Citat:
Ursprungligen postat av
TheDudeIsHere
Finns det Fup? Vore intressant att veta vem den äldre knäppisen är. Verkar lite instabil att börja bråka i en kassakö.
Det var en jävla alkis/ uteliggare.
Såg rättegången. Gubben som fick stryk kunde knappt prata av alkis skadan han dragit till sig.
Enligt videon som visades på rättegången så syns alkis säga ngt till nazisten och då vänder nazisten sig, går ca 2 meter och slår gubben. Nazisten sa att alkis stod precis bakom och när han kände obehag så slog han i försvar.
Videon visar annat. Kassören som vittna sa att alkisen hade sagt under köp vid kassan att passa sig från pedofilen. Då hörde nazisten detta.