2024-01-22, 17:13
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Tänk bara vilken andedräkt det måste vara om det är sant att hon har så många ruttna tänder. Tänk om hon läser hela sin självbiologi!
Men vart är det onda hatarna? Jag har bara sett folk som pratar om saker dumbi sagt eller gjort själv.

Överallt tydligen ??? Flashback är tydligen fullt av dom. Men jag ser dom inte heller. Jag hatar inte Bumbi. Jag hatar hur hon beter sig och hur hon bidragsfuskar och verkar ha planerat skattefusk OCKSÅ.
2024-01-22, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Överallt tydligen ??? Flashback är tydligen fullt av dom. Men jag ser dom inte heller. Jag hatar inte Bumbi. Jag hatar hur hon beter sig och hur hon bidragsfuskar och verkar ha planerat skattefusk OCKSÅ.

Kommer sluta fint det här. Hon har swishnumret på Instagram och hon tror nog på allvar att hon fortfarande inte behöver betala skatt för de ”donationerna”. Uppvaknandet kommer bli brutalt. Som jag sade förut - fängelse finns i straffskalan.
2024-01-22, 18:10
Medlem
Tog 10min. Sen var pengarna bortspelade. 😳

När vann hon senast och tog ut cash? Måste varit länge sedan. Hon spelar verkligen uruselt.
2024-01-22, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242

När vann hon senast och tog ut cash? Måste varit länge sedan. Hon spelar verkligen uruselt.

Förstår inte varför hon behöver koncentrera sig. Hon dubblar ju varenda hand så det är ju bara att betta på
2024-01-22, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Förstår inte varför hon behöver koncentrera sig. Hon dubblar ju varenda hand så det är ju bara att betta på

Haha. Helt sjukt.
2024-01-22, 18:15
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:

Jag har bara sett henne ta ut en gång och då gick hon tillbaka och avbröt uttaget efter en liten stund pga. att hon spelat upp sina pengar sen spelade hon upp dem med.
2024-01-22, 18:45
Medlem
Underhållning. Dubblar för 600 spänn med en usel hand….. 🫣😳
2024-01-22, 18:50
Medlem
Citat:

Det är ju så hon alltid gör. Hon kan inte spela poker. Det är mer talang att skrapa en trisslott än att spela poker som dumbi
2024-01-22, 18:58
Medlem
Citat:

Och hon kallar sig poker proffs 😂 hon har ingen talang för något, kan inte komma på något positivt alls. Riktigt bottenskrap är hon
2024-01-22, 19:14
Medlem
Botoxsystern har ju ett uttryck "Time will tell"

Tror jag har ett för Bumbi och hennes spelande.

"Skabb den som ger sig" 😂
2024-01-22, 20:54
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Kommer sluta fint det här. Hon har swishnumret på Instagram och hon tror nog på allvar att hon fortfarande inte behöver betala skatt för de ”donationerna”. Uppvaknandet kommer bli brutalt. Som jag sade förut - fängelse finns i straffskalan.

Hon lär väl inte få fängelse på grund av hennes A4-papper med diagnoser men något straff lär det väl bli.
2024-01-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon lär väl inte få fängelse på grund av hennes A4-papper med diagnoser men något straff lär det väl bli.

Det har du rätt i men kanske hon kanske kvalificerar för rättspsykiatri?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in