2024-01-22, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Nån som såg hennes spelande i morse? Jag antar att hon förlorade allt igen?
Hon spelade endast för det hon hade fått i present o det var free spins.
2024-01-22, 12:31
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Nån som kan läcka hennes bilder från OF?

Vill du på riktigt bli traumatiserad för livet???
2024-01-22, 12:31
Medlem
BabyDevil18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Nu är hennes talang att skriva och formulera sig i text. Please dont....

https://nyheter24.se/debatt/893722-snusare-ar-fett-ackliga

Rätt käft att klaga på nån annans tandhälsa...

https://nyheter24.se/debatt/894712-feminister-raka-armhalorna-sluta-tramsa

En artikel med svar till dumbi
https://nyheter24.se/debatt/894712-feminister-raka-armhalorna-sluta-tramsa

Men det där Bumbi News hos börjat med är ju riktigt löjligt. Hur kan hon inte se hur hon beter sig?
2024-01-22, 12:39
Medlem
Börjar tro att hon har fått väldiga vanföreställningar för bara på mindre än en vecka skulle hon jobba med att förverkliga folks drömmar. Göra film och filmmusik och nu har hon gåvan att hon är så duktig med att trolla med ord. Men betoning på trolla... Och har redan börjat skriva på sin självbiologi. På tal om att trolla med ord....
Även verkar hon tro att chrippa och jocke är hennes vänner och att de är lika kända. Nåt känns nästan mer galet än vad det brukar göra.
Hon var ruggigt arg på mig igår och önskade att hon kunde visa mig käften och hennes ruttna tänder. Kanske skulle gå på den där förhandlingen och se om hon ler åt mig. Det är ju lockande och vad hon önskade

Citat:
Ursprungligen postat av BabyDevil18
Men det där Bumbi News hos börjat med är ju riktigt löjligt. Hur kan hon inte se hur hon beter sig?
2024-01-22, 12:44
Medlem
BabyDevil18s avatar
Hennes åsikt gällande chrippa och Linnea är ju inget nytt, det är ju prat om det överallt som det är
2024-01-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
Jag hittar henne på insta: emeliebumbi2.
Hennes självbiologi-stories är kanon....

Du har nog blivit blockad på den, hon är kvar med Emeliebumbi2

Hon har blockat mig på den stora instagram och jag ser inte den, så säkert så för dig.

Ingen större förlust.
Följ Klandervärd på youtube, han lägger ut Bumbis lives.
Flera stycken på Tiktok skärminspelar Bumbis lives och klipper ner de så man slipper lyssna på ordbajseri
2024-01-22, 14:08
Medlem
Hon blev av med sitt stora Instagram 🙂

Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Du har nog blivit blockad på den, hon är kvar med Emeliebumbi2

Hon har blockat mig på den stora instagram och jag ser inte den, så säkert så för dig.

Ingen större förlust.
Följ Klandervärd på youtube, han lägger ut Bumbis lives.
Flera stycken på Tiktok skärminspelar Bumbis lives och klipper ner de så man slipper lyssna på ordbajseri
2024-01-22, 14:29
Medlem
Citat:
Hon blev av med sitt stora Instagram 🙂
Det är så pass länge att recovery är passerad! För många bilder på underkläder och OF reklam blev rapporterade enligt henne själv den dagen när hon försökte överklaga i en live.
"Hackers hjälp mig.....få mitt stora konto tillbaka"
Minns inte om det var samma live hon skulle köpa en hacker, en som söker reda på alla "elaka" på flashback så hon kan doxxa alla.
2024-01-22, 14:31
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Bumbsan har tydligen försökt sig på samarbete med Chrippa här i dagarna det var nyhet för mig.

https://vm.tiktok.com/ZGeMpQN5B/
2024-01-22, 14:33
Medlem
Ja det kontot är borta för alltid så det är ju dumt att hon lägger ut samma slags bilder på sitt andra konto.
Hade missat att hon skulle köpa en hacker för att hitta flashbackare. Oj vad skakis jag blev

Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Det är så pass länge att recovery är passerad! För många bilder på underkläder och OF reklam blev rapporterade enligt henne själv den dagen när hon försökte överklaga i en live.
"Hackers hjälp mig.....få mitt stora konto tillbaka"
Minns inte om det var samma live hon skulle köpa en hacker, en som söker reda på alla "elaka" på flashback så hon kan doxxa alla.
2024-01-22, 16:08
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ja det kontot är borta för alltid så det är ju dumt att hon lägger ut samma slags bilder på sitt andra konto.
Hade missat att hon skulle köpa en hacker för att hitta flashbackare. Oj vad skakis jag blev

Ja jag med, jag är verkligen skiträdd. Jag har fortfarande svårt att sova efter hon sa att hennes förvaltare ”tagit till åtgärder” mot Flashback och dom ”onda hatarna”. Är rädd att Bumbi ska komma hit och visa upp sina ruttna tänder för mig - eller ännu värre- tvinga mig att läsa en av hennes texter!!!!
2024-01-22, 16:30
Medlem
Tänk bara vilken andedräkt det måste vara om det är sant att hon har så många ruttna tänder. Tänk om hon läser hela sin självbiologi!
Men vart är det onda hatarna? Jag har bara sett folk som pratar om saker dumbi sagt eller gjort själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja jag med, jag är verkligen skiträdd. Jag har fortfarande svårt att sova efter hon sa att hennes förvaltare ”tagit till åtgärder” mot Flashback och dom ”onda hatarna”. Är rädd att Bumbi ska komma hit och visa upp sina ruttna tänder för mig - eller ännu värre- tvinga mig att läsa en av hennes texter!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in