2024-01-23, 08:21
Medlem
Ju mer man läser dessa landsförrädares (NMR) inlägg och artiklar så klarnar en bild, ett toppskikt som styr, samtliga, näst intill samtliga under toppskiktet är på en särskoleelevs nivå (ser man bla i kommentarerna här på FB) man predikar bla numera om klanstrukturer likt de extremislamister lever under, man skall enbart lita på släkten klanen, dvs man förespråkar indirekt tex kusingifte (inavel).
Och även därmed naturligtvis kvinnoförtryck.

Troligtvis mjölkar även toppskiktet undersåtarna på pengar tex i form av medlemsavgifter osv, undersåtarna betalar gladeligen enbart för att få ingå i en ”gemenskap” som de ju inte har i övriga samhället, man ser klart och tydligt sekttendenser!
Utåt sett målas bilden upp av att man är någon slags frihetskämpar som undersåtarna hjärntvättats att gå på, men i själva verket utnyttjar man mentalt svaga individer för sitt egna syfte.
Tidigare domar för våldshandlingar visar även ett flockbeteende, man attackerar ensamma människor i flock exakt som invandrare alltid gör, dvs man är extremt fega och rädda utanför flocken, detta visar ju även en mental svaghet naturligtvis!
Summering då!
En liten klick utnyttjar mindre begåvade pojkar som söker grupptillhörighet, ett muslimskt klantänk växer sig starkare med inavel osv som det innebär, till och med såpas att man frekvent umgås och gör div mediala program tillsammans med islamister!
Citera
2024-01-23, 09:18
Medlem
2023 var ett katastrofår för Näste 3.

https://antifa.se/2023/12/29/afa-skane-arsrapport-over-nmrs-aktiviteter-och-aktivister-i-naste-3-2023/
Precis som vi förutsåg i förra årets summering har aktiviteterna i Skåne och Blekinge minskat både i kvalitet och antal.
Vad säger det om Daniel "Lindbergs" ledarskap? Kul att han bytte till samma namn som ledaren Simon Lindberg. Min ära heter trohet.

Röster om att Malvå ska ta över har börjat höras...
Citera
2024-01-23, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

https://antifa.se/2023/12/29/afa-skane-arsrapport-over-nmrs-aktiviteter-och-aktivister-i-naste-3-2023/
Precis som vi förutsåg i förra årets summering har aktiviteterna i Skåne och Blekinge minskat både i kvalitet och antal.
Vad säger det om Daniel "Lindbergs" ledarskap? Kul att han bytte till samma namn som ledaren Simon Lindberg. Min ära heter trohet.

Det var lågt till och med för dig att länka till vad den ensamma autisten som numera driver Antifas sida skriver...

Aja de flesta, säkert inklusive dig själv, vet ju att man ska ta allt som skrivs där med 30 kg salt. Tror inte det publicerats en enda artikel där sen AFA:s kraftiga nedgång för några år sen, som inte innehåller med gissningar och lögner än faktisk research och sanning.
Citera
2024-01-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10

Näste 3 är kufarnas högborg. Inte så förvånande att det går åt helvete där.

Deras valsatsning måste gå till historien som den mest misslyckade och patetiska på länge. De "tuffa" motståndsmännen lyckades misshandla bland annat en tonårstjej i jakt på ett kommunalt mandat.

Vad blev då resultatet ? Organisationen fick totalt 26 röster i valet till Örkelljungas kommunfullmäktige.
Citera
2024-01-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagepamingrind
Näste 3 är kufarnas högborg. Inte så förvånande att det går åt helvete där.

Deras valsatsning måste gå till historien som den mest misslyckade och patetiska på länge. De "tuffa" motståndsmännen lyckades misshandla bland annat en tonårstjej i jakt på ett kommunalt mandat.

Vad blev då resultatet ? Organisationen fick totalt 26 röster i valet till Örkelljungas kommunfullmäktige.

De tuffa Antifa Skåne flydde platsen och lämnade ett par med en tjej och en kille ensamma där efter de tillsammans vandaliserat valpropaganda. Dessa tillrättavisades som sig bör med pack som beter sig illa, men allra helst hade ju fajten tagits med de fega Antifa.
Citera
2024-01-23, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
De tuffa Antifa Skåne flydde platsen och lämnade ett par med en tjej och en kille ensamma där efter de tillsammans vandaliserat valpropaganda. Dessa tillrättavisades som sig bör med pack som beter sig illa, men allra helst hade ju fajten tagits med de fega Antifa.
I andra trådar skriver du att Antifa inte har någon gatunärvaro och nu finns de helt plötsligt i en liten håla som Örkelljunga?! Helt otroligt. Låt mig gissa att NMR inte lyckades fånga dessa på någon bild?

Kanske låter det bara bättre ur ett PR-perspektiv att "AFA" spökade runt hörnet och gjorde Marcus Hansson så pass rädd att han vara tvungen att misshandla en 16-årig tjej?
Citera
2024-01-23, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagepamingrind
I andra trådar skriver du att Antifa inte har någon gatunärvaro och nu finns de helt plötsligt i en liten håla som Örkelljunga?! Helt otroligt. Låt mig gissa att NMR inte lyckades fånga dessa på någon bild?

Kanske låter det bara bättre ur ett PR-perspektiv att "AFA" spökade runt hörnet och gjorde Marcus Hansson så pass rädd att han vara tvungen att misshandla en 16-årig tjej?

Nej, de har ingen gatunärvaro som i att de är farliga och ställer till problem på gatorna, men att samla några maskerade kids som river ner valaffischer kräver inte heller någon direkt gatunärvaro.

Dessutom är det 1,5 år sen nu - 1,5 jävligt tuffa år för Antifa där de tynat bort ytterligare.

Meningsutbytet tidigare mellan dessa antifjantar och en aktivist en kort stund innan finns dokumenterat. Det är inget snack om att minst en av dessa tillhör Antifas inre krets.

Som sagt, beter sig en 16-årig tjej som ett pack så förtjänar också hon en tillrättavisning. Det uppskattar väl ni i vänstern att alla behandlas någorlunda lika oavsett kön?

Mest otroligt är det att du dedikerar ditt liv åt en organisation som du försöker lura i folk är död.
Senast redigerad av KillGoldstein 2024-01-23 kl. 17:53.
Citera
2024-01-23, 18:16
Avslutad
Citat:
Nej, de har ingen gatunärvaro som i att de är farliga och ställer till problem på gatorna, men att samla några maskerade kids som river ner valaffischer kräver inte heller någon direkt gatunärvaro.

Dessutom är det 1,5 år sen nu - 1,5 jävligt tuffa år för Antifa där de tynat bort ytterligare.

Meningsutbytet tidigare mellan dessa antifjantar och en aktivist en kort stund innan finns dokumenterat. Det är inget snack om att minst en av dessa tillhör Antifas inre krets.

Som sagt, beter sig en 16-årig tjej som ett pack så förtjänar också hon en tillrättavisning. Det uppskattar väl ni i vänstern att alla behandlas någorlunda lika oavsett kön?

Mest otroligt är det att du dedikerar ditt liv åt en organisation som du försöker lura i folk är död.
Otroligt om det nu finns "dokumenterat" att NMR inte lagt upp något. Varken filmer eller bilder. Inte heller någon uthängning av personen som ska "tillhöra Antifas inre krets" enligt dig. Rena påhitt utan belägg med andra ord.

Lyssnar man på förhöret med Marcus Hansson så kan han inte heller redogöra för att det ska ha varit någon från AFA där. Däremot vittnar han om att någon vid en busshållplats sagt att NMR hade en pedofil i sin valsatsning. Även om NMR gillar pedofiler och kvinnomisshandlare så verkar lokalbefolkningen i Örkelljunga inte göra det.

Vem kan den utpekade pedofilen vara? Jag gissar på Denn*s Sval*s. Så kufen Marcus Hansson misshandlar alltså en 16-årig tjej i försvar för sin pedofilanklagade kamrat som varit misstänkt och häktad för våldtäkter flera gånger.
Senast redigerad av spooke 2024-01-23 kl. 18:20.
Citera
2024-01-23, 19:19
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Nordfront står ofta rätt geopolitiskt ja inte minst Israel-Palestina men svenskarna behöver inspireras av andra europeiska kulturers maffialiknande strukturer. Varför? För att det är genomgående mänskligt och något som funnits även bland dagens svenskars förfäder. Man har varit lojal till sin klan och levt patriarkalt. Man har inte levt som en ensam jävla ö där killarna spelar dataspel och tjejerna har en misstags-unge som växer upp med styvpappa. Det vore extremt fördelaktigt på absolut alla vis om varenda svensk dödsnazist idoliseade Gudfaderntrilogin för det behandlar en utsatt etnisk minoritet (som svenskar är idag) som värnar om sina egna (familj och släkt före alla andra, i andra hand landsmän och ingifta, i tredje hand affärskompanjoner), de italienska invandrarna är konservativa och tribala. Detta fattas svenskar idag och svenskar kommer dö ut till följd av just det, inte till följd av invandring. Du som är en barnlös kvinna i glesbygd fattar förstås inte detta men försök se det ur ett större perspektiv.
Varför alltid den där sista meningen, era jävla as? Jag är förresten uppväxt i Sveriges femte största tätort, vilken också ligger väldigt nära huvudstaden Stockholm.

Jag skulle kanske tycka att Gudfadern-triologin var bättre om jag såg om den, men minns i alla fall att jag upplevde den som extremt överskattad då jag såg den. Gudfadern är ju ansedd som världens kanske bästa film. Francis Ford Coppolas dotter, Sofia Coppola, har enligt mig gjort en mycket bättre film än vad hennes pappa någonsin har gjort. Lost In Translation är en alldeles underbar film. Blev helt kär första gången som jag såg den.

https://www.youtube.com/watch?v=lpOdAHwRnXY

Gillar i alla fall när Radio Nordfront-gänget pratar om musik och film, även om jag inte alltid har samma smak som dem.

Riktigt intressant "Veckans fråga" på Nordfront den här veckan. Jag röstade på Katerina Janouch. En debatt mellan den där kontrajihadistiska judinnan och Radio Nordfront-gänget hade helt säkert blivit superintressant!
Citera
2024-01-23, 19:20
Avslutad
Citat:
Med din och andras panik här är det rätt uppenbart att ni själva också vet det jag vet och håller med om att det var jävligt pinsamt av er.

Ge mig någon info jag vill ha i PM så ska du få se vilka bevis jag sitter på.
Ja det är nog många som har panik över att Marcus Hansson misshandlade en 16-årig flicka förra valrörelsen och fick skaka galler. ZOG darrar.
Citera
2024-01-23, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Ja det är nog många som har panik över att Marcus Hansson misshandlade en 16-årig flicka förra valrörelsen och fick skaka galler. ZOG darrar.

Mmm det var nog det jag menade....

Men du, eftersom att du inte svarade i andra tråden, ljuger du medvetet om NMR:s styrka eller är du efterbliven? Det är nämligen omöjligt att man är så besatt som du är av en obetydlig rörelse...
Citera
2024-01-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Otroligt om det nu finns "dokumenterat" att NMR inte lagt upp något. Varken filmer eller bilder. Inte heller någon uthängning av personen som ska "tillhöra Antifas inre krets" enligt dig. Rena påhitt utan belägg med andra ord.

Lyssnar man på förhöret med Marcus Hansson så kan han inte heller redogöra för att det ska ha varit någon från AFA där. Däremot vittnar han om att någon vid en busshållplats sagt att NMR hade en pedofil i sin valsatsning. Även om NMR gillar pedofiler och kvinnomisshandlare så verkar lokalbefolkningen i Örkelljunga inte göra det.

Vem kan den utpekade pedofilen vara? Jag gissar på Denn*s Sval*s. Så kufen Marcus Hansson misshandlar alltså en 16-årig tjej i försvar för sin pedofilanklagade kamrat som varit misstänkt och häktad för våldtäkter flera gånger.
Inte första gången den där Denn*s blir utpekad som pedofil. Verkar vara allmänt känt i Örkelljunga. Det hände även flera månader innan artikeln om Denn*s publicerade på AFA:s hemsida.

(FB) NMR:are blir kallad pedofil i kassan på lokala Coop - börjar slåss (Maj, 2022)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in