2024-01-23, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Är det ett äkta klipp?

Svårt att veta med AI och deepfakes. Jag litar inte på videoklipp på varken Trump eller Biden.
Citera
2024-01-23, 10:12
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Svårt att veta med AI och deepfakes. Jag litar inte på videoklipp på varken Trump eller Biden.
Och det där klippet på Trump tycker jag är extremt.
Citera
2024-01-23, 10:21
Medlem
M.Muratis avatar
Citat:
Ja, han är extrem. Han gjorde ett snarlikt; "ding, ding, bing, bong, whoosh" utspel för bara en vecka sedan också. Jag skrattade onekligen rätt hårt när det visades upp på the late show med Stephen Colbert.

Men jag kanske bara drömde detta?

https://twitter.com/HeyGen_Official/status/1747697831207485541
Citera
2024-01-23, 10:27
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Murati
Ja, han är extrem. Han gjorde ett snarlikt; "ding, ding, bing, bong, whoosh" utspel för bara en vecka sedan också. Jag skrattade onekligen rätt hårt när det visades upp på the late show med Stephen Colbert.

Men jag kanske bara drömde detta?

https://twitter.com/HeyGen_Official/status/1747697831207485541
Försöka vara tydlig med vad du menar är fejk och äkta. Om du svamlar om det kommer jag inte fästa mycket vikt vid dina länkar. Klarspråk tack.
Citera
2024-01-23, 13:08
Medlem
Jag är inte med alls idag. Pågår rösträkning eller vad händer?

Marcus Oscarsson ser ut att gilla Haley, skulle han inte försöka vara neutral?
Citera
2024-01-23, 13:09
Medlem
M.Muratis avatar
Citat:
Är det ett äkta klipp?

Citat:
LOL. Värt en repris, fast denna gång är avsändaren "kommunisterna" på MSNBC.
‘I can’t unsee that’: Mika reacts to Trump’s odd ‘ding, boom’ comment
Helt väck i skallen är han. Att han är en sexförbrytare som är på väg att gå i personlig konkurs gör inte saken bättre precis.
Citera
2024-01-23, 13:11
Medlem
Jag såg något klipp på att Trumpen ansåg vissa TV-kanaler och hornalister var mycket oärliga. "Jag skulle vilja vara diktator för en dag".....

presenterades som att Trumpen sagt: "Jag skulle vilja vara diktator".....

För övrigt tycker jag inte Haley gjort särskilt gott intryck på mig.
Citera
2024-01-23, 13:14
Medlem
Citat:
Mycket troligt blir det Trump som blir Republikanernas kandidat.

Kommer Trump banga debattera mot Biden?

Biden är antagligen inte så pigg på att debattera han heller...

Blir det några debatter alls tror ni?

Debatter mellan Trumpen och Bidén funkar inte tyvärr. Vi såg ju det vid förra valet. Och det hjälper inte att styra upp heller.
Citera
2024-01-23, 13:23
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag såg något klipp på att Trumpen ansåg vissa TV-kanaler och hornalister var mycket oärliga. "Jag skulle vilja vara diktator för en dag".....

presenterades som att Trumpen sagt: "Jag skulle vilja vara diktator".....

För övrigt tycker jag inte Haley gjort särskilt gott intryck på mig.

Han sa ju i en intervju att han skulle vara en diktator första dagen på jobbet om han blev president igen, har för mig att det var med Hannity.
Citera
2024-01-23, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Han sa ju i en intervju att han skulle vara en diktator första dagen på jobbet om han blev president igen, har för mig att det var med Hannity.

OK!!! Allt han säger förvanskas.

Det är ett obehagligt debattklimat i USA.
Citera
2024-01-23, 14:43
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
OK!!! Allt han säger förvanskas.

Det är ett obehagligt debattklimat i USA.
Dock vet vi redan att det kommer inte stanna vid en dag, utan när donalds säger sånt här, så är det hans innersta önskan.
Och även utan det citatet, så skulle jag tveklöst säga donalds vill vara diktator och inte behöva bry sig ett jävla skit om nått.
Och med tanken på hur bra diktatorer var/är och sen hens ledarstil som är den samma och du ska faan inte komma berätta för mig vad jag ska göra.
Och en klassiker och när det kommer till sjukdomar, så tror även dessa personer att de vet allt och det har vi ju sett också.

Dock sade donalds hen ville vara en diktator för en dag, men sån skräp media som MSNBC eller FOX.
Så tar dom sig såna här friheter, MSNBC ibland och FOX ofta.
Citera
2024-01-23, 15:40
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Dock vet vi redan att det kommer inte stanna vid en dag, utan när donalds säger sånt här, så är det hans innersta önskan.
Och även utan det citatet, så skulle jag tveklöst säga donalds vill vara diktator och inte behöva bry sig ett jävla skit om nått.
Och med tanken på hur bra diktatorer var/är och sen hens ledarstil som är den samma och du ska faan inte komma berätta för mig vad jag ska göra.
Och en klassiker och när det kommer till sjukdomar, så tror även dessa personer att de vet allt och det har vi ju sett också.

Dock sade donalds hen ville vara en diktator för en dag, men sån skräp media som MSNBC eller FOX.
Så tar dom sig såna här friheter, MSNBC ibland och FOX ofta.
"Dock vet vi redan" att du är TDS-skadad så ditt dagliga postande är betydelselöst.

Diktatorer går efter ens politiska motståndare med rättsväsendet. Stalin mao biden t.ex.

Trump säger att han vill vara diktator för en dag för att trigga woke personer som dig som inte kan uppfatta humor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in