2023-11-30, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Visst de kastar inte ut något utan att ha på fötter, men, det är vida känt hur de agerar, bland de som läser, och det går för en med ambition, att bråka sig till en uthängning, speciellt då det går fort till ibland och de är inte alltid så noga. De såg bajs på en bild, då det var en skugga, och personen benämns här med bajs i sitt namn. Så det är inte 100 i IQ, när det går fort och de inte hinner tänka efter. Med planering och medhjälpare går det absolut att trolla dem. Och Dumpen har aldrig erkänt något fel under de drygt 300 uthängningar, skulle de hänga ut felaktigt skulle de aldrig erkänna. Detta är den stora skillnaden mot rättsväsendet, där korrigerar de eventuella felaktigheter. Har Sara erkänt att hon såg bajs i syner, nej.

Är Dumpen gud eller djävulen, snarast nog djävulen för de inleder personer i frestelse. Gud förbjuder inte människor att ha behov, men att agera ut vissa behov, enligt gud får man inte leda någon i frestelse, då är man i maskopi med djävulen.

Sverige var först med sexköpelagen, och de har jobbat hårt om andra lagar med sex som signum. Men de struntar i mänskliga rättigheter angående barn och häktar de längre och med hårdare restriktioner än de framtagna rättigheterna. Det är så att Sverige har komplex, vi satsar på sådant vi kan få förstaplaceringar på, förpackningsåtervinning o.s.v. på sådant vi inte kan nå förstaplaceringar har Sverige inga ambitioner för.

Jodu nu är det ju som så att Dumpen har aldrig kallat någon vid konstiga namn utan det är VI här på Flashback som ger gäddorna namn.Det är viktigt att klargöra.

Dumpen agerar korrekt. Men inte vibpöbeln härinne lär dig skilja på den saken.
Citera
2023-11-30, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Men det är ju inte vattentätt. Mannen kanske sitter i bilen och bara åker iväg eftersom han ser kanske en man och tänker att det är ett argt ex som är arg för att han skrivit med hans tjej eller något.

Dumpen hänger ju ut män som de inte snackat med personligen, som han i Gävle.

En man kan vara eljest/efterbliven, autistisk eller vad som helst och ej kunnig nog att förklara sig eller ens förstå hela situationen att han blivit lurad dit och blivit utmålad som pedofil. Han kanske till och med tar lång tid innan han märker att han finns på Dumpen, om han någonsin märker. Det kanske är en sån person som sitter ensam och aldrig träffat någon.

Det begriper du väl själv hur fel det kan gå.

Nä jag begriper inte hur det kan bli fel!

Dumpen är väldigt noga i sitt arbete och jag tror att chansen är mikroskopisk att bli felaktigt uthängd.

Däremot är vissa gäddor ivriga i att skydda sig själva och nämner feluthängningar i sina försök att rentvå sig själva. Kan du då visa mig vilken gädda som blivit felaktigt uthängd då är du snäll.
Jag vill se vilken gädda som är oskyldig.
Citera
2023-11-30, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja blir man lurad och uthängd fast man är oskyldig så gör man naturligtvis en polisanmälan. Man springer inte bara därifrån och gömmer sej.
Tror Dumpen är noga med att allt blir rätt.

Det är ju självklart att om man blir konfronterad med något sådant som Dumpen så skulle iallafall jag bli skitarg inte på SoP utan att någon har utgivt sig för att vara mig.

Skulle röja runt som en jävul och absolut inte åka därifrån.

Det går ju alltid att bevisa ifall man är oskyldig.

Det är bara de uthängda gäddorna som påstår att man kan bli oskyldigt uthängd.
Citera
2023-11-30, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja blir man lurad och uthängd fast man är oskyldig så gör man naturligtvis en polisanmälan. Man springer inte bara därifrån och gömmer sej.
Tror Dumpen är noga med att allt blir rätt.

Givetvis är det så! Det skulle vara en katastrof om de hängde ut en oskyldig så jag är säker på att de gör ALLT som går för att vara säkra på att det blir rätt.
Citera
2023-11-30, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Rätta mig om jag har fel men var det inte så att Patrik Sjöberg väntade med att hänga ut sin styvfar Viljo Nousiainen tills denne avlidit ?

Är det i så fall inte jävligt praktiskt att kunna göra det oemotsagd ? För mig betyder det att man ska ta KokainPatriks anklagelser mot Nousianen med stor skepsis eftersom denne knappast kan ge sin version.

En kolatorsk som slagit sig samman med en hora, uteliggare och missbrukare bör nog med automatik tas med stor misstänksamhet.

Men erkänn att de gör ett bra jobb trots sina bakgrunder!

Man kan alltid räta upp sina liv och göra rätt såsom SoP har gjort.

Över 300 potentiella våldtäktsmän har de spårat upp och publicerat. Inte illa av en kolatorsk och en hora samt uteliggare och missbrukare.

Det finns ju en anledning till varför de hamnade där och nu försöker de ju se till att andra barn inte råkar illa ut.

Det är en jävla revansch skulle jag säga.
Citera
2023-11-30, 07:24
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Hur vet du det? Hur kan du veta att de fått tag på 100% av de uthängdas telefonnummer och att alla ställt upp att prata?

Dom säger själva att dom vill vara helt säkra på att dom tagit rätt person, dom blurrade en kvinna för ett tag sedan som dom int var helt säkra på just av den anledningen
Citera
2023-11-30, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanninger
Har du bakgrundsinfo gällande Sara Nilssons tidigare domar? 33-34 stycken var det va i belastningsutdraget? Någon som har lust och ladda upp domarna?

Borde väl vara av allmänintresse och vikt och ta reda på bakgrunden om personen som är ansvarig utgivare för Dumpen?

(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Citera
2023-11-30, 08:08
Medlem
Igår hittade vi en gädda som flyttat. Innan dagens slut var nya grannar, arbetsgivare och till och med några butiker i närområdet informerade.

Ni gäddor kan glömma att bli bortglömda!
Citera
2023-11-30, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Men erkänn att de gör ett bra jobb trots sina bakgrunder!

Man kan alltid räta upp sina liv och göra rätt såsom SoP har gjort.

Över 300 potentiella våldtäktsmän har de spårat upp och publicerat. Inte illa av en kolatorsk och en hora samt uteliggare och missbrukare.

Det finns ju en anledning till varför de hamnade där och nu försöker de ju se till att andra barn inte råkar illa ut.

Det är en jävla revansch skulle jag säga.

Tveksamt. Man må tycka hur illa som helst om peddosar, vilket även jag gör, men man måste komma ihåg att de inte hunnit begått något brott när de hängs ut. De har inte heller dömts för något.

Jag vill inte skydda de som söker barn för sex men samtidigt kan vi inte ha en ordning där Kola-Patrik & Hor-Sara agerar både fomare, jury och bödel. Då kan vi lila gärna gå över till lynchmobbar.

De har dessutom minst tre självmord på sitt samvete. Vilket de tar med en klackspark och säger sig helt sakna ansvar.

Glöm inte heller att Hor-Sara själv högst frivilligt utnyttjade män när hon för glatta livet knullade ihop pengar till sitt knarkande.
Senast redigerad av Snorrelino 2023-11-30 kl. 10:01.
Citera
2023-11-30, 12:02
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Tveksamt. Man må tycka hur illa som helst om peddosar, vilket även jag gör, men man måste komma ihåg att de inte hunnit begått något brott när de hängs ut. De har inte heller dömts för något.

Jag vill inte skydda de som söker barn för sex men samtidigt kan vi inte ha en ordning där Kola-Patrik & Hor-Sara agerar både fomare, jury och bödel. Då kan vi lila gärna gå över till lynchmobbar.

De har dessutom minst tre självmord på sitt samvete. Vilket de tar med en klackspark och säger sig helt sakna ansvar.

Glöm inte heller att Hor-Sara själv högst frivilligt utnyttjade män när hon för glatta livet knullade ihop pengar till sitt knarkande.

Några av dom är dömda sedan tidigare och andra inte

INGEN har påstått att dom som söker barn i sexuellt syfte har begått något brott, dom blir stoppade innan ett brott hunnit begåtts och uppmanas att söka hjälp innan ett offer (och därmed en kriminell gärning) hunnit skapats

Dumpen varken dömer eller avrättar någon utan jobbar för att få potentiella och riktiga förövare att söka hjälp i tid så int ngt barn behöver bli kontaktad o få kukbilder dom inte har efterfrågat

Varför dessa personer tagit sina liv kan nog ingen svara på, men att personer som har ett sexuellt intresse för barn mår dåligt när dom blir avslöjade är int så konstigt, dom hade eventuellt även tagit sina liv om dom blivit avslöjade på annat sätt så det kan vi inte veta
Citera
2023-11-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Igår hittade vi en gädda som flyttat. Innan dagens slut var nya grannar, arbetsgivare och till och med några butiker i närområdet informerade.

Ni gäddor kan glömma att bli bortglömda!

Mycket bra!! De ska inte få försvinna in i glömskans mörker.
Vi har ingen lag som skyddar barnen än men driftiga personer gör ett bra jobb.
Citera
2023-11-30, 12:43
Medlem
Citat:

Det kan fan inte vara lätt att tvinga sig själv att ligga med okända män för pengar... Dessa män är svin men hon gjorde det hon var tvungen till tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in