2024-01-21, 23:46
Medlem
Jag kollade "national polls" på sajten "Fivethirtyeight" nu ikväll och det är en förbluffande stor ledning för Trumpen. OBSERVERA det är NATIONAL POLLS.

Trumpen 66,2%

Haley 12,3%

De Santis 11,1%

Finns nog ingen chans att välta Trumpen. Frågan är istället vem som kan bli vicepresident-kandidat. Kanske går det att dämpa osämjan mellan Trumpen och Haley men hon ser tämligen platt ut.
Citera
2024-01-21, 23:51
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag kollade "national polls" på sajten "Fivethirtyeight" nu ikväll och det är en förbluffande stor ledning för Trumpen. OBSERVERA det är NATIONAL POLLS.

Trumpen 66,2%

Haley 12,3%

De Santis 11,1%

Finns nog ingen chans att välta Trumpen. Frågan är istället vem som kan bli vicepresident-kandidat. Kanske går det att dämpa osämjan mellan Trumpen och Haley men hon ser tämligen platt ut.
Det är relativt ointressant vem som blir vice. Trump kommer välja en grå nickedocka.

Visst, trump han ju dö närsomhelst av en Big Mac för mycket - och då kanske det blir viktigt vem som blir vice.
Citera
2024-01-21, 23:53
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oceandrive
Du har inte riktigt hängt med förstår jag, börja med att kolla in trumpens senaste månad av senila tal han hållt. Biden har ju inget med den här tråden att göra.
Flera felsägningar har jag nu sett exempel på.

Är det något mer än felsägningar som hänt?
Citera
2024-01-21, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det är relativt ointressant vem som blir vice. Trump kommer välja en grå nickedocka.

Visst, trump han ju dö närsomhelst av en Big Mac för mycket - och då kanske det blir viktigt vem som blir vice.

Nja egentligen skulle väl partiet bestämma. Det måste så klart vara en som inte hugger Trumpen i ryggen som väl Mike Pence har gjort när han fick fria händer.

Den där haggan Haley tror jag ändå blir ett bra val men hon får lära sig att hålla käft och (off topic) lite silicon skulle inte skada. Men det är bara min personliga åsikt.
Citera
2024-01-22, 00:14
Medlem
BREAKING!!! Enligt Expressen hoppar De Santis av och kommer att stödja Trumpen.

Jag hinner inte kontrollera om uppgifterna är korrekta.

Om detta är korrekt kan De Santis bli en given vicepresident-kandidat.
Citera
2024-01-22, 00:24
Medlem
Citat:
Nja egentligen skulle väl partiet bestämma. Det måste så klart vara en som inte hugger Trumpen i ryggen som väl Mike Pence har gjort när han fick fria händer.

Den där haggan Haley tror jag ändå blir ett bra val men hon får lära sig att hålla käft och (off topic) lite silicon skulle inte skada. Men det är bara min personliga åsikt.

Hon ska inte hålla käft. Och vad beträffar PATTARNA......ÄHMEN FÖR FAN. Den sista idioten har ännu inte skrivit på Flashback. Eller har gjort det.
Citera
2024-01-22, 00:54
Medlem
Citat:

Haggan Haley kan möjligen dra ett fåtal idependents till Trump-biljetten men kommer att skrämma bort långt fler MAGA. Dessutom kommer the swamp att mörda Trump omgående ifall han blivit val och har en globalisthora som de gillar som vp. Vicepresidentens viktigaste roll i en Trumpadministration är att han står för Trumps politik och har ledaregenskaperna att föra denna politik fram till nästa val i fall Trump skulle dö. De viktigaste punkterna är anti-krig, ekonomin och invandringen; därför skulle Tulsi Gabbard passa bra, eller någon annan MAGA-dam.
Citera
2024-01-22, 06:29
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Nu blandar Trump ihop Nikki Haley och Nancy Pelosi också. Syfilis sätter sig ju på hjärnan också.
Ja det var inte bara en liten felsägning. Tre gånger säger han 'Nikki Haley'.

Team Biden fattade ju inte Biden borde pensioneras.

Kommer Team Trump fatta att Trump måste slänga in handduken? Det kan ju gå snabbt utför för Trump.
Senast redigerad av Madagascar 2024-01-22 kl. 06:39.
Citera
2024-01-22, 10:46
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ja det var inte bara en liten felsägning. Tre gånger säger han 'Nikki Haley'.

Team Biden fattade ju inte Biden borde pensioneras.

Kommer Team Trump fatta att Trump måste slänga in handduken? Det kan ju gå snabbt utför för Trump.

Jag misstänker att Trump med åldern och den press han har på sig med alla rättsprocesser har kommit till det stadiet att han mentalt bakar ihop alla sina fiender, verkliga och inbillade, till en sorts gestalt som han inte kan göra sig fri från. Obama blir Biden och tvärt om, Haley blir Nancy Pelosi, blir Hillary Clinton och så vidare.
Citera
2024-01-22, 10:56
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:

Precis. Det är viktigt för ommvärlden. Själv skiter han fullkomligt i annat än att det skall vara bra för honom själv (och familjen i slutändan)
Citera
2024-01-22, 10:57
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag misstänker att Trump med åldern och den press han har på sig med alla rättsprocesser har kommit till det stadiet att han mentalt bakar ihop alla sina fiender, verkliga och inbillade, till en sorts gestalt som han inte kan göra sig fri från. Obama blir Biden och tvärt om, Haley blir Nancy Pelosi, blir Hillary Clinton och så vidare.

Är väl redan nu klart synligt att han inte har koll på Obama/Biden. Undrar om han ens skulle notera att man byter ut dem på en debatt.
Citera
2024-01-22, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz

Misstänk det du. Efter 7 år av hatkampanj regisserad av den korrupta massmedian i USA, efter flera åtalsförsök, efter ett BLM-krig i USA, så är Trump kvar och vinner. 2024 är hittills ett roligt år när saker och ting går Trumps väg. Han har inte knäckts efter 7 år och efter 4 år på presidentposten så han borde inte braka ihop nu när han inte gjort det tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in