2024-01-23, 04:02
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jojo har Patrik Sjöberg sagt det så gäller det. Har Bertil tänkt på hur sällsynt det är med systerorganisationer till Dumpen i Europa

Givetvis förstår man Dumpens front med tanke på deras historik men den här freakshowen kommer se likadan ut år 2029. Gädda #Napp 1479 i Gävle" och då står det ett sånt där mongo vid bensinmacken liksom.

Sossarna och kommunisterna är tillbaks vid makten 2026 och då skärps definitivt inte lagstiftningen. Nu finns ändå en liten chans.

Det är en relativt ny företeelse och har int funnits så länge men de e sant att he int finns så många organisationer som sysslar med liknande verksamhet

Kommunister har aldrig haft maken i sverige och kommer aldrig någonsin ha det heller så där kan du va lugn, vad gäller S så har dom förespråkat och infört hårdare straff precis som borgarna och när borgarna genomdrivit något så har int S protesterat så mkt
Citera
2024-01-23, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Precis, jag kan ju int veta eftersom jag int har pratat med gärningsmännen
Var de verkligen så många? Var dom int bara 3-4 st?
När jag lyssnade på rättegången så uppfattade inte jag det som att det var någon folksamling utan bara några killar som pratat ihop sig om att misshandla han

Nja, det hade ksk kunnat sluta mkt värre om de int va för Sara gick in o försökte lugna ner stämningen
Lyssna själv
https://sverigesradio.se/artikel/dumpen-forsvarar-pedofiluthangning-av-man-i-ludvika-maste-varna

Jag vet inte hur du har lyssnat på rättegången. Ja, gärningsmännen var 4 st, men såväl de som vittnen talar om väldigt mycket folk utanför bostaden, samt bilar som cirkulerar runt hela kvällen.
Dumpen lade ut det hela den 10:e mars och samma kväll började det samlas folk utanför bostaden och själva händelsen utspelades runt midnatt. Nu finns det tre scenarion. Antingen finns det ett klart samband till dumpens uthängning eller så var det en ren tillfällighet och sist men inte minst så har detta aldrig hänt. För att citera dig.: "Vi kan aldrig veta vad som ligger bakom och vi vet inte med 100% säkerhet". Kan vi vara säkra på att Sveriges statsminister heter Ulf Kristersson? Kan vi vara säkra på att det pågår en konflikt mellan Israel och Hamas? Jag har ju inte varit där och sett med egna ögon, så det kanske bara är fake news.
Citera
2024-01-23, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatanicMind
Nytt vidrigt äckel, gädda #352
https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/

Här kan vi nog hoppas på ett litet mysigt sjalvus mordus!

Ännu en swish till Dumpen!

Jag har full förståelse för att du inte tänder på honom, vilket knappast en 14-åring heller gör.
Inte ens för pengar!!!! Vidrigt ja, men lika vidrigt och primitivt att önska livet ur en människa!!
Citera
2024-01-23, 09:24
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Jag vet inte hur du har lyssnat på rättegången. Ja, gärningsmännen var 4 st, men såväl de som vittnen talar om väldigt mycket folk utanför bostaden, samt bilar som cirkulerar runt hela kvällen.
Dumpen lade ut det hela den 10:e mars och samma kväll började det samlas folk utanför bostaden och själva händelsen utspelades runt midnatt. Nu finns det tre scenarion. Antingen finns det ett klart samband till dumpens uthängning eller så var det en ren tillfällighet och sist men inte minst så har detta aldrig hänt. För att citera dig.: "Vi kan aldrig veta vad som ligger bakom och vi vet inte med 100% säkerhet". Kan vi vara säkra på att Sveriges statsminister heter Ulf Kristersson? Kan vi vara säkra på att det pågår en konflikt mellan Israel och Hamas? Jag har ju inte varit där och sett med egna ögon, så det kanske bara är fake news.

Var får du 10e mars ifrån? Dumpen la ut 5e april 2022 och misshandeln ägde rum 6e eller 7e mars 2023, alltså mer än ett år efter uthängningen
Citera
2024-01-23, 09:48
Medlem
Citat:
Var får du 10e mars ifrån? Dumpen la ut 5e april 2022 och misshandeln ägde rum 6e eller 7e mars 2023, alltså mer än ett år efter uthängningen

Ok, det har jag tyvärr missat.Trodde det var samma år. Ja, då man kan verkligen undra vad som utlöste. det hela ett år senare.Var det kanske på dumpens Facebook sida? Annars känns det lite långsökt.
Citera
2024-01-23, 10:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ok, det har jag tyvärr missat.Trodde det var samma år. Ja, då man kan verkligen undra vad som utlöste. det hela ett år senare.Var det kanske på dumpens Facebook sida? Annars känns det lite långsökt.

Förmodligen är det som dom säger, han hade äcklat sig mot nå småtjejer på byn och tillslut var det några som fick nog och tog tag i saken själva

Här finns rättegången o lyssna på om du e intresserad
https://youtube.com/watch?v=Jr2UPVqTf-o&pp=ygUSRHVtcGVuIHLDpHR0ZWfDpW5n
Senast redigerad av Bertil.1987 2024-01-23 kl. 10:47.
Citera
2024-01-23, 11:27
Medlem
Citat:
Jag har full förståelse för att du inte tänder på honom, vilket knappast en 14-åring heller gör.
Inte ens för pengar!!!! Vidrigt ja, men lika vidrigt och primitivt att önska livet ur en människa!!

Trams!

Jag är för dödsstraff i vissa fall, gäddäckel t ex. De slutar aldrig, de bara fortsätter skapa fler offer!
Antingen låsa in på livstid, vilket vore slöseri med resurser.
Därför borde vi ta bort dem.
Det bästa är ju naturligtvis att de tar bort sig själva.
Citera
2024-01-23, 11:34
Medlem
Biggedys avatar
Fan Sara har utvecklats genom resans gång. Väldigt pedagogisk, konkret och verkar välutbildad inom detta område medan Patrik är som en dum jävla neandertalare. Alltid samma sak "dU hAr eTt SkEvT TäNdNiNgSmÖnStEr"

Börjar bli riktigt less på honom och hans eviga flåsande. Var han inte elitidrottare??

Jesus christ. Muta din mic och låt Sara prata.
.
Citera
2024-01-23, 12:17
Medlem
Citat:
Förmodligen är det som dom säger, han hade äcklat sig mot nå småtjejer på byn och tillslut var det några som fick nog och tog tag i saken själva

Här finns rättegången o lyssna på om du e intresserad
https://youtube.com/watch?v=Jr2UPVqTf-o&pp=ygUSRHVtcGVuIHLDpHR0ZWfDpW5n

Har lyssnat på hela rättegången tidigare.
Citera
2024-01-23, 12:20
Medlem
Citat:
Trams!

Jag är för dödsstraff i vissa fall, gäddäckel t ex. De slutar aldrig, de bara fortsätter skapa fler offer!

Ok, medeltiden!
Citera
2024-01-23, 12:48
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Trams!

Det löser ingenting, det föds nya pedofiler
Citera
2024-01-23, 13:46
Medlem
DenimDemons avatar
Senaste nappet (#352) följer Sara och Patrik med gäddan genom lagret till fikarummet och filmar. Något jag gissar att chefen i butiken kan ha starka invändningar mot. Brukar det inte vara förbud mot fotografering/filma på sådana platser?

Med det sagt tycker jag självklart Sara och Patrik gör rätt i att följa med missfostret. Men skulle handlaren hypotetiskt kunna vidta åtgärder mot tex kamerabruk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in