2024-01-23, 13:56
Medlem
whack-a-moles avatar
Snuskgubbar har alltid funnits och kallades blottare tidigare. Dom kommer aldrig någonsin att försvinna eller upphöra med sin exhibitionism.
Enda skillnaden är att att dom har hittat ett nytt medium, som stavas internet.
Citera
2024-01-23, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Fan Sara har utvecklats genom resans gång. Väldigt pedagogisk, konkret och verkar välutbildad inom detta område medan Patrik är som en dum jävla neandertalare. Alltid samma sak "dU hAr eTt SkEvT TäNdNiNgSmÖnStEr"

Börjar bli riktigt less på honom och hans eviga flåsande. Var han inte elitidrottare??

Jesus christ. Muta din mic och låt Sara prata.
.

Håller med, vilken resa för jag minns första gången jag såg Sara då hon skrek på en gubbe i en skåpbil utanför typ ICA men nu är hon lugnet själv och väldigt proffsig. Processtrappan är nog en bidragande faktor. (Vet någon vilken konfrontation det är?)

Nu ser man inte detta vid #352 men får känslan av att Patrik står där inne på ICA med öppen mun och försöker hitta en ingång för att lämna över visitkortet vilket verkar vara hans huvuduppgift numera, Sara har säkert sagt till honom att hon är boss och sköter snacket. Sara ser riktigt bra ut i den nya jackan.
Citera
2024-01-23, 18:34
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Snuskgubbar har alltid funnits och kallades blottare tidigare. Dom kommer aldrig någonsin att försvinna eller upphöra med sin exhibitionism.
Enda skillnaden är att att dom har hittat ett nytt medium, som stavas internet.

Och vilket jävla medium dessutom! För 30 år sen var det svårt att fläka ut ändtarmsmynningen ståendes bakom en buske utanför skolgården.
Citera
2024-01-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Håller med, vilken resa för jag minns första gången jag såg Sara då hon skrek på en gubbe i en skåpbil utanför typ ICA men nu är hon lugnet själv och väldigt proffsig. Processtrappan är nog en bidragande faktor. (Vet någon vilken konfrontation det är?)

Nu ser man inte detta vid #352 men får känslan av att Patrik står där inne på ICA med öppen mun och försöker hitta en ingång för att lämna över visitkortet vilket verkar vara hans huvuduppgift numera, Sara har säkert sagt till honom att hon är boss och sköter snacket. Sara ser riktigt bra ut i den nya jackan.
Det där har jag mycket svårt att tro. Har du själv haft kontakt med henne?
Citera
2024-01-23, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Det där har jag mycket svårt att tro. Har du själv haft kontakt med henne?

Ja det har jag faktiskt och det är vad jag baserar påståendet på.
Citera
2024-01-23, 19:05
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Och vilket jävla medium dessutom! För 30 år sen var det svårt att fläka ut ändtarmsmynningen ståendes bakom en buske utanför skolgården.
Det tragiska är “once you put something on the internet, it's there forever”
Kan tänka mig att det blir lite jobbigt när släkten samlas om 50 år och skall diskutera farfar/morfar som runkade hejvilt på internet och fantiserade om fiktiva fjortisar. Men det kanske ses som banbrytande konst och litteratur då. Världen är helt galen.
Citera
2024-01-23, 19:20
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Det tragiska är “once you put something on the internet, it's there forever”
Kan tänka mig att det blir lite jobbigt när släkten samlas om 50 år och skall diskutera farfar/morfar som runkade hejvilt på internet och fantiserade om fiktiva fjortisar. Men det kanske ses som banbrytande konst och litteratur då. Världen är helt galen.

Äsch, dumpen kommer nog int finnas för alltid och med tiden kommer uthängningarna glömmas bort

Vem kommer o komma ihåg att en viss person var nr 43 på dumpen om 20 år liksom?
Även gäddor får möjlighet att ta sig vidare med lite arbete
Citera
2024-01-23, 19:27
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Äsch, dumpen kommer nog int finnas för alltid och med tiden kommer uthängningarna glömmas bort

Vem kommer o komma ihåg att en viss person var nr 43 på dumpen om 20 år liksom?
Även gäddor får möjlighet att ta sig vidare med lite arbete
Alltid någon som har laddat ned filmen som dyker upp på någon släktträff där farfar tokrunkar med en dildo i röven. Det är garanterat släkthistoria.
Förr fanns det fiskehistorier, men att farfar faktiskt var en gädda en gång det är svåröverträffat inom släktskvaller.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-23 kl. 19:32.
Citera
2024-01-23, 19:35
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Alltid någon som har laddat ned filmen som dyker upp på någon släktträff där farfar tokrunkar med en dildo i röven. Det är garanterat släkthistoria.
Förr fanns det fiskehistorier, men att farfar faktiskt var en gädda en gång det är svåröverträffat inom släktskvaller.
Det tror jag inte du behöver vara rädd för.
Citera
2024-01-23, 19:47
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det tror jag inte du behöver vara rädd för.
Det kommer bli som DNA register. Sök efter dina förfädrar som sexade loss med sig själva i alla möjliga konstiga videos.
Citera
2024-01-23, 20:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det kommer bli som DNA register. Sök efter dina förfädrar som sexade loss med sig själva i alla möjliga konstiga videos.
Tat lugnt. Den risken är obefintlig.
Citera
2024-01-23, 20:25
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Tat lugnt. Den risken är obefintlig.
DNA existerade knappt för 35 år sedan. Flashback fyllde 25 år ifjol.
Vem vet var internet befinner sig om 50 år. Blir säkerligen något Social Credit system inom kort, lägg till CBDC. Har du någon korkad släkting som har gjort något dumt är det inte helt omöjligt att det får ramifkationer. Allt kartläggs. Haley har förespråkat att man inte inte skall kunna vara på internet utan fullständig identifiering.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-23 kl. 20:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in