma läste nåt papper där de bestämt att hon inte får byta advokat igen för sjuttielfte gången. Där skrev advokaten att hon ringer varje dag och ibland flera gånger om dagen samt utanför arbetstid och det är ohållbart.