2024-01-22, 11:03
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryssman
Misstänk det du. Efter 7 år av hatkampanj regisserad av den korrupta massmedian i USA, efter flera åtalsförsök, efter ett BLM-krig i USA, så är Trump kvar och vinner. 2024 är hittills ett roligt år när saker och ting går Trumps väg. Han har inte knäckts efter 7 år och efter 4 år på presidentposten så han borde inte braka ihop nu när han inte gjort det tidigare.

Jag tror också att Trump har goda chanser att vinna om 10 månader, men hans sviktande mentala hälsa och tilltagande förvirring kommer ändå inte att påverka hur de som röstar på Trump resonerar dvs det är en ickefråga.
Citera
2024-01-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Hon ska inte hålla käft. Och vad beträffar PATTARNA......ÄHMEN FÖR FAN. Den sista idioten har ännu inte skrivit på Flashback. Eller har gjort det.

Hon skall naturligtvis inte bråka inbördes. Dom tillhör ju samma parti.

Jag var sen igår och såg först inte att De Santis har hoppat av.
Citera
2024-01-22, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Haggan Haley kan möjligen dra ett fåtal idependents till Trump-biljetten men kommer att skrämma bort långt fler MAGA. Dessutom kommer the swamp att mörda Trump omgående ifall han blivit val och har en globalisthora som de gillar som vp. Vicepresidentens viktigaste roll i en Trumpadministration är att han står för Trumps politik och har ledaregenskaperna att föra denna politik fram till nästa val i fall Trump skulle dö. De viktigaste punkterna är anti-krig, ekonomin och invandringen; därför skulle Tulsi Gabbard passa bra, eller någon annan MAGA-dam.

Ja vi får se vem han väljer. Det blir nog en kvinna.

Jag var sen i vändningarna igår och såg först inte att De Santis hoppat av.
Citera
2024-01-22, 12:37
Medlem
Det som talar mot Trump i själva presidentvalet kan vara det faktum att amerikanska börsen går bra för tillfället.

Mina USA-fonder har stigit bra.

Trump vill helst måla upp en bild över att allt går dåligt.

Men vänder börsen nedåt i sommar stärket det Trump.

Ja så konstig är det amerikanska politiska klimatet.
Citera
2024-01-22, 17:55
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Murati
Om nu detta var korrekt så önskar jag få en förklaring till varför han medverkade i ett katastrofalt town hall-möte med Fox. Är gamlingen så pass desperat att han slängt alla sina principer överbord eller?
Trump Fox News town hall disaster, friendly hosts can't save him
Det finns något som heter equal time rule din lilla nooob
Citera
2024-01-22, 18:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det som talar mot Trump i själva presidentvalet kan vara det faktum att amerikanska börsen går bra för tillfället.

Mina USA-fonder har stigit bra.

Trump vill helst måla upp en bild över att allt går dåligt.

Men vänder börsen nedåt i sommar stärket det Trump.

Ja så konstig är det amerikanska politiska klimatet.
Det är faktiskt så illa att donalds hoppas på en krasch på ekonomin.
Och jag gissar det är för hen ser det som en möjlighet att vinna valet, för USA verkar donalds skita i när det är ett hopp.
Citera
2024-01-22, 18:06
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Ja det var inte bara en liten felsägning. Tre gånger säger han 'Nikki Haley'.

Team Biden fattade ju inte Biden borde pensioneras.

Kommer Team Trump fatta att Trump måste slänga in handduken? Det kan ju gå snabbt utför för Trump.
Trump trollar media för att belysa det han vill, han vet att media tar varje chans av att skriva om honom.
Vad skrev media om det "felsägningen"? Nej Nikki hade inte ansvaret för säkerheten för j6 utan det var Nancy. Jaha så helt plötslig erkände media det, varför avstod hon 10000 trupper av Trump dagarna innan och varför raderade hon j6-kommitens arbete och bevis undrar vi fortfarande.
Trump börjar bli dement
Han tog gjorde ett fysiskt och psykiskt test för några månader sen och fick tipptopp resultat. Ska Trump behöva gör ett till innan Biden gör ett enda?
Citera
2024-01-22, 18:13
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och jag gissar det är för hen ser det som en möjlighet att vinna valet, för USA verkar donalds skita i när det är ett hopp.
Trump hoppas på att han inte blir en Herbert Hoover.
Trump om någon har varnat för det ekonomiska läget och om bristande åtgärder av Biden. Bidenomics funkar inte, det känner varje väljare när det är dags att betala.
Citera
2024-01-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Jag har gjort iakttagelser idag. Det verkar vara stigande priser över landet som gör att Joe Biden är impopulär.

Jag tror inte Trumpen hoppas på en börskrasch men han kan inte utnyttja att börsen går dåligt.
Citera
2024-01-22, 18:29
Medlem
Jag har gjort vissa iaktagelser idag.

1) Senaste rallyt tycks ha varit i Rochester Opera House. TV-kanalen MSNBC säger det var låg energi och att där fanns "tomma platser". Reportrarna och programledarna såg riktigt nöjda ut, dom verkade hata Trump?

2) Kanalen WMUR-TV talade om hög stämning och ett packat operahus. Man talade om säkerhet att alla inte kunde tas in. Man visade bilder på hur det såg ut, köer någon timme före rallyt.

3) Använder båda sidor lögnen som vapen?

4) Trumpen själv framhöll att han har en ledning över Joe Biden, han hänvisade till polls som jag inte kan hitta.

5) Denna gång nämnde han Biden, jag uppfattade det som "Crocked Joe Biden"....

6) Den Trumpfientliga kanalen ansåg att det var en helt annan entusiasm för Trump inför förra valet.

Min slutsats är att det är fördel Trump, man riktigt känner hur svensk massmedia bävar för framtiden. Men detta är bara mina personliga iakttagelser, jag kan ha fel.
Citera
2024-01-22, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Trump hoppas på att han inte blir en Herbert Hoover.
Trump om någon har varnat för det ekonomiska läget och om bristande åtgärder av Biden. Bidenomics funkar inte, det känner varje väljare när det är dags att betala.

Jag har tittat på vad Trump-supportrar säger. Dom skyller stigande priser på Biden-administrationen.

Det verkar vara det genomgående temat.
Citera
2024-01-22, 18:36
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag har gjort iakttagelser idag. Det verkar vara stigande priser över landet som gör att Joe Biden är impopulär.

Jag tror inte Trumpen hoppas på en börskrasch men han kan inte utnyttja att börsen går dåligt.
Det är vad donalds sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in