2024-01-22, 08:13
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Trodde han skulle få till baka sin youtube kanal. Går den inte att återställa längre?
Någon som vet?

Vem vet. Vi har med en notorisk lögnare att göra. Jag personligen har inga höga förväntningar.
Citera
2024-01-22, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vem fan bryr sig om hennes blåmärken och graviditet?
Det är ju chrippas sjuka beteende hon visar, hur han skriker på henne, skriker på Julia, bråkar framför dottern, skriker på Julia framför dottern att Julia måste ta dottern för att han vill youtuba och gymma, tar droger framför dottern, osv, osv.
Det är ju de folk reagerar på i Linneas video.

Jag bryr mig om de. Att hon ljuger om såna saker visar ju att hon inte är riktigt frisk!
Citera
2024-01-22, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Väldigt bra att ta upp detta i tråden. Chrippa och hans vänner med Gustav mfl tar ständigt upp dessa påstådda ex till Linnéa hela tiden, (som vi aldrig fått se några bevis på).

Detta, återigen väger ganska mycket tyngre till hans nackdel. Men Jockes fältsoldater och kvinnohataren Anjo försöker hela tiden flytta fokus.

Du kanske sett denna men känner att den inte kan spridas för många gånger nu; det var kvinnomisshandel och narkotika även då
https://youtu.be/JlG6CifGWqc
Citera
2024-01-22, 08:37
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag bryr mig om de. Att hon ljuger om såna saker visar ju att hon inte är riktigt frisk!

Är det en falsk anmälan är det ett problem ja. Men det kan bara rättsväsendet avgöra och inte vi, om hon nu inte erkänner det.

Däremot förmildrar det inte Chrippas omständigheter. Det både Jocki, Julia och Linnea lagt ut på honom visar vare sig han vill eller ej hur han är som person.
Citera
2024-01-22, 08:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hur vet du att hon ljuger?
Chrippa har inge bevis, det är ord emot ord. (Enligt det vi sett, vi vet ju inte vilka bevis som fanns i utredningen)
Jag tycker Chrippas beteende och agerande är det stora problemet i detta.
Senast redigerad av Dopy 2024-01-22 kl. 08:52.
Citera
2024-01-22, 09:00
Avslutad
Citat:
Hur vet du vad som är sanning eller lögn?

Om man plågar sig själv ytterligare med "Chrippas sanning" som spelades in och klipptes ihop med massor av omtagningar och korrigeringar, där dom sitter och hånar och går till personangrepp och gör sig lustiga över Linneas dialekt, hennes vänners namn, lägger till och förstärker med ljudeffekter och skrattar åt sin busighet, när Linnea spelat in hur Chrippa kastar saker på henne, för att förminska och skoja bort ett konkret bevis.

Inte att förglömma, under hela tiden befinner sig Julia och den treåriga dottern i samma rum, "studion".

Det går att se och höra att det är minst 4 vuxna och en treåring närvarande långt in på natten, där det är uppenbart att Chrippa och Anjo brukar droger.
Dom avslöjar sig själva, trots redigering till förbannelse.

Dessa män ifrågasätter dessutom Linnea trovärdighet, eftersom hon sitter lugn och saklig och berättar sin historia, med stödanteckningar...

Hur många gånger har inte Chrippa suttit och läst innantill vad någon annan diktat ihop?
Citera
2024-01-22, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det är han säkert, och det får du tycka också. Jag diskuterar den påstådda misshandeln, som inte har något stöd ur Linneas video. Punkt slut.

Bevis för vad? Det är Chrille som gapar och skriker, som följs av att Linnea berättar att efter det här slog han mig. Om du inte kan se att trovärdigheten i en sån berättelse kan ifrågasättas, då är du ganska korkad. Eller så är du förblindad av ditt hat mot Chrille att du skulle gå på allt som någon säger om honom som inte är till hans fördel.

Jag anser att när en person går ut och anklagar en för såna här saker så har man rätt att bemöta anklagelserna i en video. Att Chrille inte har en massa smyginspelade bråk att flasha med i den videon talar också till hans fördel. Det säger något om skillnaden mellan de två, att den ena spelat in den andra i massa dåliga situationer, i syfte att använda det senare för att fucka för den andre. Då är det enda man kan göra att bemöta det som sägs, och jag tycker inte att Chrille ger några ofattbara förklaringar på någon av incidenterna.

Duger denna, som är Jocke och Chrippas pappas ord om Christofer och dessutom från innan tiden med Linnea som ett tecken på att han har dessa tendenser i sig nu?

(Annars visar den om du inte tror på det att team Jocke är sjuka lögnare för Jocke, Jacke och Julia var alla inblandade även då.. precis som Julia har anklagat honom efter det och nu Linnea)
Citera
2024-01-22, 09:16
Avslutad
Idag filmar Jacke under bilkörning och berättar om att han hyrt en bil och ska hjälpa Chrille att flytta saker från Karlskoga, Mjölby och Stockholm till Norrköping...

Jag undrar varför Inte Jockiboi hjälper till, eller bokar flyttransporter, nej han lyser med sin frånvaro.

Jag antar att det blir Jacke, farsan Thomas och Chrille, Lillen är med farmor och Jullan behövs inte längre, iallafall inte just nu.
Citera
2024-01-22, 09:18
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Duger denna, som är Jocke och Chrippas pappas ord om Christofer och dessutom från innan tiden med Linnea som ett tecken på att han har dessa tendenser i sig nu?

(Annars visar den om du inte tror på det att team Jocke är sjuka lögnare för Jocke, Jacke och Julia var alla inblandade även då.. precis som Julia har anklagat honom efter det och nu Linnea)

Får rysningar varje gång jag hör Jockis fakegråt. Sinnessjukt manipulativ familj de där.
Citera
2024-01-22, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur vet du att hon ljuger?
Chrippa har inge bevis, det är ord emot ord. (Enligt det vi sett, vi vet ju inte vilka bevis som fanns i utredningen)
Jag tycker Chrippas beteende och agerande är det stora problemet i detta.

Ni är ju tröga, hon har gett datum till Joseph när bilderna på hennes blåmärken togs. Chrippa har lyckats återställa videos från de dagarna och dagarna efter de datumen och bevisat att blåmärkena då lyser med sin frånvaro.

Kan ni sluta sitta och skriva skit utan att ha tagit del av hela bilden?
Citera
2024-01-22, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Idag filmar Jacke under bilkörning och berättar om att han hyrt en bil och ska hjälpa Chrille att flytta saker från Karlskoga, Mjölby och Stockholm till Norrköping...

Jag undrar varför Inte Jockiboi hjälper till, eller bokar flyttransporter, nej han lyser med sin frånvaro.

Jag antar att det blir Jacke, farsan Thomas och Chrille, Lillen är med farmor och Jullan behövs inte längre, iallafall inte just nu.

Jocke hyr lägenheten till Chrippa, hur oinsatta är ni egentligen? 😂
Citera
2024-01-22, 09:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
LOL de klipper i princip inget, det är de Linnea som gör. Det är klart att du e navet ser en sida och har bestämt dig för det så meningslöst att du är med och diskuterar mer
I princip inget? Jag har redogjort för deras problematiska vinklade sanning, men det är jobbigt att avslöjas som en lögnare, själv så bröstar jag mina misstag och gör allt jag kan för att inte göra om dom, utan tar lärdom och ser till helheten, orsak-verkan, dagis-psykologi-nivå, arv och miljö, sånt man lär sig genom livserfarenhet.
Det är en väldig skillnad mellan att missförså och att medvetet ljuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in