2023-12-31, 14:33
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Varför är horset segt nuförtiden
Märkt det jag med. Är som hasch i konsistensen samt att man behöver ingen syra för att lösa. Kvaliteten tycker jag dock har gått upp en aning sista tiden. Men varenda jävla kran verkar ta ledigt just över nyår.
Dom har bra avtal med sitt fack antar jag
Citera
2024-01-07, 14:32
Medlem
Detta är ta mig fan mitt livselixir. Om jag hade tillräckligt mycket heroin för att det aldrig skulle tagit slut skulle jag valt att bli sprutnarkoman utan att tänka. Allt blir bra med heroin. Tanken på att ha så mycket att det aldrig tagit slut är en tanke jag misshandlar mig själv med alldeles för mycket..

Jag behöver inte kärlek i form av flickvän, det är totalt överskattat. Vill ha heroin. Det är som en filt rent psykiskt. Finns ingenting bättre än att vakna på morgonen, röka heroin sedan lägga sig ner och somna om. Eller slå på en film. Livet är så fruktansvärt meningslöst och har så varit långt innan drogerna kom in i bilden. Jag BEHÖVER detta för att stå ut. Har inte Norge legaliserat att ge heroin till missbrukare? I så fall funderar jag nästan på att flytta.

Jag + Heroin=sant.

Hatar min kran på ett sätt. Det är standard heroin men ändå 1000 kronor per gram. Han tjänar något så fruktansvärt på det. Ska kosta 600 per gram, max 700, för den typen av standard heroin. Men jag känner ingen annan.

Tänk att någon gång få smaka riktigt kvalité heroin...
Senast redigerad av ADD-jag 2024-01-07 kl. 14:36.
Citera
2024-01-07, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Detta är ta mig fan mitt livselixir. Om jag hade tillräckligt mycket heroin för att det aldrig skulle tagit slut skulle jag valt att bli sprutnarkoman utan att tänka. Allt blir bra med heroin. Tanken på att ha så mycket att det aldrig tagit slut är en tanke jag misshandlar mig själv med alldeles för mycket..

Jag behöver inte kärlek i form av flickvän, det är totalt överskattat. Vill ha heroin. Det är som en filt rent psykiskt. Finns ingenting bättre än att vakna på morgonen, röka heroin sedan lägga sig ner och somna om. Eller slå på en film. Livet är så fruktansvärt meningslöst och har så varit långt innan drogerna kom in i bilden. Jag BEHÖVER detta för att stå ut. Har inte Norge legaliserat att ge heroin till missbrukare? I så fall funderar jag nästan på att flytta.

Jag + Heroin=sant.

Hatar min kran på ett sätt. Det är standard heroin men ändå 1000 kronor per gram. Han tjänar något så fruktansvärt på det. Ska kosta 600 per gram, max 700, för den typen av standard heroin. Men jag känner ingen annan.

Tänk att någon gång få smaka riktigt kvalité heroin...

Jag håller tyvärr med opiaterna är det enda som på riktigt får en att må bra, men du har aldrig prövat metadon eller Sub genom laro då? Kan vara värt ett försök
Citera
2024-01-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sistaforsoket..
Jag håller tyvärr med opiaterna är det enda som på riktigt får en att må bra, men du har aldrig prövat metadon eller Sub genom laro då? Kan vara värt ett försök

Är inte fysiskt beroende så det har känts dumt att göra. Jag klarar att vara periodare.
Citera
2024-01-09, 15:30
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistaforsoket..
Till er som fortfarande går på jonket är risken stor idag i Sverige att det är fentanyl i? I USA verkar det snarare som att det KAN finnas lite spår av horse i fentanylet men har det börjat komma mer och mer i vårat avlånga land?

Nej, och nej.
Citera
2024-01-15, 19:57
Medlem
Stor-Franks avatar
Vad har hänt med priset på jonket?
Är det bara i min krets eller har det blivit dyrare?
Har hållt mig borta relativt länge men för några år sen så fick jag tag på billigare än vad det verkar kosta nu.
Då kunde jag köpa för 500kr/g från en kille som skickade från skåne. Tror han gav så lite som 300kr/g.

Nu verkar dom flesta vilja ha 1000kr/g.
Tycker det är ocker. För 20år sen gav jag 1 lax/g men då var (nästan) alla droger dyrare.

Gäller det här överallt eller är det bara jag som blir lurad?
Kan säga att kvaliteten har varit istort sätt samma u alla år.
Mvh
Citera
2024-01-21, 18:56
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Har hållt mig borta relativt länge men för några år sen så fick jag tag på billigare än vad det verkar kosta nu.
Då kunde jag köpa för 500kr/g från en kille som skickade från skåne. Tror han gav så lite som 300kr/g.

Tycker det är ocker. För 20år sen gav jag 1 lax/g men då var (nästan) alla droger dyrare.

Mvh

Känns som att priserna på alla droger har gått upp. Lyckan när någon kran får in varor för dom gamla priserna är obeskrivlig.

Jag vet inte om det är kranarna som jävlas med en och höjer priserna bara för att dom kan, eller om det faktiskt är torka och helt enkelt dyrare för dom att få in saker nu.

Hemskt är det i alla fall. Blir bara dyrare och dyrare att knarka.. kanske en anledning till att lägga av? Förmodligen inte
Citera
2024-01-22, 17:59
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Känns som att priserna på alla droger har gått upp. Lyckan när någon kran får in varor för dom gamla priserna är obeskrivlig.

Jag vet inte om det är kranarna som jävlas med en och höjer priserna bara för att dom kan, eller om det faktiskt är torka och helt enkelt dyrare för dom att få in saker nu.

Hemskt är det i alla fall. Blir bara dyrare och dyrare att knarka.. kanske en anledning till att lägga av? Förmodligen inte
Du har en poäng men samtidigt är tjacket billigare nu än det va i början på 2000.
Tjacket håller dock sämre kvalitet nuförtiden imo.
Jag har inget emot att betala 1000kr för ett g dunderjonk men det är 1000kr för samma kvalitet som kosta hälften så mkt för 3år sen.

Men såklart, kranarna tar ju betalt vad folk är villiga att betala. Man får åka till större städer o handla om man blir sugen antar jag
Citera
2024-01-22, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Är inte fysiskt beroende så det har känts dumt att göra. Jag klarar att vara periodare.

Imponerande det är inte många som klarar, fortsätt försök hålla det så. Det var längesen jag tog nu men en del av mig tror att jag skulle kunna börja ta det periodvis utan att gå ner mig, kan också bara vara önsketänkande. Har dock brutit alla kontakter sen länge så även om jag vill kan jag inte, kanske lika bra..
Citera
2024-01-23, 11:31
Medlem
Citat:
Du har en poäng men samtidigt är tjacket billigare nu än det va i början på 2000.
Tjacket håller dock sämre kvalitet nuförtiden imo.
Jag har inget emot att betala 1000kr för ett g dunderjonk men det är 1000kr för samma kvalitet som kosta hälften så mkt för 3år sen.

Men såklart, kranarna tar ju betalt vad folk är villiga att betala. Man får åka till större städer o handla om man blir sugen antar jag

De har varit torka på västkusten över 2 veckor nu, och dom som åker ner och hämtar i Skåne tar ut överpriser bara för att dom kan tyvärr även fast dom hämtar för samma pris som vanligt.
Citera
2024-01-23, 14:18
Medlem
Citat:

Mvh

100kr per 0.1 här, dvs 1000kr / G. Förjävligt. Minns på gamla flugsvamp tog någon som hade standard jonk 600 per G som bara blev billigare ju mer du köpte - sedan fanns där riktigt bra kvalité för 8-900 per G
Citera
2024-01-23, 15:07
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
De har varit torka på västkusten över 2 veckor nu, och dom som åker ner och hämtar i Skåne tar ut överpriser bara för att dom kan tyvärr även fast dom hämtar för samma pris som vanligt.
Okok då är det inte bara här alltså.
Tack för info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in